וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון ברובינסקי בשמיים - בארה"ב מתים על "לעוף על המיליון": עוברת מסך

27.12.2011 / 12:50

"לעוף על המיליון" עושה חיל בארה"ב, ג'ימי קימל מסתבך עם הרב פינטו ושפל נוסף ביחס לילדות בריאליטי. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: נחת לערוץ 10 - "לעוף על המיליון" מצליחה בארה"ב

לא רק "חטופים" ו"בטיפול": "לעוף על המיליון", השעשועון שמנחה בישראל ירון ברובינסקי ושנקרא באנגלית "who's still standing", עלה סוף סוף על המסכים והוא מתקבל בחום רב. את השעשועון מנחה איש "מונית הכסף" האמריקאית בן ביילי, והתוכנית שובצה לפני מספר שבועות כממלאת מקום לתקופת החגים, בה סדרות פריים טיים רבות לוקחות חופש. זאת, בתקווה שהקהל יאהב וימשיך לצפות גם כשישודר מידי שבוע במשבצת שידור רגילה. השבוע, הוא אף הצליח להשיג אחוזי רייטינג מרשימים במיוחד והיה לאחד המשדרים הנצפים ביותר ביום שלישי.

ומה אומרים המבקרים? הניו יורק טיימס שיבח את שעשועון הנפילות וכינה אותו "ממכר בצורה מענגת" ואת המנחה ביילי כמי ש"הצליח להפוך טריוויה לדבר מעניין, שוב". גם ב-Newsday סברו כי מדובר בתכנית משעשעת וטענו כי היא "לא רעה בכלל". ביקורת שונה נרשמה במגזין וראיטי שסבר כי השאלות מגוחכות בקלילותן ותהה באשר להצלחת התכנית במשבצת רגילה בלוח השידורים. גם המגזין טי.וי גייד לא עף על השעשועון וטען כי נראה שאפילו המנחה ביילי לא מתרגש ממנו.

המיותר: הילדות של "Toddlers And Tiaras" פותחות ג'ורה

לפני מספר שבועות דיווחנו לכם על סקנדל נוסף שסיפקה לנו תכנית הריאליטי "Toddlers and Tiaras" בו הולבשה אחת הפעוטות בבגדי זונה לצורך אחת מתחרויות היופי בהן משתתפות הקטנטנות. הסיפור הרגיז בזמנו את כלי התקשורת וכמובן גם את מועצת ההורים לטלוויזיה שהוציאה מיד גינוי חריף להחלטה האומללה של אחת האמהות להלביש את ילדתה כמו בסרט "אישה יפה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

השבוע החליטה אחת הפעוטות, איזבלה בארט, להוסיף שמן למדורה שכבר כבתה מאז, והקניטה את המתחרה שלה, פייסלי דיקי, על בחירת הלבוש שלה באותה תקרית. "בפעם האחרונה שהייתי פה, פייסלי ניסתה לחקות אותי... אבל אימא שלי לא מלבישה אותי כמו זונה", אמרה הפעוטה. אימא של פייסלי מיהרה להגיב וטענה כי אמה של איזבלה "ממלאת לה את הראש בשטויות", ואמרה כי היא "רגילה להתנהגות כזאת מאמהות קנאיות. זה אפילו כבר לא מטריד אותי...זו הדרך של אימה של איזבלה למשוך תשומת לב לבת שלה". ואנחנו חשבנו ש"בית ספר למוסיקה" זו חרפה.

הביזאר: ג'ימי קימל מסתבך עם הרב פינטו וחברים

האם ג'ימי קימל הצליח להסתבך עם הקהילה היהודית בניו יורק? נגד קימל הוגשה לאחרונה תביעה מצד דוד סונדיק – אושיית רשת קטנה שידוע גם בכינויו "הרב המעופף" בשל התנהגותו המוזרה - על כך שקימל הציג אותו בתכניתו "בצורה מטופשת". הסיפור מתחיל באחד המונולוגים הרגילים של קימל בפתיחת התכנית בו סיפר על תמונה שפורסמה ברשת TMZ בה נראה שחקן ה-NBA האמריקאי לברון ג'יימס, כשהוא מבקר אצל הרב יאשיהו יוסף פינטו ומקבל את עצתו וברכתו. לאחר כמה בדיחות משעשעות על ברית מילה, סיפר קימל כי גם הוא "ביקר אצל הרב". אז, הציג קימל סרטון ערוך של סונדיק (שככל הנראה מעולם לא הוסמך כרב) כאשר הוא כביכול מייעץ לו.

הסרטון, בו נראה סונדיק בעיקר כאשר הוא רוקד וממלמל מיני תפילות לא מובנות, הכעיס את "המעופף" וזה תבע אותו על הצגתו כ"מטופש" ועל כך "ששם אותו ללעג וקלס". בית המשפט דחה את התביעה על הסף.

ליהוק-שיחוק: הלן מירן עושה קולות ב-"glee"

הלן מירן. Stuart Wilson, GettyImages
מהמרים על בריטני. הלן מירן/GettyImages, Stuart Wilson

לשורת האורחים המכובדים שפקדו בשלוש העונות האחרונות את הסדרה "glee" (גווינית' פאלטרו, ג'ון סטמוס, בריטני ספירס וכו') מצטרפת אורחת נוספת מכובדת במיוחד: השחקנית הבריטית המוערכת הלן מירן מגיעה לסדרת הלהיט של ריאן מרפי להופעת אורח שצפויה להיות מעניינת ביותר. הטוויסט: מירן לא תופיע על המסך, אלא תשחק רק בקולה את מחשבותיה של אחת הדמויות. טרם פורסמה זהותה של הדמות בת המזל.

לינק לעת צרה: משחק משלוחים של "Cake Boss"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם עדיין לא הספקתם להזיל ריר על עוגות הענק המעוצבות להפליא של באדי, המלך של הסדרה "Cake Boss" הנה הזדמנות להיכנס לעניינים. משחק אינטרנטי חביב של הסדרה הופך אתכם לשליחים של עוגות המגדלים. עליכם להביא את העוגה במהירות ליעדה מבלי להפיל אותה על אף המכשולים שבדרך. בהצלחה.

כנסו והתחילו לשחק

סרטון השבוע: הצעת נישואין בשידור חי?

כמידי שנה בתקופת החגים מקיימת אלן דג'נרס בתכניתה את 12 ימי המתנות במסגרתם קהל התכנית מקבל במתנה מידי יום סירים חדשים, מגבות, אייפונים ושלל מתנות מדליקות אחרות באדיבות המפרסמים. השנה, במסגרת אחד מאותם ימים הקריאה אלן מכתב של מעריץ שביקש להציע בתכנית נישואין לאהובתו שישבה בקהל. צפו בתשובת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully