וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט חדש בצרפת: "להרוג את כל היהודים"

13.12.2011 / 16:01

הליצן הצרפתי-אנטישמי דיידונה חשף הצצה לסרטו החדש, "האנטישמי", בו הוא לבוש במדים דומים למדי הנאצים. מקורות המימון לסרט מגיעים מאירן

דיידונה, הליצן הצרפתי השנוי במחלוקת מכה שוב: טיזר חדש לסרטו הראשון, "האנטישמי", נחשף וכצפוי הוא מכיל ביטויים קשים נגד העם היהודי: "היהודים שולטים בכל, בתקשורת, בכלכלה ובעסקים ואין לנו ברירה", אומר דיידונה בקטע. "אנחנו חייבים להשמיד אותם". הקרנת הסרט נאסרה בצרפת ודיידונה יאפשר צפייה רק למי שיירשם לאתרו הרשמי תמורת דמי מנוי של ארבעה אירו בחודש. מקורות המימון לסרט, הראשון בבימויו של דיידונה, מגיעים מאירן, כפי שסיפר הבדרן בעבר. על פי דיידונה, מדובר ב"קומדיה העממית הראשונה על השואה".

דיידונה נודע לא אחת באמירותיו בעלות הגוון האנטישמי והוא אף הורשע בבית משפט בצרפת על כמה מדבריו. בין השאר, חויב דיידונה לשלם פיצויים לזמר היהודי פטריק ברואל בסך 75 אלף אירו על שכינה אותו "שקרן" בשידור. דיידונה אף הותקף בעבר בצרפת על ידי יהודים שזעמו על כך שכינה את השואה "פורנוגרפיית זיכרון". כמו כן, טען דיידונה כי "היהודים הם כת".

הבמאי היהודי ז'אן פול לילינפלד, שנחשב למי שגילה את דיידונה, סיפר בראיון לוואלה! תרבות על אכזבתו העמוקה מהבדרן: "דיידונה נעץ בגב שלי את הסכין הכי גדולה שמישהו אי פעם תקע בה", אמר הבמאי. "לא האמנתי שהוא מסוגל לומר כי היהודים הם 'סוחרי עבדים' אחרי שיהודי שלף אותו מאלמוניותו וזיכה אותו בהכרה קולנועית. כבר בזמן העבודה איתו חשתי כי מדובר בפרנואיד, ואני חושב שבסופו של הדבר הוא המיר את תחושת הרדיפה שלו לאנטישמיות. אבל אסור להתייחס אליו יותר מדי ולראות בו כסמל למשהו. פשוט צריך להתעלם ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully