וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל מבשלת" הציגה תוכנית פתיחה סקסית ומפתיעה

לילך וולך

17.11.2011 / 7:22

"ישראל מבשלת" התחילה באופן מפתיע, עם שיחות סקס ומנחים לא מעונבים. אם זה לא רק במקרה שהתפלק להם, יש סיכוי שהחורף יהיה טעים

אם בחוץ ישראל מתחרפנת, מאיימת לתקוף את אירן, מכרסמת בדמוקרטיה – לפחות בביתה פנימה, היא מטגנת, מקפיצה ומכרסמת פולקע בשלווה. זה, על קצה המזלג, הסטטוס קוו שהטלוויזיה הישראלית מנסה לייצר בין פריצת חדשות אחת לשנייה. כל זמן שיש סיר רוחש על הכיריים, מי יכול לנו?

מקסימום, כמו בחורבות פומפיי, כשהווזוביוס שלנו יתגעש עלינו, ימצאו אחרינו סירי חמין מלאים מכורבלים בנחת בתוך הלבה. גם אם לא קונים את ההדחקה הגסטרונומית הזו, יש משהו מנרמל ומנחם ב"ישראל מבשלת", כמו שלרוב תוכניות הבישול יש את האפקט המחמם הזה.

"ישראל מבשלת" עם ישראל אהרוני וגיא לואל, היא עיבוד לפורמט טלוויזיוני של השף הבריטי המוטרף גורדון רמזי - שהרבה יותר משהוא עסוק בבישול, הוא עסוק ביזמות, הופעות טלוויזיוניות ואמירת "פאק" כל מילה שלישית בממוצע. העיקרון די ברור – השף ישראל אהרוני מבשל באולפן שלוש מנות שמרכיבות ארוחה שלמה, עם שלושה אורחים בדרג סלב עד סלג; גיא לואל הוא המנחה השותף שמתרוצץ בין העמדות השונות, ומיד פעם קופצים לבקר אצל בשלנים שונים בעמדות שונות בארץ שעוקבים אף הם אחרי היענו-שידור-חי ומבשלים לפי הוראותיו של אהרוני.

פנינה טורנה עם גיא לואל בתוכנית "ישראל מבשלת".
ואז הגיעה פנינה טורנה. טל מוסרי, פנינה טורנה, גיא לואל, מתוך "ישראל מבשלת"

לפחות בעשר הדקות הראשונות התחילה "ישראל מבשלת" כהפרעת קשב שבלתי אפשרי לצפות בה – יש בה יותר מדי, הרבה יותר מדי. באופן שמבלבל את פקעיות הלשון הטלוויזיונית שלא מצליחה להחליט איזה מין טעם יש לתוכנית הזו, והאם זה בכלל טעים. גיא לואל מתרוצץ כאחוז שגעון בין מלכות יופי שמנות, (בחיי, זו לא המצאה), ובין בעל יאכטה בעל פמליית מתופפים תמוהה שמנסים לעקוב אחר המתכון של אהרוני. באולפן עצמו – הגדול והכתום מדי, יושב קהל גדול שלא בטוח מה תפקידו, ושלושת הסייענים של אהרוני – צביקה פיק, טל מוסרי ופנינה טורנה נעים בין אלם מוחלט ובהלה ובין בירבור בלתי נגמר (טורנה, כמובן).

ואז, במה שאין להגדירו אלא כנס טלוויזיוני – פנינה טורנה שפכה מלח במקום סוכר לתוך מחבת האגסים המקורמלים שלה, ומשהו בכל האלכימיה הלא ברורה של התבשיל שהוא "ישראל מבשלת" פתאום התחבר. לפתע, פרץ מגיא לואל איזה צד ממזרי ושרמנטי, שלא נראה מתאמץ; ישראל אהרוני הרגוע הוכיח שוב שהוא אחד ממתווכי הידע הטובים בתחומו. הכאוס הקטן שנוצר במטבח-אולפן ריכך את האווירה, ופנינה טורנה שעד כה פלירטטה כפייתית עם לואל, פצחה בוידויי סקס משעשעים שהפכו את התוכנית למיצג שלא היה מבייש את הטלוויזיה האיטלקית.

בסופו של דבר אחרי פתיחה בעייתית ותזזיתית, הצליחה "ישראל מבשלת" לגאול את עצמה ולהפוך למעין טוק שואו זימתי ומבדר בניצוחו של גיא לואל. אם למישהו מהצופים בבית גם יצא מזה רוסטביף ופודינג שוקולד, הרווח כולו שלו. לא ברור עדיין אם "ישראל מבשלת" תצליח לשמור ולמנף את האווירה הלא מעונבת שהצליחה לייצר כמעט במקרה בתוכנית הראשונה שלה, אבל אם כן - "ישראל מבשלת" עוד עשויה להיות מה שידחיק (או לפחות ימתיק) את איומי החורף המיליטנטי הזה.

"ישראל מבשלת" - צפו בפנינה טורנה מקלקלת את התבשיל ומצילה את התוכנית
גורדון רמזי מתלבט בין סקס לאוכל - בלעדי
"ישראל מבשלת" היתה לכם טעימה? דברו איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully