וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": הקשר הדוחה בין אביב לאביבית

25.1.2012 / 1:14

גם בזמן הקצר בו בילו יחדיו בבית "האח הגדול", הראו אביב ואביבית איך יוצרים מערכת יחסים איומה המבוססת על יהלומים ושיח חירשים דבילי. הבלוג

איכס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיואו, היא מדברת אליי, וכל מה שאכפת לי ממנו זה השאלה הכי גדולה שרציתי לשאול את אלוהים: לא יכולת לעשות אותי קצת פחות מושלם? "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אתמול היה ספיישל רמת אביב, עם מקסימום אביבים ומינימום רמה. היה כאן כל מה שצריך מאופרת סבון מהניינטיז: נשים היסטריות, גברים זועמים, יהלומים וטו בי קונטיניוד אז תמשיכו לסמס. הופעת האורח הקצרצרה ללא ספק אכזבה את אביב אביביתוביץ'. הוא בא הנה להיות הסטאר של העונה, להגיד דברים משעשעים באדישות גברית, לצבור גרופיות לחות, להראות לאבירם בן-שושן מאיפה משתין האקס-הנעלב-שהפך-לכוכב. בסוף הוא עף מהתכנית יותר מהר משהספיק לומר "זה בשידור חי?" או להבזיק עוד מבט אחרון של "איזה מלך אני, עובדה תראו איך הגבה שלי מלוכסנת בשרמנטיות".

בכלל, לא ברור איך טיפוס כמו אביב הופך לאקס מיתולוגי של מישהי. סטוץ מטושטש, אולי. מושא עוקץ בכלבוטק, ניחא. אז נכון, יש לו בוחטה של דמי כיס ואביבית צריכה מישהו שיקנה לה הרבה שוקולד השחר בתור לק לציפורניים, אבל עדיין: אפילו ממנה ציפינו ליותר. איך אפשר לבהות בעיניו, שמשדרות שאין אף אחד בבית כי כולם הלכו למסיבת ג'קוזי בהרצליה, ולחשוב "כוסומו, תעשה לי תינוקים"? איך אפשר להביט בפיו הפעור למחצה, שמעיד על כך שהוא שרוי תמידית במחשבה "פאק, איפה אני?", ולהשתוקק לנשק אותו בלהט? האם טבעת וואטאבר קאראט באמת יכולה להפוך פעוט חלול ומגודל לאביר שהופך את עולמך?

ובכן ילדים חמודים: כן. כי כשיש כסף, מי צריך אוצר מילים. רק נכנס אביב לבית, ואביבית כמעט מתעלפת לתוך הפפיון שלה. אמור להיות כאן מפגש מרגש, אבל אביב בדיוק עסוק בלהראות עד כמה הוא רגוע וכלל לא פאתטי, אז הוא מתעקש להגיד לכל דייר ודייר "שלום" במקום לדבר איתה. היא מנסה לברר בבהלה מה הוא עושה פה, והוא מגרגר בנחת "שניה, שניה, תירגעי, שניה", כאילו הוא כלל לא לוהק לכאן רק בזכותה אלא פשוט מפני שבמקרה היקום מת לו על התחת. זה כל כך בולט שהוא לא בא לתכנית בגלל אהבת אמת שייסרה אותו בלילות, אלא רק כי הוא מת לשנורר לאקסית שלו קצת תהילה, כמו שמגיע לו, כי הוא מהמם מכדי להישאר אלמוני. כשאביבית התייפחה בחדר האח הגדול שהיא רוצה שאביב יעזוב את הווילה, ואביב התפקע מצחוק מאחוריה, זה היה רק כי הוא דמיין באותו רגע איך ייראה החיקוי המדהים שלו ב"ארץ נהדרת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילא להתמזמז מבלי לרצות - מה זה התאומי פיג'מה האלה? "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל אביבית כבר לא רוצה את אביב. כלומר, היא דיברה עם יעל ונראה לה שעכשיו היא לא רוצה אותו. גם את רגב היא לא רוצה, אפילו מקודם כשהם ישבו בנסטי היא הסבירה לו את זה ואז נישקה אותו. ואז כשהוא בא לנשק אותה בחזרה היא עפעפה בחולשה וקראה "לא, רגב, לא" כמו בטלנובלה מצרית. אז היא מחליטה עכשיו שהיא לא רוצה את אביב, והולכת בנחישות להגיד לו לעזוב אותה בשקט - ואז מתנשקת אותו בלהט. איכשהו, כל פעם שהיא מנסה לדבר עם גבר היא בטעות נופלת לו לתוך הגרון. יעל ניסחה זאת יפה: היא מכורה להזדקקות של גברים אליה. בכל פעם שאחד משלושת מחזריה מראה סימני התקררות, היא רצה לשאול אותו מה נשמע תוך שהיא דוחפת באימהיות את ראשו לתוך הציצי שלה.

אבל רגע, יש מישהו שונה. הנסיכה התאהבה בסנדלר עני. "אני רוצה לברוח איתך", היא אומרת לערן, "אל תלך. אני מתוסבכת בגללך". קשה לה לעכל את הקראש הזה, זה מבלבל אותה לגלות שגם בחור עני יכול להיות חתיך, ובכלל, מי שמע על גבר שאשכרה מקשיב לך בלי לצעוק עלייך לסתום ת'פה וללבוש כבר את הפנינים? אבל הנה, הוא קיים, והוא מסוגל לקחת אותה עימו לעולם חדש וקסום של מילצור במשמרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חהחהחה קופונים חהחהחה גבר רגיש חהחהחה. "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביב לא מוכן ללכת הביתה כל כך מהר. הוא כבר אמר לכל החברים שלו שהוא יופיע בטלוויזיה, ואין מצב שהוא עוזב עכשיו בלי לצעוק אפילו פעם אחת "נא להתנהג בהתאם" עם אסי בשידור. חוץ מזה, קותי אמר לו לא לוותר על אביבית כי וואטאבר. אז אביב מנסה הכול: מונולוג "אני לא יכול בלעדייך, אני נכנע, אני אוהב אותך, הרגת אותי, הרגת לי את הלב" ועוד ציטוטים מ"קורבן האהבה"; הפגנת מיומנויות ("אני כל כך אוהב אותך שאני יכול לשבור את השולחן"); סשן צעקות עצבניות על אביבית, מלווה בצעקות שתפסיק לצעוק, שמסתיים במשפט "לכו תרגיעו אותה" לדיירים האחרים; ושניה אחר כך, אדישות פתאומית, "טוב תעשי מה שאת רוצה כפרה, מה אכפת לי". הכול הוא ניסה, אך ללא הועיל, אביבית נחושה בדעתה: מזמוז אחרון ולהתראות.

וכך, תם ספיישל "יהלומים ופפיונים", ואביב יצא מהבית אל הקהל המריע ולראיון הדחה מרגש של דודו קפרא, ולקליפ בן 0 דקות שמקבץ את כל רגעיו הקסומים בתכנית. אפילו לליהיא גרינר לא היה שיער לכבודו. כך מתה התהילה עוד בטרם החלה: אל תתעסקו איתה, לא משנה כמה קאראט יש עליכם.

הציטוטים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביבית בתנוחה אופיינית/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני גבר יצאתי, יצאתי גבר" (רגב שוב מוודא)

"אל תתעסקי בשטויות".
"אז במה להתעסק?" (ערן מדבר סינית לאביבית)

"היא חולה עליך, על מקרים כאלה מקבלים כסף מביטוח לאומי" (קותי מדבר סינית לאביב)

"אין לי חשק אפילו לחתוך עגבניה!" (אביבית בסערת רגשות)

"אני לא רוצה לראות אותך בערוץ 20!" (אביב מתקמצן)

"תשתקי! אל תדברי!" (הראש המרחף של רגב מצווה על אביבית מבעד דלת האמבטיה)

"דודו, דיברת ברור מאוד היום! מקסים!" (אסי גננת למפגרים)

"כן, לא יצא לי 'בע-בע-בע'" (דודו משתף פעולה בענווה)

ויורם זק היה אומר:

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully