וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 03: הכן את עצמך לחורף

16.11.2011 / 7:30

בלוג הרוקנרול של מני אבירם מרחיק עד לסינגפור ובחזרה כדי להביא לכם מוזיקה חדשה, מרגשת ומשובחת - מכריס קורנל ועד אוקרביל ריבר

הבינלאומיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
The National בהופעה בסינגפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע האחרון שלי עמד בסימן התמונה הזו שצילם יוני, חבר טוב, שלפני כשנה לקח את אשתו ושני בניו הקטנים ונסע בעקבות הצעת עבודה מפתה לסינגפור. להוציא כמה חילוקי דעות, הטעם שלנו במוזיקה דומה ולכן הוא תמיד היה פרטנר מושלם לחלוק איתו חוויות ודעות. בראשון שעבר, אחת הלהקות שהיא קונצנזוס מוחלט של שנינו, הנשיונל, הגיעה להופעה בודדת בעיר. הוא כמובן היה שם, ולדבריו זאת היתה ההופעה הכי טובה, אמיתית ומרגשת שהיה בה. אני מאמין לו, ויום אחד אני מתכנן להבין בדיוק על מה הוא מדבר. בין ה-12 ל-17 בדצמבר, ערב ערב, הם בניו יורק. אם יוצא לכם. ואם כבר רגשנות ואווירת געגועים, הנה שיר שמתאים כמו כפפה לתחילת המסע השבועי.

"Okkervil River – "Your Past Life as a Blast

אחד השירים היותר מרגשים של השנה האחרונה זוכה לקליפ שני מרגש כמעט באותה מידה. נוסטלגיה, פיסות זיכרון, ילדות שטופת שמש, אהבות ראשונות. מתוך האחרון של אוקרביל ריבר הטקסנים, "I Am Very Far", שיצא במאי.

"Youth Lagoon - "Seventeen

גם בעורקיו של טרוור פאוורז בן ה-22 זורמים ליטרים של רגישות עדינה. אלבום הבכורה של הסינגר-סונגרייטר מאיידהו, "The Year of Hibernation", יצא לפני כחודש וחצי ורק לאחרונה התחלתי לבלות איתו. הנה קליפ חדש.

"Twerps – "Coast to Coast

עדיין בעולמות המלנכוליה האופטימית, אלבום הבכורה של טוורפס האוסטרלים יצא בחודש שעבר לביקורות חמות. הנה אחת הסיבות.

"The Twilight Sad – "Sick

אח, המבטא. סינגל חדש וחורפי במיוחד של הסקוטים, מתוך אלבום שלישי שייצא בפברואר והופק על ידי אנדרו וות'רול.

"The Black Keys - "Run Right Back

עוד קטע מהחדש של הקיז, "El Camino", שייצא בדצמבר. קצת באווירת קווינז אוף דה סטון אייג'.

נואל גאלאגר - "Freaky Teeth"

קטע מצוין של נואל שלא מופיע באלבום הבכורה של, "High Flying Birds", מתוך הופעה שהרים בשביל רדיו 2 של ה-BBC. חפשו עוד קטעים מההופעה הזאת, יש שם אוצרות.

"Little Comets – "Worry

כשהסטרוקס פוגשים את קינגז אוף ליאון פוגשים את הקוקס, או משהו. בכל מקרה, קטע ממש ממש טוב של האנגלים, מתוך אי.פי שייצא בדצמבר.

"The Rapture – "In Love Devine

"How Deep is Your Love", הקטע הטוב ביותר מהאלבום של הניו יורקים, "In The Grace of Your Love", כבר הפך ללהיט רדיו ופרסומות, ובצדק. הנה קטע קצת פחות דאנסי וקצת יותר פסיכדלי, שמופיע רק בהוצאה היפנית של האלבום. אוהבים את המילה love החברים. מי לא.

"Wu Lyf – "Wicked Game

קאבר 1#. הלהקה ה(כבר לא) מסתורית ממנצ'סטר, שחתומה על אחד מאלבומי השנה, ניצלה הופעה כדי לעשות שפטים בשלאגר הטחון של כריס אייזיק. משום מה זה עובד.

"Holy Ghost! – "I Wanted to Tell Her

קאבר 2#. צמד האלקטרו-אינדי הניו יורקי, שהוציא בכורה משמחת השנה, עם קאבר לא נורא רחוק מהמקור לנסיכי האינדסטריאל האמריקאיים מיניסטרי. השיר הזה לקוח דווקא מאלבומם הראשון מ-83', "With Sympathy", שהיה לגמרי אייטיזי בסינתפופיות שלו, עשור לפני שאל יורגנסון התחיל להתחרע.

הורידו כאן

והנה המקור:

"The Horrors - "Suffragette City

קאבר 3#. ההורורס מגדלים אשכים ומנסים את מזלם עם הקלאסיקה של בואי. יצא להם לא רע.

כריס קורנל – "Cleaning my Gun"

לכריס קורנל יש שנה טובה אחרי תקופה ארוכה של בלבלה. הוא איחד את סאונדגרדן, ותכף ייצא Songbook, אלבום סולו שכולו ביצועים בלייב לשירים שונים מהקריירה הארוכה והמוצלחת שלו, כולל גם של להקת האם וגם של טמפל אוף דה דוג. זה דווקא אחד משני שירים חדשים שיופיעו באלבום.

פצצה מהעבר:

בסוף שנות השמונים, תחילת התשעים, סבסטיאן באך, הסולן של סקיד רו, נחשב לפריטי בוי של עולם הפוסי מטאל. באך גם ידע לשיר במיטב מסורת הז'אנר. כמו למשל את השיר המושלם הזה,18& Life", מתוך אלבום הבכורה של הלהקה, שמכר מיליוני עותקים וכלל עוד כמה שירים גדולים. סקיד רו עדיין סוג של קיימים, בלי באך, שגם מטפח קריירת סולו וגם חוטא במשחק. תמיד יש דרישה לפרצופים יפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully