וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנז אנ' רוזס, צ'ילי פפרז וביסטי בויז בהיכל התהילה של הרוקנרול

שני גורקביץ'

7.12.2011 / 11:49

שלוש הלהקות ייכנסו באפריל להיכל התהילה בקליבלנד. כעת נותר לראות האם אקסל רוז וחבריו יעלו מופע איחוד לרגל המאורע

הרד הוט צ'ילי פפרז, גאנז אנ' רוזס והביסטי בויז הן הלהקות החדשות שייכנסו השנה להיכל התהילה של הרוקנרול - כך פורסם הבוקר (רביעי) בארצות הברית. הלהקות קיבלו את מירב הקולות מקבוצה של 500 מוזיקאים, מבקרים ובכירים בתעשיית המוזיקה האמריקאית. הטקס הרשמי ייערך ב-14 באפריל בקליבלנד שבאוהיו.

"התקשרתי לאבא שלי ובכיתי", התוודה אנתוני קידיס, סולן הרד הוט צ'ילי פפרז בשיחה עם מגזין רולינג סטון על רגע קבלת ההודעה. "הרגע המרגש ביותר עבורי הייתה המחשבה על הלל סלובק", הוסיף קידיס בהתייחסו לגיטריסט הראשון של הלהקה, בן למשפחה ישראלית, שמת ממנת יתר של סמים. בספטמבר הקרוב, כמה חודשים אחרי האירוע, צפויים הפפרז להופיע בפארק הירקון בתל אביב.

פרט לביסטי בויז - שאלבומם “Licensed to Ill” מ-1986 היה אלבום ההיפ הופ הראשון שהגיע למקום הראשון במצעד מכירות בעולם - הפפרז וגאנז אנ' רוזס ייכנסו להיכל התהילה השנה גם גיטריסט הבלוז הטקסני פרדי קינג, זמר הפולק הבריטי דונובן, הזמרת הניו-יורקית לורה נירו שמתה ב-1997 ולהקת דה פייסז. פרט מעניין נוסף הוא שמותיהן של הלהקות שהיו מועמדות השנה אך לא נכנסו לבסוף. מדובר ב: הקיור, הארט, ג'ואן ג'ט והבלאקהארטס.

אולם מכל אלה, אין ספק שהכניסה הכי מסקרנת להיכל השנה שייכת לגאנז אנ' רוזס, שזוכים בתואר בשנה הראשונה למועמדותם - כיוון שהשנה קיבלו את הזכות למועמדות אמנים שהוציאו את האלבום או הסינגל הראשון שלהם ב-1986 או קודם לכן. כיוון שמעמד הכניסה להיכל התהילה בקליבלנד הוביל להקות רבות להתאחד להופעה היסטורית וחד-פעמית, למרות שנים של מריבות, מטפחים מעריציה של גאנז אנ' רוזס תקווה גדולה להופעת איחוד שכזו באפריל הקרוב.

חברי ההרכב המקורי של גאנז אנ' רוזס הופיעו יחד בפעם האחרונה ב-1990, והעימותים בין אקסל רוז לסלאש מילאו עמודי עיתונים רבים במהלך שנות ה-90. בתקופה האחרונה נערכו ראיונות עם חברי הלהקה, בכלי תקשורת רבים, ומכולם עלה כי הסולן והגיטריסט הראשי הם אלו שיכריעו אם איחוד יתרחש או לא. בשיחה עם VH1 בחודש שעבר לא פסל אקסל רוז את רעיון האיחוד: "אני לא יודע מה זה אומר במובן שלי עם הלהקה הישנה וההרכב הישן. אם נוזמן, אני לא יודע מה הם יבקשו ממני. זה תלוי באוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully