וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדי גאידמק נעלב מפרומו - והבריז ל"פגוש את העיתונות"

19.2.2012 / 11:36

פרומו ששודר ביום חמישי והציג דברים שאמר גאידמק על מפכ"ל המשטרה עורר את חמתו - והוא החליט לבטל. "אם הם רוצים ראיון איתי – עליהם להתנהל בצורה הוגנת", הסביר

פרומו לתכנית "פגוש עת העיתונות" בהנחיית דנה ויס, שעלה לשידור ביום חמישי במהלך מהדורת החדשות, הבטיח לצופי ערוץ 2 ראיון עם ארקדי גאידמק. היה זה אמור להיות הראיון הראשון עם גאידמק מאז אישר בית המשפט את הסדר הטיעון עמו בפרשת הלבנת ההון בבנק הפועלים, הרשיע אותו אך ורק בתחבולה שאין בה מרמה – וגזר עליו עונש קל יחסית.

אך מי שהדליק אמש (ראשון) את הטלוויזיה על מנת לצפות בריאיון עם איש העסקים הרוסי-ישראלי התאכזב. "סגרנו עם גאידמק שיבוא לאולפן הזה, וכמקובל סיפרנו לכם על זה בפרומו כולל הקטע הזה שבו הוא תוקף את מי שמכהן היום כמפכ"ל המשטרה", אמרה ויס בפתח התכנית, והציגה קטע וידאו שבו אומר גאידמק כי "רב ניצב דנינו עושה מעשים פליליים נגד המדינה".

"אתמול בשעות הלילה קיבלתי טלפון מגאידמק שהתרעם למה אנחנו מזכירים את אותה אמירה, ועד לרגע הזה הוא לא הגיע לאולפן", הסבירה ויס והוסיפה: "גאידמק היה ונותר בלתי צפוי".

"הפרומו רץ בחמישי במהדורת החדשות של ערוץ 2, ומיד אחרי שעלה הוא ביטל את הראיון", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בחברת החדשות של ערוץ 2. "הוא אמר שהוא לא מגיע בגלל ששודר הקטע עם דנינו – אבל לבסוף הוא שוכנע לחזור בו ואמור היה להגיע למחרת כמתוכנן.

"ביום שישי, שעתיים לפני צילום התכנית, הוא הודיע סופית שהוא לא מגיע והזמן שאמור היה להיות מוקצה לו בתכנית ניתן למרואיינים האחרים", אומר הגורם. "במקביל, נודע כי בסוף השבוע הקרוב צפוי להתפרסם ראיון עמו במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות. לא מן הנמנע שגם בידיעות אחרונות ראו את הפרומו בחמישי, ולחצו עליו לבטל כדי לשמור על ראשוניות".

בסביבתו של גאידמק דוחים את הטענות. "לפני כמה שנים דנה ויס ראיינה את גאידמק וממש שחטה אותו מול המצלמות", מספר מקורב לגאידמק. "הפעם היא היתה זו שפנתה אליו מיוזמתה וביקשה לעשות תיקון. הוא הסכים – אבל ברגע שהוא ראה את הפרומו הוא הבין שמי שמשדר כזה קטע, שמציג את הווידאו הכי מביך שיש עליו בתקשורת, כל מטרתו היא להוציא אותו נלעג וכוונותיו אינן טובות. לכן הוא ביטל".

המקורב אישר כי גאידמק סגר ראיון בידיעות אחרונות, אבל הדגיש כי הדבר נעשה רק כתגובה למעשה של חברת החדשות. "ההבטחה לראיון ב-7 ימים באה לאחר שהוא ביטל עם ערוץ 2, חד משמעית אחרי, ולא לפני", אומר המקורב. "הוא נכווה מערוץ 2 והחליט בעקבות כך לעשות פרינט במקום, באופן שבו לא יהיו הפתעות ותהיה לו אפשרות לעבור על הדברים בצורה מסודרת. ברור שלא נעים להם להפסיד את הראיון לידיעות אחרונות – אבל ברגע שהם עשו את הטעות עם הפרומו, ברור שיש לזה מחיר".

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אישר גאידמק את הפרטים. "לא אסכים שהמדיה תעוות את דבריי, ואם הם רוצים ראיון איתי – עליהם להתנהל בצורה הוגנת", אמר. "הפרומו שאותו הם בחרו לשדר הוא פרובוקציה, וזו הסיבה שבחרתי שלא להגיע לאולפן ערוץ 2. זו הסיבה היחידה". גאידמק אישר כי הבטיח לידיעות אחרונות שיקיים ראיון עם כתב העיתון, עופר פטרסבורג.

בידיעות אחרונות ובחברת החדשות של ערוץ 2 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully