וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל מטריפה את אמריקה בסרט חדש: עוברת מסך

8.11.2011 / 7:43

סוזן בויל מפתיעה בסרט תיעודי על חייה וב"אקס פקטור" מתגברים על עלבון הליפ-סינק: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: סוזן בויל היא סיפור אגדה

בארצות הברית אוהבים סיפורי סינדרלה. אלא שהפעם, במקום נסיכות יפהפיות או נערות חטובות משכונת עוני שמגיעות לצמרת, מדובר בסוזן בויל הסקוטית שזכתה לסרט דוקומנטרי שמגולל את סיפור חייה ברשת TLC.

בויל, כזכור, התגלתה במסגרת תכנית הכישרונות של סיימון קאוול "Britain's Got Talent". היא הגיעה לחבר השופטים עם סיפור אישי שגרתי למדי ולא נראתה כמו כוכבת העל הבאה של הממלכה. אולם מרגע שפתחה את פיה, צברה לעצמה בויל מעריצים בכל העולם, הוציאה שלושה אלבומים ואף כיכבה בתפקידי אורח בשלל סדרות טלוויזיה.

"Susan Boyle: An Unlikely Superstar"- החלק הראשון

הסרט על חייה של בויל תחת הכותרת: "Susan Boyle: An Unlikely Superstar" שודר השבוע ברשת במקביל לצאת אלבומה השלישי “Someone To Watch Over Me". הסרט בן השעה, עקב אחר בויל במשך שבעה שבועות בעת שעסקה בהשקת אלבומה השלישי. המצלמות נסעו עימה בכל העולם, נכנסו איתה לאולפן וגם חזרו איתה לקהילה הסקוטית הקטנה שמחכה לה בבית. בסרט משתתפים גם חבריה ובני משפחתה של בויל ובהם בונוס אחד מיוחד: סיימון קאוול. אמריקה שוב הזילה דמעה, כך שהכל ממש בסדר.

"Someone to Watch Over Me" של סוזן בויל נוראי: ביקורת

המיותר: "אקס פקטור" עושים מילי ונילי

הרשת רעשה וגעשה השבוע על התכנית "ה-X פקטור" ולאו דווקא במובן החיובי: מעריצי תכנית הכישרונות של סיימון קאוול זעמו לגלות כי המתמודד לירוי בל – תופעה טלוויזיונית בפני עצמו – לא באמת שר את מילות השיר מגרונו, אלא רק ממלמל את המילים עם השפתיים כאשר השיר מתנגן ברקע במה שידוע יותר בכינוי – ליפ סינק. הצופים נדהמו לגלות כי בעת ביצוע הנאמבר הקבוצתי, החל בל לעשות תנועות שפתיים שנייה אחרי שקולו החל להישמע ברקע. הצופים הנזעמים חשו מרומים אולם ברשת FOX סירבו להתרגש מהעניין וטענו כי השירים הקבוצתיים אכן מוקלטים מראש, וכי הדבר מקובל בתכניות כישרונות דומות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לירוי בל - האודישן הראשון ל"ה-X פקטור"

סיימון קאוול הוא לא בדיוק אחד שמתרגש מקצת ביקורת עליו, לכן נראה שגם הפעם "אקס פקטור" תצא מזה. למזלו הלא ייאמן של קאוול, הפרסום אודות תקרית הליפ-סינק הגיע בערך שלוש שניות אחרי ההודעה על חידוש התוכנית לעונה שנייה, ונראה שעד הכתרת הזוכה בעונה הראשונה של "אקס פקטור" במה שכנראה יהיה משדר עתיר רייטינג, איש לא יזכור את הפרשה הזו. יתרה מזו, נראה ש"אקס פקטור" פשוט עוד לא חזקה מספיק כדי שפרשה שכזו תהדהד כפי שהיה קורה אם היה מדובר בעונה הרביעית, לדוגמה, של "אמריקן איידול". אה, זוכרים בכלל את "אמריקן איידול"?

הביזאר: מה קורה למזוודות האבודות שלכם

רשת "ספייק טי וי" ממשיכה עם הטרנד של תכניות ריאליטי על מכירות פומביות, ולוקחת אותו צעד אחד קדימה: הרשת נתנה השבוע אור ירוק לפיילוט בשם "Luggage wars" שיעסוק במכירות פומביות של מזוודות שנשכחו בנמלי תעופה או שהלכו לאיבוד מבלי שנמצא להן דורש.

מזוודות. ShutterStock
השלב הבא יהיה ריאליטי על שודדי קברים./ShutterStock

למעשה מדובר במעין חתול בשק: הקונה איננו יודע מה יש בתוך המזוודה או מה שווי תכולתה. אולם כאן המאבק נהיה מעניין: כיוון שלא ניתן לדעת מה יש בתוך המזוודה, משתמשים הקונים בטכנולוגיות שונות כדי להעריך את שווי התכולה. ממשקפיים לראיית לילה דרך מכשירי סאונד מתוחכמים – הכול כדי למצוא את האוצר החבוי. לפחות הם לא צריכים לחכות שעות ליד המסוע.

ליהוק שיחוק: ג'נה אלפמן עושה דרמות

השבוע התבשרנו כי כוכבת "דארמה וגרג" לשעבר, ג'נה אלפמן תגיע להופעת אורח מיוחדת בדרמה המצליחה של רשת שואו טיים "חסרי בושה". אלפמן, שמתמחה בעיקר בקומדיות, תבצע כאן דווקא תפקיד דרמטי בתור ג'יל – בחורה עם עבר סבוך והווה לא פחות בעייתי.

ג'נה אלפמן. Frazer Harrison, GettyImages
לא רק מצחיקולה. ג'נה אלפמן/GettyImages, Frazer Harrison

פרטים נוספים אודות דמותה של אלפמן או קווי העלילה בהם תשתתף טרם נחשפו, אולם דווח כי דמותה צפויה להפציע בפרק הסיום של העונה השנייה של הסדרה. ואם זה לא מספיק לכם, אז אלפמן לוהקה לאחרונה גם לעונה הרביעית של הסדרה "דמג'ס" בכיכובה של גלן קלוז.

לינק לעת צרה: "מחלקת גנים ונוף" לשירותכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוג ההפכים הכי מתאימים על המסך. אנדי ואפריל מ"מחלקת גנים ונוף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם צפיתם בפרק האחרון של "מחלקת גנים ונוף" אתם בוודאי יודעים שאנדי ואפריל – זוג ההפכים הכי מתאימים בטלוויזיה – פצחו במסע לגרנד קניון. המסע תועד במספר פרקי רשת מיוחדים בהם תוכלו ליהנות עוד קצת מעלילותיהם של הזוג המטורלל הזה בדרכו הרחק מהעיירה פוני וחזרה אליה. בלינק הזה תוכלו למצוא את כל הפרקים שהועלו עד כה.

סרטון השבוע: קונאן אובריאן גאה מאי פעם

זה היה אחד הסרטונים המדוברים של השבוע, אבל הוא כל כך מקסים שקשה שלא לחזור עליו: קונאן אובריאן חיתן על המסך זוג הומוסקסואלים והפגין שוב את ההומניזם הנפלא שהופך אותו לא רק לאחד האנשים הכי מצחיקים בעולם, אלא לנשמה טובה שפשוט בא לחבק.

קונאן מחתן זוג גייז:

אובריאן ממשיך את המגמה האקטיביסטית של אנשי בידור שלא מסתפקים בעמדת הכוח הרגילה שלהם כאנשי טלוויזיה שמושכים קהל; כמו ליידי גאגא, שאכלה לנשיא ברק אובמה את הראש בנוגע לפשעי שנאה ומעשי בריונות נגד תלמידים בבית הספר, קונאן פשוט החליט לנצל את הכישרון שלו - לעשות טלוויזיה, למען מטרה טובה באמת. הטישיו עלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully