וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם דיורמה

19.2.2012 / 17:12

לכבוד הגעתה של דיורמה, להקת הסינת-פופ הגרמנית להופעה בישראל, בוחר סולן ההרכב את חמשת האלבומים האהובים עליו, מרדיוהד ועד מאניק סטריט פריצ'רז

רדיוהד - "Kid A"

"התחתית היא הפסגה החדשה. "Kid A" הוא האלבום שאף אחד לאט ציפה לו מההרכב, והוא שיקף מימד חדש של הלהקה הזו ויצירתיות ברמה שלא שמענו ממנה בעבר והפתיעה את כולם בעולם, יש הרבה שבעקבות האלבום הזה הכתירו את רדיוהד ללהקה הטובה ביותר, בשבילי האלבום הזה מראה כמה חשוב וחובה על אמן להתפתח ולקחת סיכונים ולא בהכרח ללכת על הנודע והמוכר, תמיד להמציא את עצמך מחדש ולחפש כיוונים מיוחדים וחדשים ליצירה שלך, שיהיה לך אומץ במקום ללכת על הבטוח".

מאניק סטריט פריצ'רז –"Everything Must Go"

"כשאני מריץ בראש להקות שבעיני הן ייחודיות ופורצות דרך הלהקה הזו עולה לי מהר מאוד במנוע החיפוש האישי שלי. בחרתי באלבום הזה ולא ב-"Holly Bible" או באלבום אחר שלהם בעיקר בגלל שהוא קרוב לדור ולתקופה שלי ולריקנות שהרגשנו בשנים ההן, האלבום מאוד חיבר אותי לתחושות האלו, אבל יכולתי להביא כל אלבום אחר שלהם ועדיין זה היה מתאים, אני אוהב אותם מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"Diary Of Dreams – "End Of Flowers

קשה לי לחשוב על אלבום בתחום הזה שהוא יותר מרעיד מלנכולי ומפוצץ ברגשות ותחושות, אני מתעטף בסאונד ובלחנים שלו, כולל הבלדות הנפלאות כמו "oblivion", גיליתי את המוזיקה המעולה של אדריאן ו-"Diary Of Dreams" רק כשהתחלתי ליצור מוזיקה משלי ולהתחיל את המסע האישי שלי כיוצר ומוזיקאי. אני אוהב ומתחבר לאקורדים מינוריים ולמוזיקה עצובה ואפילו ניתן לומר מדכאת, זה אלבום מאוד קודר ואפל, ואני מתחבר לטקסטים של האלבום, לשילוב של הכאב והאור, אלבום מצוין.

"The Gathering – "Mandylion

"אלבום מעולה, הוא אפל, כבד ומטאלי אבל מלודי ומלא עומק וייחודיות, משלב הרבה מוטיבים והשירה הנשית נוגעת ומלטפת, זמרת ברמה מאוד גבוהה לטעמי, ריפים אפלים ועמוקים, מאוד מיוחד. הלהקה מצאה כאן את המפתח לאיזון הנכון בין כבדות למלודיות, זה הרכב שמתפתח עם השנים ומטייל בין סגנונות ואני מוצא הרבה עניין בכל מה שהם עושים ומאוד מתחבר אליהם אבל האלבום הזה הוא מבחינתי שיא ופאר היצירה שלהם".

"Latin Quarter – "Swimming against the stream

"אלבום אהוב עלי ביותר, מסר פוליטי חזק וממוקד ארוז במלודיות מעולות וקולו המחבק של הסולן סטיב סקיית, הקשבתי לאלבום הזה הרבה מאוד בשנות הנעורים שלי, ואני בהחלט יכול לומר שהוא מאוד השפיע לי על הכתיבה ועל היצירה בכללותה".

דיורמה תופיע ב-23 בפברואר במועדון הבארבי בת"א
מכירת הכרטיסים באתר ההפקה

  • עוד באותו נושא:
  • Diorama

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully