וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון קופמן על ח"כ אנסטסיה מיכאלי: בהמה

פנחס וולף ועינב שיף

13.12.2011 / 18:07

קופמן השתלח בחברת הכנסת בעקבות "חוק המסגדים" ואף כינה אותה "טומטומית". ח"כ מיכאלי: "דוגמה מובהקת לנחיצות חוק לשון הרע"

סגנונו הבוטה של רון קופמן אינו חדש, אולם דבריו אמש (שני) בתוכנית "יציע העיתונות" בערוץ הספורט כלפי חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) היו קשים במיוחד. כך, בפינת "נמאס לנו" בתוכנית, יצא קופמן נגד "חוק המסגדים" שהציעה מיכאלי וכינה אותה "בהמה" ו"טומטומית".

"קולקציית האפסים הזו, שלא הייתי נותן להם לנהל ועד בית, פרטי אגב. הם פשוט אפסים", אמר קופמן על חברי הכנסת, לפני שעבר למיכאלי. "עכשיו מה שנקרא הגדילה ועשתה אנסטסיה מיכאלי, שצריכה למצוא חן אצל הראיס איווט ליברמן, שנייה לפני שהוא הולך לבקר את קצב בתור שכן, עכשיו היא באה ואמרה שיש לנו בעיה עם המסגדים...אני מסתכל לא רק על ערביי ישראל, מיליון וחצי איש, 19% מהאוכלוסייה, אני מסתכל על מיליארד מוסלמים שבאמת פוגעים בו..פוגעים בקטע - כל מערכת הביטחון יושבת וחוששת שיבוא איזה יהודון מטורף ויפגע באל-אקצה, אתה יודע מה יילך פה?...יושבים, משקיעים בזה מיליארדים, שלא יבואו ויפגעו באל-אקצה. באה הטומטומית הזו, והיא דואגת לרעש במסגדים....אנחנו הולכים לקומם אצלנו בגלל הבהמה הזו, לקומם עלינו את כל העולם המוסלמי, ואולי עוד דתות".

ח"כ מיכאלי לא נכחה בתוכנית ולא נתבקשה תגובתה. הבוקר היא אמרה לוואלה! ברנז'ה: "לא מזמן עלתה לסדר היום סוגיית 'לשון הרע' שהדיה נשמעו למרחוק ואמנם, איני בלשית במשטרה, אך יחד עם זאת אני חושדת שמשפטים כגון 'באה הטומטומית הזו' או 'אנחנו הולכים בגלל הבהמה הזו', המכוונים לאם לילדים שיכולים לשמוע דברים מסוג זה ביחד עם שאר ילדי ישראל, הם דוגמה מובהקת לנחיצות החוק",

מיכאלי הוסיפה וציינה כי "הייתי מציעה לעורכי הדין שלי לבדוק את הנושא, כיוון שכמובן שתגובתי לא נתבקשה על ידי התכנית. אך מכיוון שאני מכירה את רון ואוהבת אותו עד מאוד, אסלח לו על המילים הקשות. רק אסיים במשפט התייחסות למודעות עצמית: כאשר אדם כמו רון קורא לי 'בהמה', זה שווה ערך לכך שאקרא לו 'בלונדינית, אם לשמונה ילדים'".

רון קופמן אמר בתגובה: "גם אני אוהב אותה עד מאוד".
מערוץ הספורט טרם התקבלה תגובה לידיעה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully