וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם גרהאם פארק

29.12.2011 / 16:48

רגע לפני שהוא מתקלט במסיבת הסילבסטר של מועדון הבלוק, גרהאם פארק, הרוח המוזיקלית של מנצ'סטר בוחר 5 קטעים ואלבומים ששינו את חייו

בלונדי - "Parallel Lines"

"אני אוהב את החושפנות של שני אלבומים הראשונים ולא יכולתי להאמין כמה מבהיק אלבומם השלישי עומד להיות וכמה קטעים ענקיים יהיו בו. הפוסטרים של דבי הארי העבירו לי את שנות הנעורים והייתי בחלל מלהקשיב לשירים כמו 'Heart of Glass' ו-'Hanging On'. פופ, רוק ודיסקו מושרים על ידי האישה היפה ביותר בעולם".

דיוויד בואי - "Heroes"

"למרות שהייתי פרחח בן 14 ב-1977 כשהאלבום יצא, תמיד אהבתי את בואי והיה לי המון אלבומים קודמים שלו. לחג המולד קיבלתי את זוג האוזניות הראשון שלי, הייתי מקשיב לאלבום הזה שוב ושוב באוזניות החדשות שלי ולא יכולתי להאמין למה שאני שומע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טוקינג הדז - "Speak In Tongues"

"ארבעת האלבומים הראשונים של הטוקינג הדז שוחררו בשרשרת בין 1977 ל-1979 וניגנתי אותם בלי סוף, אבל הייתי צריך לחכות עד 1983 לאלבום הבאמת מושלם שלהם. ההמתנה היתה שווה את זה. הם גם עבדו עם בריאן אינו, שאני מעריץ ענק שלו".

סקוויז - "East Side Story"

"מועדון המעריצים היחיד שהצטרפתי אליו היה של סקוויז. כנער, הם היו הלהקה האהובה עליי ובסופו של דבר אספתי כל סינגל שלהם בכל פורמט ואפילו הצלחתי לראות אותם בהופעה. העובדה שאלביס קוסטלו הופיע באלבום והפיק את רובו היא בונוס ענק".

הקלאש - "London Calling"

"פתאום, להקת ה-Pאנק האהובה עליי מנגנת סקא, Fאנק, פופ, סול, ג'אז, רגאיי, רוקבילי ועוד. תמיד היה לי טעם אקלקטי ופתאום יש להקה ואלבום שיכולים להכיל בתוכם הכל, ועוד עם מילים חכמות. זה שילוב נצחי שמכה בך ישר בפנים".

גרהאם פארק יתקלט מחר (שישי) במועדון הבלוק בתל אביב במסיבת הסילבסטר שמארגן הבלוק וחברת חרגול הפקות. יפתחו: ליין ה-C.U.N.T

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully