וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

1.3.2012 / 7:23

טום הנקס מלקק את פצעי ה-9/11, יהונתן סגל מרגיז את יאיר לפיד, ליאם נילסן נלחם בזאבים ומאט דיימון דווקא משחק איתם - כל זה מסוף השבוע במסך הגדול

קרוב להפליא ורועש להחריד

עיבוד לרב-המכר המוערך של ג'ונתן ספרן פויר. כמו במקור הספרותי, הסרט מתרחש בניו יורק שלאחר הפיגועים במגדלי התאומים, וגיבורו הוא אוסקר, ילד בן תשע הרודף אחרי חידת מותו של אביו בפיגוע. הדבר מוציא אותו למסע עתיר חידות, הפתעות ומפגשים יוצאי דופן ברחבי העיר, שבסופו יגלה דברים רבים על משפחתו, על סביבתו וגם על עצמו.

בימוי: סטיבן אלדרי. משחק: טום הנקס, סנדרה בולוק, מקס פון-סידוב, ויולה דיוויס, תומס הורן, ג'ון גודמן, ג'פרי רייט (129דקות).

איפה ומתי רואים את "קרוב להפליא ורועש להחריד"?

אודם

סרטו של יהונתן סגל, שעוד לפני צאתו עורר שערורייה בשל תכניו הפוליטיים ואף כיכב בטור נוקב של יאיר לפיד, שביקש לעצור את הפקתו.

גיבורת הסרט, לארה (קלרה חורי), היא פלסטינית שהגיעה ללונדון כדי להתחיל בחיים חדשים. היא סידרה לעצמה חתונה, נכנסה להריון ועתה היא מתגוררת בשכונה שקטה ומטופחת עם בעלה ובנם בן השבע. החיים, כך נדמה, מסודרים מבחינתה, אך אין זה מונע מלארה ללגום וודקה, לעתים אף במשך היום, ישר מן הבקבוק, מה שמעיד על כאבים מן העבר שהיא מסתירה ומנסה לחפות עליהם.

ההרמוניה לכאורה מופרת בשעה שדפיקה על דלת ביתה משבשת את שגרת יומה. אינעם (נטלי עטיה), חברת ילדות מרמאללה, מופיעה באופן מפתיע, ומעוררת בלארה זיכרונות מימי נערותן. אלה משבשים את חייה לחלוטין.

בימוי: יהונתן סגל. משחק: קלרה חורי, נטלי עטיה, מורן רוזנבלט (90 דקות).

איפה ומתי רואים את "אודם"?

מקום לחלום עליו

סרטו העלילתי הראשון מזה שש שנים של קמרון קרואו, מי שביים בעבר את "ג'רי מגוויר", "כמעט מפורסמים" וכמה סרטים מצליחים נוספים.

במקרה זה, הגיבור הוא אלמן טרי (מאט דיימון) העובר עם שני ילדיו לבית חדש בכפר. שם, הוא מגלה כי מעונו החדש הוא חלק מפארק שבו מתרוצצים להם עשרות בעלי חיים. אף שהדבר נשמע כמו חלום פרוע, הוא מחליט להפוך את המקום לגן חיות, ועושה זאת בעזרתה של צעירה מקומית (סקרלט ג'והנסן), שהופכת גם ליקירת לבו.

בימוי: קמרון קרואו. משחק: מאט דיימון, סקרלט ג'והנסן, אל פאנינג, תומס היידן צ'רץ' (124 דקות).

איפה ומתי רואים את "מקום לחלום עליו"?

שטח פראי

ליאם ניסן הפך בשנים האחרונות לאחד מן הכוכבים המובילים של ז'אנר סרטי הפעולה לקהל הבוגר. לאחר שביסס את מעמדו ב"חטופה" וב"זהות לא ידועה", הוא שב להוכיח עד כמה הוא קשוח במותחן אקשן זה.

הפעם, הסרט עוקב אחר חבורת גברים, שמוצאת עצמה אבודה באלסקה בעקבות התרסקות מטוסם. כדי לשרוד, יהיה עליהם לגבור על שורה של מכשולים, ובהם הקור הנורא השורר במקום ובעיקר להקת זאבים חסרת רחמים המשחרת לטרף.

בימוי: ג'ו קרנהאן. משחק: ליאם ניסן, דרמוט מלרוני (117 דקות).

איפה ומתי רואים את "שטח פראי"?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חתול בצמרת

סרט אנימציה לכל המשפחה על פי הסדרה הקלאסית של האנה ברברה. אמנם הסדרה הופקה בארצות הברית, אבל העיבוד הקולנועי שלה מגיע דווקא מידיים מקסיקאיות - זאת, משום שהיא היתה להיט פולחני גדול במיוחד במדינה המרכז-אמריקאית. גם העיבוד הקולנועי שלה זכה שם להצלחה אדירה.

כזכור, גיבור "חתול בצמרת" הוא חתול נהנתן, עצלן ובעיקר חכם, שעומד בראש כנופייה ערמומית המצליחה פעם אחר פעם להפיל את כולם בפח. שוב ושוב היא גוברת גם על היריב הקבוע שלה, מפקח משטרה שלא מסוגל להתעלות מעל התבונה של החתול הממזרי. בסרט זה, נאלצים החתול וכנופייתו להתמודד מול מפקח משטרה חדש, המבטיח סוף כל סוף להחזיר להם מלחמה שערה. הסרט התלת-ממדי מוצג בישראל אך ורק בגרסה מדובבת.

בימוי: אלברטו מאר (90 דקות).

איפה ומתי רואים את "חתול בצמרת"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully