וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "משפחה בהפרעה" חוזרת, אבל למנויים בלבד

22.11.2011 / 11:00

"משפחה בהפרעה" תחזור אבל למנויים בלבד, קורטני קוקס חוטפת כאפה לקריירה, וגם לגיקים מגיע להתאהב. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "משפחה בהפרעה" חוזרת – אבל לא לטלוויזיה

לפני מספר שבועות דיווחנו לכם בשמחה רבה על חזרתה של התכנית "משפחה בהפרעה" למסך הטלוויזיה, חמש שנים לאחר שבוטלה. השבוע התברר כי באופן מפתיע, הסדרה לא תחזור למסך הטלוויזיה בדיוק, כי אם לאחד קטן יותר – המחשב. הסדרה תשודר באופן בלעדי באתר השכרות ה-DVD, נטפליקס, ויוכלו לראות אותה רק משתמשים בתשלום, זאת כחלק מהניסיון של האתר לייצר לעצמו תכנים מקוריים ולהפוך לרשת טלוויזיה לכל דבר.

כוכבי הסדרה נשמעו השבוע מרוצים מהתחייה מחדש ברשת. "נטפליקס מתניעים מחדש את הסטייר קאר. אני חושב שמעולם לא הייתי שמח כל כך ללבוש מכנסי חאקי", צייץ ג'ייסון בייטמן, כוכב הסדרה, בטוויטר. הקריין, רון האוורד, צייץ: "חייב להכין את הגרון ולהתאמן... זה "משפחה בהפרעה". תודה רבה לכל המעריצים הקולניים שלנו. לא היינו כאן בלעדיכם".

אם אתם ממעריצי הסדרה שמסרבים להימנות על משתמשי נטפליקס, תוכלו לראות את החבורה המטורללת גם על מסך הקולנוע בסרט החדש בכיכובם שיצא יחד עם העונה החדשה בתחילת 2013.

המיותר: "קומיוניטי" ו"קוגר טאון" בסכנת ביטול?

כמה קומיקאים בארצות הברית החסירו השבוע פעימה: עם פרסום לוחות השידורים לעונת האמצע, נראה כי עתידן של שתי קומדיות פריים טיים מוצלחות, עדיין לוט בערפל. בתחילת השבוע התבשרנו שהקומדיה השנונה "קומיוניטי" של רשת NBC נאלצה לצאת לחופשה לאחר שלא שובצה להמשך שידור בלוח השידורים של עונת האמצע הקרובה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרשת הכחישה כי ביטלה את התכנית, וטענה כי היא תחזור במועד מאוחר יותר, אולם בינתיים כבר יש מחליפה למשבצת השידור שלה. המעריצים המבוהלים כבר פרסמו עצומה הקוראת להחזרתה של הסדרה לאלתר וגם מבקרי הטלוויזיה נזעקו וקראו שלא להוריד אותה מלוח השידורים על אף הרייטינג הנמוך שלה.

קומדיה נוספת שתהתה השבוע על עתידה היא זו בכיכובה של בוגרת "חברים" לשעבר קורטני קוקס – "קוגר טאון". עם פרסום לוח השידורים לעונת האמצע של רשת ABC הבחינו המעריצים והמבקרים כי הקומדיה לא שובצה בלוח לעונתה השלישית כפי שהובטח. במקביל, הודיעה הרשת כי היא מבטלת את הזמנתם של שבעה פרקים מהעונה החדשה, אולם הכחישה כי הסדרה בוטלה ומקורות ברשת טענו כי ABC עדיין מאמינה בתכנית. אנחנו מחזיקים אצבעות.

הביזאר: גם חנונים מחפשים אהבה בריאליטי

בעולם שבו אחת הקומדיות הכי נצפות בארה"ב היא "המפץ הגדול" – קומדיה שחוגגת את תרבות החנונים – הריאליטי הבא לא אמור להפתיע אף אחד: רשת TLC הזמינה לאחרונה פרקים מהתכנית "Geek love" - ריאליטי דייטינג לחנונים בלבד.

התכנית עוקבת אחר מפגשי ספיד דייטינג – מפגשים אליהם מגיעים פנויים ופנויות רבים שמשוחחים אחד עם השני למשך מספר דקות ואז מחליפים פרטנרים תוך ניסיון לקבל מספר טלפון. מעריצי סטאר טרק, חובבי קומיקס וסתם אנשים שמתלבשים מוזר – כולם פה, כולם מנסים למצוא אהבה, ובדרך מספקים לנו חומר מצוין לתכנית ריאליטי ממכרת.

ליהוק שיחוק: גרג קיניר ל"משפחה מודרנית"

גרג קיניר. Stephen Lovekin, GettyImages
איך אפשר לא לאהוב פרצוף כזה? גרג קיניר/GettyImages, Stephen Lovekin

גרג קיניר רק סיים לגלם את הנשיא לשעבר ג'ון פ. קנדי במיני סדרה "הקנדיס" וכבר הוא עושה את דרכו למשפחה אחרת, מיוחדת לא פחות: קיניר צפוי להופיע בפרקים הקרובים של הסדרה "משפחה מודרנית" שם יגלם את שותפו החדש לעסקים של פיל שבפרק האחרון החליט להתפטר מחברת התיווך בה עבד, ולפתוח חברה חדשה עם שני שותפים נוספים. על פי הדיווחים, קיניר יגלם מתווך נדל"ן מצליח ואתלטי שמאוד אהוד על פיל, וקצת פחות על אשתו קלייר.

לינק לעת צרה: כך תצליחו לרמות חוקרים קשוחים

"Homeland", הגרסה האמריקאית של "חטופים", הוכתרה כאחת ההצלחות של עונת הפיילוטים האחרונה וזכתה לנתוני רייטינג מרשימים ולשבחים מקיר לקיר.

עכשיו מגיעה ההזדמנות שלכם להרגיש קצת מההצלחה של "Homeland" במשחק אינטרנטי חביב שיבחן את הכישורים שלכם באמנות השקר. בלינק הזה תיבחנו על ידי פוליגרף ממוחשב שיבחן את יכולותיכם להסתיר בהצלחה את הסודות הכי כמוסים שלכם. אם תצליחו להתל בחוקרי השבויים הקשוחים שמעבר למסך – ניצחתם.

הקטע שעשה לנו את השבוע: דיוויד לטרמן וריג'יס פילבין בנשיקה לוהטת

אחרי 23 שנים, מנחה תכנית הבוקר של רשת ABC "חי עם ריג'יס וקלי", ריג'יס פילבין, נפרד השבוע מהמסך. במשדר שקיבל אחוזי רייטינג גבוהים במיוחד עבור הרשת, נפרד פילבין משותפתו להנחיית התכנית ב-10 השנים האחרונות, קלי ריפה, מהצופים ומצוות התכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיוייד לטרמן מדביק נשיקה עסיסית לריג'ס פילבין/מערכת וואלה!, צילום מסך

באו להגיד יפה שלום: המיליארדר דונלד טראמפ, ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג, העיתונאית דיאן סויר ועוד רבים וטובים. אבל את אחד הרגעים המשעשעים במשדר הפרידה סיפק דווקא מנחה תכנית הלילה דיוויד לטרמן, שברגע אחד של התרגשות יתר שתל נשיקה עסיסית על פילבין ההמום. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully