וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "איש משפחה" מעצבנת את אמריקה

6.12.2011 / 14:03

סת' מקפרלן, היוצר של "איש משפחה" מעצבן את אמריקה ואת מעריצי צ'רלי שין, והבנות של "glee" מוכיחות מי השורדות האמיתיות. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "איש משפחה" שוחטת פרות קדושות

צופיה האדוקים של סדרת האנימציה המבריקה של סת' מקפרלן "איש משפחה" לא יכולים שלא לתהות האם העונה האחרונה מנסה בכוח לעורר מחלוקת. הסדרה המצוינת שמעולם לא בחלה בבדיחות על פדופילים, גילויי עריות וזונות אסיאתיות, עלתה העונה מדרגה. מתחילת העונה עוסקים פיטר ובני משפחתו בשחיטת פרות אמריקאיות קדושות: זה התחיל בפרק השלישי כאשר החבורה עסקה באחותו של קווגמאייר שחוטפת מכות מבעלה על בסיס יומיומי, המשיך בבדיחות של בריאן וסטואי על 9\11 - נושא שעד היום מסרבים האמריקאים לצחוק עליו – המשיך בפרק שעסק בחייל שערק מהמלחמה בעירק ועד הפרק ששודר השבוע בו נכללה בדיחת שואה. ואנחנו רק באמצע העונה.

אי אפשר שלא לתהות, האם אחרי 10 עונות וביקורות בסגנון "הם איבדו את הטאץ'", מנסה מקפרלן לעורר באזז בכל האמצעים. בחלק מהמקרים זה אכן מצליח לו. כך למשל, על הפרק בו גיחכו בראיין וסטואי על אסון התאומים, תהו רוב המבקרים האם הלכה התכנית רחוק מדי.

כמובן שנושאים שנויים במחלוקת אינם זרים למקפרלן. האיש שלא בחל בבדיחות על הילד החולה בתסמונת דאון של שרה פיילין ולא עצר גם בשיר על בחורה שילדה את תינוקה בנשף הסיום של התיכון וזרקה אותו לפח האשפה, נאלץ לבלום את עצמו רק פעם אחת בעבר; פרק שעסק בהפלות נגנז על ידי הרשת לפני מספר שנים ונאסר לשידור. בפרק, לואיס מחליטה לבצע הפלה, בחירה המנוגדת לתפיסת עולמה של רשת FOX השמרנית. אולם יחד עם זאת, נראה כי חלה עלייה חדה במינון העיסוק בנושאים אלו בעונה האחרונה.

ואולי כל זה בכלל מתוכנן? בראיון שנתן מקפרלן ל"הוליווד ריפורטר" לפני כחודשיים, הוא אמר כי בסתר ליבו הוא רוצה שאיש משפחה תגיע כבר לסיומה. "אני חושב ששבע עונות זו תוחלת החיים הנכונה לסדרת טלוויזיה", אמר מקפרלן בראיון. "לעשות פרק סיום מעולה כשהסדרה עדיין בשיאה". אז אולי העונה האחרונה היא ניסיון "לצאת בגדול"? אולי עדיף. כבר לא נשארו יותר מידי פרות קדושות ברפת.

המיותר: מעריצי צ'רלי שין השחיתו את ביתו של סת' מקפרלן

.סת' מקפרלן עם צ'רלי שין. GettyImages
ירידה אחת יותר מדי? סת' מקפרלן וצ'רלי שין/GettyImages

נראה שהבדיחות של סת' מקפרלן, יכולות לקבל גם תגובות קשות יותר מסתם ביקורת בעיתון. מעריציו של השחקן והפרעת האישיות צ'רלי שין, פשטו על ביתו של מקפרלן והלכו על סגנון ונדליזם ישן וטוב: הם מילאו לו את החצר בנייר טואלט ותלו שלט על הדלת בו נכתבו בין היתר המילים "winning" ו-"tiger blood" – מושגים המזוהים עם שין. הסיבה למעשים היא ככל הנראה בדיחותיו של מקפרלן על שין במסגרת תכנית ה"גריל" המסורתית ששודרה לא מזמן בערוץ קומדי סנטרל.

מקפרלן לא הגיש תלונה במשטרה אולם מיהר להגיב בטוויטר: "האמת שהיה לי ויכוח עם מומיה", כתב, "אני ניצחתי".

הביזאר: האם תכנית על מוסלמים באמריקה היא העתקה?

התכנית "all American Muslims" של רשת TLC עלולה להגיע עם מצלמות הריאליטי הישר לבית המשפט. הסיבה: חברת הפקה תובעת את ערוץ "דיסקברי" בגין גניבת התכנית ממנה. לטענת חברת ההפקה Visionaire Media, תכנית הריאליטי המצליחה שעוקבת אחר חמש משפחות מוסלמיות מדירבורן מישיגן, הומצאה על ידה ונגנבה ממנה ללא מתן קרדיט או תשלום. מדיסקברי לא נמסרה תגובה.

הסדרה הפכה עם מיד עם עלייתה לאחת הסדרות המדוברות של רשת TLC, ובנוסף לנתוני רייטינג מרשימים, היא הצליחה לזכות באהדתם של המבקרים, אך גם בחיצי הביקורת של מוסלמים אמריקאים שתהו האם היא מהווה מודל טוב לחיקוי עבור מוסלמים אדוקים.

ליהוק שיחוק: כריסטופר מאלוני מגיע "לדם אמיתי"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלח לי, אתה נושך את צווארי. אלכסנדר סקארסגארד וכריסטופר מאלוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז עזב כריסטופר מאלוני ("אוז") הכריזמטי את דרמת המשטרה "חוק וסדר: מדור מיוחד" תהינו איזו סדרת איכות חדשה תזכה בשחקן הנפלא הזה. מסתמן שיש יורשת: סדרת הערפדים והזאבים "דם אמיתי" מנהלת בימים אלה מגעים מתקדמים עם מאלוני כדי לככב בסדרה. המגעים טרם הסתיימו, אך אם אכן יגיע מאלוני לעיירה בון טמפס מדובר בתפקיד שונה משמעותית ממה שהורגל אליו בשנים האחרונות. לפחות אנחנו יודעים שאחרי שגילם אסיר ושוטר, אין לו בעיה עם דם.

לינק לעת צרה: צפו ב"יומני הערפד" וזכו בפרסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת CW האחראית בין היתר לסדרות "יומני הערפד" ו"רינגר", השיקה משחק בינגו אינטרנטי כיפי שבמסגרתו פרקי הסדרות הופכים למשבצות בינגו ומאפשרים לכם לשחק תוך כדי צפייה.
הצופה מתבקש להמתין לסצנות מסוימות שמסומנות בכרטיס שלו ולסמן אותן כשהן מופיעות. מי שצובר חמש משבצות, יכול לשלוח את הטופס ולזכות בפרסים מגניבים מטעם הרשת.

הקטע שעשה לנו את השבוע: "glee" עושים מאש-אפ של "דסטניז צ'יילד" וגלוריה גיינור

כבר כמה פרקים שלהקת ה"טראבלטונס" – הלהקה המתחרה של חברי "כיוונים חדשים" מ-"glee" בתיכון מקינלי – עושה צרות אמיתיות לפין, רייצ'ל והאחרים עם ביצועים לוהטים ומלאי אנרגיה נשית לשירים מוכרים.

השבוע, לקחו מרסדס, בריטני וסנטנה, בליווי שאר הטראבלטוניות, את הקלאסיקה של גלוריה גיינור "I will survive" וחיברו אותה עם הלהיט של דסטניז צ'יילד מתחילת שנות ה-2000 – "survivor". התוצאה המקפיצה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully