וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה האמריקאית נפרדת מוויטני יוסטון: עוברת מסך

14.2.2012 / 7:32

הטלוויזיה האמריקאית נפרדת בדמעות מוויטני יוסטון, "The Voice" מכה ב"אמריקן איידול" ועוד חדשות מהטלוויזיה האמריקאית של השבוע

המדובר: הטלוויזיה האמריקאית מתגייסת לזכרה של וויטני יוסטון

מותה של הזמרת הגדולה וויטני יוסטון, הכניס את ערוצי הטלוויזיה האמריקאית לכוננות ספיגה. בטקס פרסי הגראמי ששודר שלשום הספיקו המפיקים להכניס מחווה ליוסטון בדקה ה-90 עם ביצוע של ג'ניפר האדסון ל"I will always love you" האלמותי, ויתר הערוצים כבר מתכוננים לימי שידורים מיוחדים, פרקים שיוקדשו לפועלה של הזמרת וספיישלים מפה ועד אמריקה.

ערוץ המוזיקה MTV ליקט קטעי ראיונות וקליפים של יוסטון מ-27 השנים האחרונות, ואיגד אותם לספיישל אחד שייקרא "In her own words" וישודר בהמשך השבוע. גם ברשתות הבת MTV Hits ו-MTV Jams יקדישו זמן רב ליוסטון וישדרו קליפים שלה ללא הפסקה. רשת VH1 תשדר ספיישלים על יוסטון לאורך כל השבוע ורשת Lifetime הודיעה על שידור מיוחד של הסרט "שומר הראש" בכיכובם של יוסטון וקווין קוסטנר. רגע לפני העלאת המדור נודע כי גם אופרה ווינפרי, שהיתה האחרונה לראיין את יוסטון לעומק, תקדיש ספיישל ברשת שלה, OWN, לאחת הגדולות של המוזיקה השחורה.

המחווה של SNL לוויטני יוסטון:

גם ערוצי ה-BET (ה-Black Entertainment Television) מתכננים פרידה גרנדיוזית מיוסטון, והחלו אתמול לשדר מספר תכניות מיוחדות שסוקרות את הקריירה של הזמרת. בין היתר, תשודר בערוץ הופעתה האחרונה של יוסטון בטלוויזיה במסגרת מופע מחווה למוזיקת הגוספל בו השתתפה בשנה שעברה, וכן טקס BET HONORS משנת 2010 בו זכתה יוסטון להוקרה מצד עמיתיה.

יוסטון תזכה למחוות נוספות גם בתכניות המתוסרטות, בהן הקומדיה המוזיקלית "glee", שבמקרה כללה את הלהיט של יוסטון "I will always love you" בפרק המיוחד לכבוד ולנטיינס שישודר הערב בארה"ב. היוצרים התלבטו כיצד להקדיש את הפרק ליוסטון המנוחה, וייתכן כי בתחילתו תשודר שקופית שמקדישה לה את הפרק. חבורת "סאטרדיי נייט לייב" כבר הספיקה לכלול מחווה קטנה ליוסטון בתכנית ששודרה בשבת כאשר שידרו בסוף התכנית את תמונתה של יוסטון מהפעם בה התארחה בתכנית.

וויטני יוסטון מתה - כל הדיווחים והכתבות

המיותר: "The Voice" ממשיכה לקרוע את "אמריקן איידול"?

השבוע החלה עונתה השנייה של "The Voice" האמריקאית, במקביל לשידור העונה ה-11 של המלכה-האם "אמריקן איידול" שהחלה אף היא לפני מספר שבועות, ולנו נותר לבדוק: מי מצליחה למשוך יותר את תשומת לבם של המבקרים והצופים?

מבחינת נתוני הרייטינג, שתי התוכניות מושכות מספר צופים כמעט זהה. אולם, בפרק הבכורה שלה הצליחה "The Voice" להשיג מספר כמעט כפול מזה של "איידול", ונצפתה על ידי 37.6 מיליון צופים לעומת 21.6 מיליון לתכנית הוותיקה. בפרק השני כבר ירדה ל-17.7 מיליון, מספר שהצליח גם הוא, למרות הירידה, לעקוף את נתוני הרייטינג של המתחרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מבחינת כישרון השירה, נראה כי המתמודדת החדשה בשוק מצליחה לעקוף את המתחרה באיכות הזמרים, אבל זה מגיע עם שטיק קטן: "The Voice" מגייסת אמנים רבים לא מוכרים ומביאה אותם לאודישנים המצולמים במקביל לאודישנים הפתוחים שהם מקיימים ושלא נראים על המסך. כך מקבל צוות התכנית יד חופשית יותר בכל הקשור לליהוק התכנית, זאת בעוד שב"איידול" עורכים אודישנים פתוחים לכל מי שמעוניין – זמר או וואנבי.

ומה אומרים המבקרים? חלקם עדיין שומרים אמונים ל"איידול" הוותיקה ומשבחים גם את העונה ה-11 (וספציפית את המנחה ריאן סיקרסט), אך גם מחבבים מאוד את "The Voice" המרעננת, זאת בעיקר בגלל שלב האודישנים המסקרן. לסיכום, נראה שאיידול תצטרך להתאמץ יותר כדי להביא את הצופים לזפזפ ל-FOX ולסמס לקלי קלארקסון או אדם למברט הבאים. כמו כן, העונה הבאה כבר לא נראית כמו מנייה של חברת טבע.

הביזאר: אישה שמכורה לאוכל של חתולים וגבר שמאוהב במכונית שלו

התכנית "ההתמכרות הביזארית שלי" (שתעלה החל מה-16/2 גם ב-yes דוקו), פתחה ביום ראשון האחרון את עונתה השלישית עם שלל התמכרויות מוזרות חדשות. למי ששכח, נזכיר: הסדרה עוקבת אחר אנשים בעלי התמכרויות אקסצנטריות, ומנסה לסייע להם להתגבר עליהן בעזרת רופאים ובני משפחה.

בפרק הבכורה זכינו להיכרות קרובה (ויש יאמרו קרובה מידי) עם נת'ניאל – אדם בוגר שמאוהב במכונית שלו. אם רוב האנשים מסתפקים בווקס ושטיפה חיצונית מידי פעם, הרי שאצל נת'ניאל זה רק המשחק המקדים. הוא לוקח את הרכב לדייטים, ואף מקיים איתו (איתה?) יחסי מין.

עוד כיכבו בפרק הבכורה: אישה שמכורה לאוכל של חתולים ואוכלת כ-900 חטיפים לחתולים ביום, ואחת אחרת שלא יכולה להפסיק להסניף כדורי נפתלין. אם זה פרק הבכורה, הרי שמצפה לנו עונה מעניינת במיוחד.

ליהוק שיחוק: ריאן פיליפה וג'ון סטיימוס מקבלים סדרה, ג'ון גודמן ורוזאן בר מתאחדים

במסגרת עונת הפיילוטים, גם השבוע הציף אותנו גל של ליהוקים מעניינים לסדרות חדשות. הנה כמה מהם:

ריאן פיליפה יככב בדרמה החדשה מבית CBS. הסדרה עוסקת בשוטר זוטר שהתקדם במהרה לתפקיד בלש ולאחר מכן לתפקיד מפקח המשטרה. פיליפה יגלם את הבחור החדש והשאפתן של המחלקה.

ג'ון סטמוס יככב בקומדיה חדשה של רשת FOX בשם "Little Brother". הדוד ג'סי לשעבר יגלם אדם שמגלה שיש לו אח למחצה שבמקרה הוא גם אסיר נמלט.

ריאן פיליפה, ג'ון סטיימוס, טוני שלהוב, אליסון ג'אני וג'ון גודמן. GettyImages
ושוב איתנו, וכמה טוב שכך. מימין למעלה, לפי כיוון השעון: אליסון ג'אני, ריאן פיליפה, טוני שלהוב, ג'ון סטמוס וג'ון גודמן/GettyImages

ג'ון גודמן ורוזאן בר מתאחדים: גודמן הצטרף לקאסט של הקומדיה "Downwardly Mobile" אותה כותבת בר עבור רשת NBC. טרם ידועים פרטים נוספים על הדמות שאותה ישחק.

אליסון ג'אני ("הבית הלבן", "מר סאנשיין") וטוני שלהוב ("מונק") יככבו בקומדיה חדשה של גרג דניאלס ("המשרד") בשם "Friday night dinner" ברשת NBC. מדובר באדפטציה אמריקאית לסדרה בריטית בעלת שם דומה, ושעוסקת במשפחה מעט מוזרה שנפגשת מידי שישי לארוחת ערב. ג'אני ושלהוב ישחקו את הורי המשפחה ברברה וג'ין.

לינק לעת צרה: לזלי נופ מסבירה לכם איך לחגוג את יום הבנות "גאלנטיינ'ס דיי"

איימי פוהלר. imdb
עזבו את הגברים, נשים זה העניין. מתוך "מחלקת גנים ונוף"/imdb

היום יחגגו המאוהבים שבינינו את ה"וולנטיינ'ס דיי" המפורסם בשוקולדים ופרחים, אבל היום הזה פחות מעניין את לזלי נופ (איימי פוהלר) מ"מחלקת גנים ונוף" שכבר בפרק האחרון של הסדרה שמה את הדגש על חג אחר לגמרי – "גאלנטיינ'ס דיי". מדובר בחג המוקדש לחברויות הנשיות ומתקיים ב-13 בפברואר, יום לפני החג האמיתי. כדי לחגוג את ה"גאלנטיינ'ס דיי" כהלכה, כדאי שתיכנסו ללינק הבא, כדי שלזלי תסביר לכן בדיוק איך כדאי (וחובה) לחגוג אותו.

הקטע שעשה לנו את השבוע: ג'ימי קימל ומתיחת הסופרבול הגדולה

מנחה תכנית האירוח הלילית ג'ימי קימל החליט לערוך תחרות מתיחות חדשה כמיטב המסורת של התכנית. במסגרת התחרות, התבקשו הצופות לכבות את הטלוויזיה לבעליהן במהלך משחק הסופרבול ששודר בשבוע שעבר ולצלם את תגובתם ה- איך לומר זאת - פאנטית משהו.

איזה רגע בטלוויזיה האמריקאית עשה לכם את השבוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully