וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שונא את אלן דג'נרס? עוברת מסך

7.2.2012 / 11:45

דרישה לפטר את אלן דג'נרס מקמפיין פרסומי על רקע הומופובי, הסדרות החדשות והלוהטות שתראו על המסך בשנה הקרובה ועוד. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: הסדרות שיעשו לכם את השנה הבאה

עונת הפיילוטים בעיצומה, וכדי שלא תיאלצו לשוטט שעות ארוכות ברשת, גיבשנו עבורכם את רשימת הפיילוטים המבטיחים ביותר עליהם דובר עד כה בעונה הנוכחית.

שם הסדרה: דרמה מבית היוצר של קווין ויליאמסון (השם טרם נקבע).
שמות גדולים: קווין ויליאמסון ("דוסון קריק") כיוצר הסדרה וקווין בייקון בתפקיד הראשי.
נושא: מותחן שבמרכזו רוצח סדרתי שמקים כת של רוצחים סדרתיים, ונרדף על ידי ה-FBI.
רשת: FOX.

שם הסדרה: הפרויקט של שרה סילברמן
שמות גדולים: שרה סילברמן כתבה, רון האוורד ובריאן גרייזר מפיקים.
נושא: קומדיה המבוססת על חייה של הקומיקאית. סילברמן מגלמת את סוזן, אישה צעירה שמנסה להתרגל לחיי הרווקות אחרי מערכת יחסים של 10 שנים.
רשת: NBC.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את כל אלו תראו בחודשים הקרובים על המסך. פורשייה דה רוסי, אלן דג'נרס, שרה סילברמן, בן סטילר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם הסדרה: "All Talk"
שמות גדולים: ג'ונתן ספרן פויר ("רועש להחריד וקרוב להפליא") כתב, בן סטילר יככב.
נושא: קומדיה שעוסקת בחיי היומיום של המשפחה היהודית בוושינגטון הבירה.
רשת: HBO.

שם הסדרה: "The Smart One"
שמות גדולים: אלן דג'נרס מפיקה, בת זוגה פורשייה דה רוסי בתפקיד הראשי.
נושא: קומדיה על אישה מבריקה שהולכת בלית ברירה ובחוסר רצון לעבוד אצל אחותה – בחורה פופולרית שהיתה בעברה מלכת יופי וכעת מכהנת כראש עיר גדולה.
רשת: ABC.

שם הסדרה: "Beauty and the Beast"
שמות גדולים: ג'ניפר לווין ("ללא עקבות") ושרי קופר ("אחים ואחיות") יוצרות.
נושא: דרמה על פי הסיפור הרומנטי של "היפה והחיה". מבוסס בחלקו על דרמה בעלת שם
דומה ששודרה ברשת CBS בשנות ה-80'.
רשת: The CW.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם תהיתם איך הכל התחיל. מתוך "סקס והעיר הגדולה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם הסדרה: "Carrie Diaries"
שמות גדולים: קנדיס בושנל ("סקס והעיר הגדולה") יוצרת.
נושא: קורות חייה המוקדמים של הדמות הראשית ב"סקס והעיר הגדולה" קארי ברדשו. הסדרה תעקוב אחר ברדשו של שנות ה-80' כאשר היא מתחילה לשאול את השאלות הראשונות על מערכות יחסים, סקס, משפחה וחברים בעודה לומדת בתיכון.
רשת: The CW.

שם הסדרה: קומדיה מבית היוצר של לואי סי. קיי. (השם טרם נקבע).
שמות גדולים: הקומיקאי לואי סי קיי יפיק.
נושא: קומדיה המשלבת אנסמבל של צעירים שמנסים להגשים את חלומותיהם היצירתיים במהלך ימי משבר כלכלי.
רשת: CBS.

שם הסדרה: "החבר'ה הטובים"
שמות גדולים: ניקולס פילגי - מי שאחראי לכתיבת הסרט זוכה האוסקר "החבר'ה הטובים" יחד עם מרטין סקורסזה – יוצר.
נושא: דרמה המבוססת על הסרט המצליח משנות ה-80' בכיכובו של רוברט דה נירו, שעסק בחבורת גנגסטרים שמנסים לטפס בסולם ההיררכי של המאפייה.
רשת: AMC.

המיותר: השמרנים נגד אלן דג'נרס

הקומיקאית אלן דג'נרס עשתה השבוע את הבלתי ייאמן ומצאה מישהו שלא מחבב אותה: הארגון השמרני "מיליון אמהות" פנה השבוע לרשת "ג'יי. סי. פני" – רשת הביגוד אותה מפרסמת דג'נרס – וביקש ממנה להפסיק להשתמש בשירותיה של המנחה העליזה כפרזנטורית של החברה.

הסיבה: אלן היא לסבית מוצהרת, ערך שלא מתיישב עם ערכיהם של הקתולים השמרניים בארה"ב. "מצחיק שג'יי. סי. פני חושבים שלשכור דוברת שהיא הומוסקסואלית מוצהרת יעזור להם במכירות, כאשר למעשה רוב הלקוחות שלהם הם משפחות שמרניות", נכתב באתר הארגון.

לשמחתה של דג'נרס (ושל העולם הנאור) סירבה הרשת לבקשה התמוהה וכתבה כי היא "עומדת מאחורי שיתוף הפעולה עם אלן דג'נרס וחולקת עימה את אותם ערכים".

הביזאר: ספייק טי וי עושה טלוויזיה משונה מעכברושים וקעקועים

עונת הפיילוטים מעבירה כנראה גם חלק ממקבלי ההחלטות על דעתם, אחרת איך עוד ניתן להסביר את הפיילוטים החדשים שהוזמנו על ידי רשת "ספייק טי וי"? הרשת הזמינה לאחרונה שני פיילוטים חדשים לתכניות ריאליטי: האחד – על לוכדי עכברושי ביצות, השני – על קעקועים לא מוצלחים.

קעקוע. ShutterStock
אם הקעקוע ישתבש לפחות תצא מזה תוכנית טלוויזיה./ShutterStock

בפיילוט שנקרא "Rat Bastards" – ששישה פרקים שלו כבר הוזמנו על ידי הרשת – אנו עוקבים אחר הרפתקאותיהם של קבוצת גברים מלואיזיאנה שמטרתם העיקרית בחיים היא לצוד זן גדול ומגעיל במיוחד של עכברושי ביצה מסוכנים. הסיבה: היצורים גורמים להרס רב של הביצות על גדות המיסיסיפי.

הפיילוט השני בשם "Tattoo Nightmares", נסוב סביב סיפורי הזוועה של אנשים שעשו קעקועים מזעזעים מסיבות שונות וכעת הם מתחרטים עליהם ומנסים לתקן את המעוות. חלק מהסיפורים צפויים להיות משעשעים מאוד אולם חלקם צפויים להיות מטרידים במיוחד. כולם ילוו בשחזורים של הסיפור שהוביל לקעקוע, ולאחר מכן בניסיון לתקן אותו.

ליהוק שיחוק: קווין בייקון, שירלי מקליין, סוזן סרנדון וסלמה בלייר לסדרות ישנות וחדשות

בשל גל הפיילוטים עליו דיברנו למעלה, קיבלנו גם גל של ליהוקים חדשים ומעניינים מאוד לסדרות חדשות וישנות כאחד. הנה כמה שפורסמו השבוע:

- סוזן סרנדון תגיע לתפקיד אורח בעונה החדשה של "מזל סרטן". סרנדון תגלם את ג'וי, חולת סרטן שהצליחה לשרוד ומהווה השראה לקאת'י (לורה ליני) החולה. סרנדון צפויה להשתתף במספר רב של פרקים בעונה השלישית של הסדרה שתחל את שידוריה ב-8 באפריל.

- קווין בייקון לוהק לתפקיד הראשי בפיילוט החדש של קווין ויליאמסון ברשת FOX. בייקון יגלם סוכן FBI בדרמה החדשה של ויליאמסון ("דוסון קריק") שעוסקת בכת של רוצחים סדרתיים שעושה צרות לרשות הפדרלית ולבייקון עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים הבאים למסך הקטן. שירלי מקליין, קווין בייקון, סלמה בלייר וסוזן סרנדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

- שירלי מקליין מגיעה לסדרת האיכות "דאונטון אבי". זוכת האוסקר תגלם את מרתה לווינסון - אמה האמריקאית של ליידי גרנת'הם (אליזבת' מקגוורן) בעונה השלישית של הסדרה שמצטלמת בימים אלה ותשודר בספטמבר הבא.

- סלמה בלייר נבחרה לשחק את אשתו לשעבר של צ'רלי שין בסדרה החדשה שלו "Anger Management". לצד בלייר, נבחרה השבוע גם השחקנית שוני סמית לגלם את הפסיכולוגית שלו. הסדרה תעלה ברשת FX ביוני הקרוב.

לינק לעת צרה: סדרת הרשת של "רוק 30" מתכוננת לסופרבול

הסדרה "רוק 30" השיקה זה מכבר את סדרת הרשת המצוירת והמוצלחת שלה "Jack Donaghy files" בה מנדבים כוכבי הסדרה את קולותיהם לגרסאות מצוירות של עצמם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכר אך מצוייר. מתוך "Jack Donaghy files"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע, הגיעו אורחים חדשים לפרק מיוחד של סדרת הרשת: הקומיקאי דונלד גלובר ("קומיוניטי"), והזמרים ריאן אדאמס ומייקל מקדונלד. בפרק מנסה ג'ק לגייס הופעת אמצע למשחק הסופרבול המפורסם שהתקיים שלשום בלילה, זאת כיוון שמדונה – מי שנבחרה לככב באירוע הספורט הגדול של השנה בארה"ב – נפצעה בעת צילומי קליפ.

הסרטון שעשה לנו את השבוע: הסדרות של NBC חוגגות את הסופרבול

אירועי הסופרבול הם סוג של חג לאומי בארצות הברית, וכיאה למעמד שלוקחים בו חלק כל כך הרבה צופים אמריקאיים בכל שנה, גם רשת NBC הפשילה שרוולים והתייצבה.

בסרטון המושקע והמשעשע הזה שמטרתו לחגוג את אווירת החברות הגברית שמשחקי הסופרבול משרים בארה"ב, משתתפים כוכבי כל סדרות הדגל של NBC, החל כמובן ב"30 רוק", דרך "קומיוניטי", המשרד", "מחלקת גנים ונוף" ועוד אחרים. כל כך מוצלח ומלהיב, שזה קצת מעורר קנאה לא להיות חלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully