וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: השערוריה שמאחורי "הטופ מודל הבאה", ועוד

12.12.2011 / 15:42

"הטופ מודל הבאה" בשערוריה שהביאה להדחה מפתיעה, "החבובות" מואשמות בשמאלניות והילדה הקטנה שפרצה בבכי כשהודחה מ"אקס פקטור". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: סקנדל בגמר "הטופ מודל הבאה"

אין כמו סקנדלים, וכשהם מגיעים לתכניות הריאליטי הם אפילו מענגים עוד יותר: הסקנדל השבועי שייך לתכנית "הטופ מודל הבאה", או ליתר דיוק, לתכנית הגמר שלה. לגמר הגדול של עונתה ה-17 של התכנית הגיעו שלוש יפהפיות: אנג'לי, אליסון וליסה.

אלא שבסוף תכנית הגמר ששודרה השבוע, רגע לפני ההכרזה על הזוכה, הלוקיישן עבר מיוון ללוס אנגל'ס אל דיאלוג משונה בין השופטים, שהסבירו כי אנג'לי הודחה מהתחרות כיוון שעברה על אחד מחוקי המשחק. "מסתבר כי צוות ההפקה שלנו והרשת גילו מידע על אנג'לי שפוסל אותה מהתחרות", אמר השופט נייג'ל ברקר. "זה אומר שלא נעשה את השיפוט האחרון רק עם שתי הבנות הנותרות, ולמען ההגינות, ההפקה והרשת סברו כי יש להעריך את ליסה ואליסון בנפרד, ללא התחרות מצד אנג'לי". בכך נגמר ההסבר לצופים ההמומים.

כמובן שהחלו לרוץ שמועות. אחדים טענו כי אנג'לי פרסמה מידע על התכנית בחשבון הטוויטר שלה, כולל מידע על הגמר בו לקחה חלק. בשל חיתוכי העריכה הגסים וההודאה של ההפקה לפיה מחקה אפילו מספר סצנות מפרק הגמר, עלתה סברה נוספת בקרב המעריצים לפיה אנג'לי אכן ניצחה בתחרות לפני שנפסלה.

ומה יש לכוכבת המודחת להגיד על זה דרך הטוויטר שלה? "OMG!!!! IM TRENDING WORLDWIDE on twitter right now!!!!!!!!!! Wowwwww!! That's the whole world!! Lol! #humbled!! Thanks y'all!!! #LOVE."

שייקספיר לא היה יכול לנסח את זה טוב יותר.

המיותר: "החבובות" נחשדים בקומוניזם

מלבד למשוך צופים בגיל הרך, מבוגרים ילדותיים וחובבי בובות, הצליח סרט "החבובות" החדש למשוך גם ביקורת אחת מעניינת במיוחד: בקטע בן 7 דקות ששודר בתכנית "Follow the money" ברשת פוקס עסקים, עסקו המנחה אריק בולינג ואורחו בטענה כי הסרט בכיכובם של קרמיט ומיס פיגי מקדם אג'נדה שמאלנית. כך למשל, הועלו טענות נגד הרשע בסרט לו ניתן השם: Tex Richman (באנגלית נשמע כמו: מס איש-עשיר): "אנחנו מלמדים את הילדים שלנו מלחמת מעמדות. מה אנחנו, סין הקומוניסטית?", תהה בולינג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"הוליווד הליברלית מציגה איש עסקים מצליח כרשע – זה לא חדש", המשיך בולינג, והציג את האורח שלו, דן גיינור מהמרכז האמריקאי לחקר המדיה, ארגון שמרני לחקר התקשורת. "זה מדהים כמה רחוק ילך השמאל – להפעיל מניפולציה על ילדינו", אמר גיינור, "לשכנע אותם ולתת להם את המסר האנטי-תאגידי". בולינג המשיך ושאל: "האם הוליווד הליברלית משתמשת במלחמות מעמדות כדי לעשות שטיפת מוח לילדנו?".

הליברלים של הוליווד לא ישבו שלובי ידיים ותקפו חזרה. באתר "האפינגטון פוסט", למשל, נכתב: "לא קל להיות ירוק אבל לדברי פוקס, קרמיט הצפרדע וחבריו מה'חבובות' הם 'אדומים'...מהטלטאביז טרם נמסרה תגובה. מאנה מאנה".

"החבובות": תענוג נוסטלגי מרגש למעריצי הסדרה

הביזאר: האם נזכה לראות את כוכבי "ג'רזי שור" נטרפים על ידי כרישים?

רשת SyFy מגשימה את החלום של כל מי שמאמין שלכוכבי "ג'רזי שור" מגיע גורל אכזר במיוחד: הרשת עובדת בימים אלו על סרט בשם "Jersey Shore Shark Attack", בו יככב בין היתר גם כוכב הריאליטי המקורי של MTV, ויני גוואדגנינו.

ויני גאודאגינו מהסדרה "ג'רזי שור". Elisabetta Villa, GettyImages
שוב אתה? וויני דוואדגנינו מ"ג'רזי שור"/GettyImages, Elisabetta Villa

הסרט מתרחש בחוף ג'רזי בסוף השבוע של יום העצמאות האמריקאי. הטיילת מלאה בחוגגים והמים שליד מלאים בכרישים רעבים שהגיעו למקום כתוצאה מקידוחים תת-ימיים לא חוקיים. עכשיו, זה כל גווידו לעצמו.

בסרט משתתפים גם כוכב "הסופרנוס" לשעבר טוני סיריקו, כוכב "החבר'ה הטובים" פול סורבינו וחבר להקת "אן סינק" לשעבר ג'ואי פאטון.

ליהוק שיחוק: אומה תורמן מגיעה לשיר ב"סמאש"

כבר תקופה ארוכה שהסדרה המוזיקלית "סמאש", שתעלה לאוויר בעונת האמצע הקרובה, זוכה לבאזז שמצמיד לה את התואר: המתחרה הגדולה של "glee". עכשיו, נראה כי למתחרה הזאת יהיו גם תותחים כבדים להשתמש בהם. השבוע התבשרנו כי כוכבת "להרוג את ביל" ו-"ספרות זולה" אומה תורמן, מגיעה להתארח בסדרה לחמישה פרקים מלאים.

תורמן תשחק בסדרה "כוכבת קולנוע גדולה שעושה בעיות ומשתעשעת ברעיון לשחק במחזמר 'מרילין'", המחזמר על מרילין מונרו שעומד במרכז הסדרה. הסדרה תעלה ב-6 בפברואר ברשת NBC, וכמו שהעונה האחרונה של "glee" נראית – יש לריאן מרפי סיבה להיות מודאג.

לינק לעת צרה: כוכבת "glee" משיקה אתר אינטרנט אמנותי במיוחד

דיאנה אגרון. Michael Loccisano, GettyImages
דיאנה אגרון/GettyImages, Michael Loccisano

מעתה אתם יכולים להוסיף לשורת התארים של כוכבת הסדרה "glee", דיאנה אגרון, גם את התואר – בעלת אתר אינטרנט. במהלך מסיבה לרגל כיכובה על השער של המגזין "ניילון", השיקה הכוכבת הבלונדינית אתר בשם "you, me and Charlie" שיעסוק באמנות ויהווה לדבריה בעיקר "פורום לאנשים שתומכים ואוהבים אחד את השני".

הקטע שעשה לנו את השבוע: הדחה דרמטית במיוחד ב"אקס פקטור"

רייצ'ל קרו בת ה-13 נכנסה לחיינו רק לפני מספר שבועות כשהדהימה את השופטים, הקהל והמסמסים למיניהם כשפתחה את פיה הקטן והחלה לשיר כאילו היא מחזיקה מיקרופון זמן רב יותר משהיא הולכת על פני כדור הארץ. השבוע הודחה רייצ'ל המקסימה מהתחרות. לרגע ההדחה הדרמטי קדמה הצבעת שופטים דרמטית לא פחות: ניקול שרזינגר פרצה בדמעות, אמרה שהיא לא מסוגלת להחליט, והעבירה את ההחלטה לקהל בבית. הקהל החליט – והדיח את קרו.

ואז אירע אחד הרגעים הדרמטיים ביותר שנראו בתולדות תכניות הכישרונות בארה"ב, כשקרו הקטנה נפלה על ברכיה ופרצה בבכי היסטרי וחסר מעצורים. איש לא הצליח לנחמה, אפילו לא סיימון. בתגובה החלה גם השופטת שרזינגר לבכות. כל זה, אפרופו "בית ספר למוסיקה" - מסתבר שכשילדים נשברים, המסיבה הופכת להרבה פחות שמחה.

יצחק קדמן על "בית ספר למוסיקה": "ילדים בריאליטי זה דבר מגונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully