וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינייד אוקונור: "אני צריכה עזרה דחופה, אני בסכנה"

11.1.2012 / 19:28

המוזיקאית השרויה במצב נפשי קשה ובאחרונה החליטה להתגרש מבעלה לאחר 18 ימי נישואים, שוב ניצלה את הטוויטר כדי למצוא פסיכיאטר באירלנד והודתה שלקחה מנת יתר

שינייד אוקונור ממשיכה לשדר אותות מצוקה מטרידים מאוד. הזמרת פרסמה סדרת ציוצים היום (רביעי) בהם התוודתה על מצבה הקשה: "אני מבינה שאהיה בצרות בגלל זה", כתבה אוקונור, "אבל האמת היא שמאוד קשה למצוא עזרה באירלנד.

"אחרי שניסיתי דרכים אחרות, אני מבקשת קודם כל - האם מישהו מכיר פסיכיאטר בדאבלין או וויקלואו שיכול לראות אותי בדחיפות היום בבקשה?", המשיכה אוקונור. "אני באמת במצב לא טוב ובסכנה".

אוקונור המשיכה וצייצה כי היא חשה רע על היחס לבארי הארידג', מי שעומד להיות בעלה לשעבר אחרי 18 ימי נישואים בלבד. "המאמר בעיתונות על כך שמנסים לגרום לו לאבד את העבודה וכל אחד שהוא חרא אליו על שהתחתן איתן - הפילו אותי לקרשים ואני חולה ואני נואשת לקחת תרופות היום. אני בסכנה רצינית, בבקשה שלחו לי מייל אם אתם מכירים פסיכיאטר שיכול לעזור לי היום". לאחר מכן הודתה שלקחה מנת יתר של כדורים, אבל עתה היא בסדר.

"אני לא רוצה לעזוב את הילדים שלי או לדפוק את העבודה שלי", סיימה אוקונור. "אני פשוט חולה מאוד ואירלנד היא מקום מחורבן למצוא בו טיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully