וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 11: סינגלים חמים, קליפים נהדרים וקאבר אחד ללנה דל ריי

10.1.2012 / 9:48

בלוג הרוקנרול של מני אבירם מפציץ עם סינגלים לוהטים של השינז ואוף מונטריאול, קליפים מרהיבים וקאבר מיוחד ללנה דל ריי

תודה שחזרתם אלינו. אחרי כמה שבועות של סיכומים ומבט לעתיד, העניינים מתחילים לחזור למסלול ולשגרה המבורכים, וכך גם הבלוג. בפלייליסט השבוע: אלבומים חדשים, עוד שמות מבטיחים מקולקציית 2012 וגם כמה קאברים מפתיעים.

"The Shins - "Simple Song

כפי שהובטח ממש כאן בשבוע שעבר, השינז חוזרים במרץ עם אלבום חדש, "Port of Morrow" , וממש דקה לפני סגירת המדור הם שחררו את השיר הראשון ממנו, ואולי קוראים לו "פשוט", אבל הוא ממש לא. מדובר בעיני בקאמבק מבריק של ג'יימס מרסר, עם יצירה סוחפת שהיא איכשהו גם סבנטיזית וגם אייטיזית (וגם קצת באנד אוף הורסז). כיף. תקשיבו ותורידו כאן.

"Of Montreal – "Dour Percentage

הבשורות המשמחות של שבוע שעבר היו דבר ההגעה של ההרכב מאת'נס להופעה בבארבי במאי, כדי לקדם את אלבומם החדש, "Paralytic Stalks", שיוצא בתחילת פברואר. קטע אחד מצוין כבר שמענו ממנו, הנה השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"Shearwater – “Animal Life

עוד בפברואר: האלבום השמיני של הטקסנים, הראשון בלייבל סאב פופ, "Animal Joy", וזה שיר מתוכו שאני שומע שוב ושוב.

"The Twilight Sad – "Another Bed

ופברואר לא נגמר: ינחת בו גם "No One Can Ever Know", האלבום השלישי של הסקוטים המצוינים. עוד לפני המוזיקה, רק המבטא של ג'יימס גרהאם עושה מבחינתי את העבודה. הנה קטע מהאלבום, ובונוס: קאבר יחסית טרי שלהם לקלאסיקה של אינקסס, "Never Tear Us Apart".

"The Maccebees – "Feel to Follow

האלבום השלישי של הלונדונים, "Given to the Wild", שהופק על ידי איש DFA טים גולדסוורת'י, יוצא השבוע, ומדובר באלבום שלוקח את הלהקה כמה צעדים קדימה בשאיפות, ביומרות ובתוצאה הסופית. זה הסינגל החדש והיפה מתוכו.

"Arctic Monkeys – "Black Treacle

ועכשיו כמה קליפים שיצאו ממש השבוע לשירים מאלבומים מצוינים מהשנה שעברה. הראשון לאחד השירים היותר טובים מהאחרון של אלכס טרנר ושות', "Suck It and See".

"(Danger Mouse & Daniele Luppi – "Two Against One" (Feat. Jack White

הבא בתור הוא הקליפ היפהפה לקטע הזה מתוך פרויקט "Rome" של ד'יינגר מאוס ולופי האיטלקי, שיצא בשנה שעברה. מדובר בקטע הטוב באלבום ההוא, שהקול של ג'ק ווייט מתאים לו כמו כפפה. הבמאי של הקליפ, כריס מילק, אמר שמדובר בסנונית הראשונה מתוך מה שבסופו של דבר יהפוך לסרט שילווה את הפרויקט כולו.

"Iron and Wine – "Godless Brother in Love

קליפ חדש ויפה לעוד קטע מעורר נוסטלגיה מתוך האחרון של סם בים.

"Blink 182 - "After Midnight

עוד קליפ חדש לסינגל חדש מאלבום מצוין שיצא בשנה שעברה, הפעם של בלינק, בגרסה הדכאונית יותר שלהם. התמה: אהבה זה דרעק.

"Destroyer - "Leave Me Alone

קאבר 1. ההרכב הקנדי של דן בייהאר עושה כבוד לקטע של ניו אורדר, מתוך אלבום מחווה שהרים המגזין Mojo ל-" "Power, Corruption & Lies הקלאסי של סאמנר והחברים מ-1983.

"Patrick Stickles - “Video Games

קאבר 2. וידוי: אני אוהב את לאנה דל ריי. אוהב גם את ההרכב הניו ג'רזיאי Titus Andronicus. הנה הסולן שלהם בניסיון ביתי (בבית של הוריו) לטפל בלהיט של מי שצפויה להיות השוס הנשי של 2012. אזהרה: הצפייה עלולה לעורר מבוכה וגירוד.

פצצה מהעבר

היו ימים, אי שם בשנות התשעים, שבהם ביליתי לא מעט עם At the Drive In הטקסנים. האנרגיות הנדירות, הדחיפו?ת, הזעם, הקול של סדריק ביקסלר-זאוולה, כל אלו חברו ללהקה הארדקוריסטית שלא ספרה אף אחד, בלא מעט רגעים גם לא את מי שהקשיב למוזיקה שלה. מה שנקרא, היו שם אלמנטים של לעיסת ראש. ב-2001 ATDI התפרקה, מההריסות נולדו דה מארס וולטה וספרטה, וביום שני יצאה הבשורה המשמחת בדבר איחוד. מה זה אומר? מתי נקבל מוזיקה חדשה? והאם זה הכרחי? ימים יגידו. עד אז, הנה בומבה מפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully