וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: "הקצה" חוזרת בפורמט חדש

עינב שיף

1.2.2012 / 19:12

חודשיים אחרי שעזבו את גלגלצ, נדב רביד וקוואמי מחזירים את "הקצה" כתחנת רדיו אינטרנטית חדשה ובמקביל ישדרו יחדיו תוכנית שבועית לילית ב-88FM

החדשות הכי טובות שיכולתם לקבל לתחילת סוף השבוע: לוואלה! תרבות נודע כי נדב רביד וקוואמי מחזירים את "הקצה" כתחנת רדיו אינטרנטית חדשה ובמקביל יעלו השניים עם תוכנית שבועית חדשה ב-88FM.

ב-1 באפריל תשוב תוכנית הרדיו האלטרנטיבית במתכונת חדשה, מורחבת ומשוכללת, כשאתר "הקצה" ישנה את עורו ויהפוך לתחנת רדיו אינטרנטית. התחנה החדשה תכלול גם את "הקצה" בהגשה הנפרדת של רביד וקוואמי וגם תוכניות של אנשי רדיו ומוזיקה אלטרנטיבית מובחרים, שייחשפו לקראת מועד עליית התחנה לאוויר.

במקביל, כבר באותו היום יעלו השניים עם תוכנית לילית חדשה ב-88FM בימי ראשון ב-23:00 בלילה. רביד וקוואמי יגישו את התוכנית החדשה במשותף, בניגוד לרוב שידורי "הקצה" שהוגשו בנפרד בגלגלצ, להוציא אירוחים מיוחדים והתוכניות האחרונות.

יובל גנור, המנהל היוצא של תחנת הרדיו 88FM, אישר את הפרטים לוואלה! תרבות בראיון ראשון מאז סיים את תפקידו. גנור סיפר כי עם רדת התוכנית משידור בגלגלצ לאחר 13 שנים, סיכם עם השניים על העלאת תוכנית חדשה שתשודר ב-88FM במקביל למיזם האינטרנטי. לאחר שהפסיד במכרז על ניהול התחנה, סיכם גנור עם המנהל הנכנס משה מורד כי הסיכום עם השניים יכובד.

"הקצה" ירדה משידור בגלגלצ בסוף 2011, במהלך שעורר מהומה רבה בתעשיית המוזיקה והרדיו. התוכנית נחשבת לאחת החשובות ברדיו הישראלי, וחשפה אלפי מאזינים למוזיקה אלטרנטיבית, ישראלית ולועזית מצוינת.

*הראיון המלא עם יובל גנור יפורסם ביום שישי בוואלה! תרבות

"הקצה" יורדת: נדב רביד וקוואמי נפרדים עם שירים שמאזינים בחרו

"הקצה" יורדת: פרידה מהתוכנית הכי טובה ברדיו

"הקצה": התגעגעתם? תלכו אחריהם לתחנה החדשה? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully