וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר בנאי שלא ראיתם: הצצה ראשונה לסדרה "האלבומים"

22.12.2011 / 16:08

ההפתעה של אביתר בנאי, הפגיעות של ברי סחרוף, התום של זקני צפת, הטירוף של פורטיס והפצצה של איפה הילד: אלבומי מופת קמים לתחייה ב"האלבומים" של ערוץ 8: הצצה ראשונה

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות ערוץ 8 של HOT)

מאז "סוף עונת התפוזים" לא היתה סדרה תיעודית שסיקרה תקופה משמעותית ברוק הישראלי באופן רחב ומעמיק. היו סרטים תעודיים מצוינים על אירועים ספורדיים, אבל סדרה שריכזה תופעה תרבותית כמו הרוק הישראלי - אין. לואקום הזה נכנסת "האלבומים", סדרת תעודה מבטיחה למדי בערוץ 8 של HOT, שתשחזר יצירה של חמישה אלבומי מופת ברוק הישראלי: הבכורה של אביתר בנאי, "סימנים של חולשה" של ברי סחרוף, הבכורה של זקני צפת, "זמן סוכר" של איפה הילד ו"פלונטר" של רמי פורטיס.

במיטב מסורת "תולדות הרוק" של ה-BBC, הסדרה כוללת גם קטעי ארכיון נדירים וגם ראיונות מקיפים, חלקם יוצאי דופן עם אביתר בנאי וברי סחרוף, שניים שלא מרבים להתראיין. את הסדרה מביים אבידע לבני, עורך אותה יואב קוטנר ועורך המשנה שלה הוא דרור נחום. "נורמה הפקות" מפיקה וערוץ 8 של HOT ישדר אותה החל מ-14 בינואר. במשך חמישה שבועות. כאן תוכלו לצפות לראשונה בטריילר של הסדרה, שמציג בקצרה את האלבומים שיסוקרו בה. לצד הסדרה, האוזןבר יעלה סדרה של מופעי מחווה לאלבומים בסדרה, החל מה-5 בינואר בהשתתפות עינב ג'קסון כהן, להקת Tree, חיים לרוז ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully