וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": נגמר הבית זונות של קותי

20.2.2012 / 7:00

בזמן שיאנה וערן בגדו זה בזו וצבי הציע לחסל את כל השמאלנים סטייל סער, התברר שרגשות הקיפוח של קותי כבר לא מעניינים. בלוג "האח הגדול" בכלל בשוק מזה שאיתם עמד להדחה

קותי, חפש מי ינענע אותך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבאל'ה, היקום לא סובב סביבך. קותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבית מתהפך, דבר אינו בטוח עוד. יאנה וערן העמידו זה את זו להדחה לפתע, דקה אחרי שמרחו זה את זו בקונדישינר מתנשף; פיית האחו לירון הפכה למכשפת הבית; סער אשכרה עצבן מישהו; פטפוטי סמים ואבוקדו זעזעו מחוץ לעריכה; וויטני יוסטון מתה. סוף סוף הרפתקאות קותי בארץ האשכנזים כבר לא ממלאות את כל הפרק: אתמול קיבלנו סשן פסיכופתיה קצר של קותי צועד עצבני מסביב לשולחן במעגלים בלתי פוסקים, כשמאחוריו מדדה תמיר שסקרן לגלות לאן הולכים, וקותי מלמל קצת הגיגים קרימינליים על כך שהוא צריך לשבור לערן את כל הגוף ("עין תחת עין", הסביר. לא חשוב), אבל זהו. קו העלילה שלו נזנח במהרה לטובת פיזור פולי קפה בצורת לב על המזרן ושאר מאורעות ריחניים. מוטב שיזדרז וימצא לעצמו גימיק חדש מעבר לקיפוחולוגיה הרגילה. ולא, תספורת דבילית זה לא מספיק.

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודה שבאתם. הדיירים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני אוהבת שיש לי חברות שהן יפות, טי הי הי!" התנפלה אביבית על לירון בערב כניסתה לבית, "שיואו, גם את? איזה יופי! איזה כיף שבאת!" והשתיים פרצו בצחקוקים עליזים ורצו לשאול את אימא אם היא יכולה לבוא לישון אצלי והלכו לקפוץ על המיטה ולמרוח לק ואחר כך התאמנו בלהתנשק ובדקו באחוזים עם האותיות בשם שלהן כמה יצא להם באהבה. כל זה קרה בארבע הדקות הראשונות של לירון בבית. אחר כך אביבית נזכרה שבעצם חברות יפות זה חרא ושהכלבה הזאת לקחה לה את ערן. "מצדי, מה אכפת לי", הודיעה לסופי ויאנה, "אם הוא ייהנה איתה יותר מאשר עם מרוקאית, כמו שצריך, אז מצדי". לא ברור למה מרוקאית זה "כמו שצריך" או באיזה אופן מפגינה אביבית את המרוקאיות שלה, אבל ככה זה: לא משנה על מה המריבות בבית האח, בסוף כל קונפליקט רגשי יושב מזרחי עם נרגילה ומחרחר "מה הוא בא להתנשא עליי". תמיד.

גם ללירון נמאס מאביבית בערך כעבור אותן ארבע דקות, בעיקר כי אשכנזים לא אוהבים לאכול שערות ואביבית מתעקשת לבשל רק אוכל עם שערות. וגם לא לשטוף ידיים לפני שהיא לשה קציצות כדי להוסיף להם ארומה של שוקולד, כלור וכלב. אבל אשכנזים, אתם יודעים, הם מפונקים בענייני אוכל, ולירון מתקפרזת בענייני הגיינת מטבח ומתעקשת להפריד את גושי האבק וכנפי החרקים מהחביתה. "היא קראה למטבח שלנו שואה אקולוגית", הלשינה סופי לאביבית, ומוטטה אותה סופית. כי מילא שהיא גנבה לה את הבחור, עכשיו היא גם מדירה אותה מממלכת כתמי השמן שלה באמצעות מילים לועזיות.

ואם זה לא מספיק, לירון גם עושה בלגן עם התקציב. "לא אכפת לי, תעשנו, תסרטנו, אבל אני צריכה את השמן זית שלי", הכריזה, ומתוכה הגיחה ערסית עצומה בגודל של שניים וחצי עינב ויינרים שצרחה ברחבי הבית, והתגוששה עם יעל שמזמן לא עפה על מישהו אז למה לא. דווקא לירון, שבפרק הכניסה שלה נראתה כבעלת הסיכוי הגבוה ביותר להישען בטעות על כלום שקוף ולהיעלם. תודה לאל על הדיירים החדשים. כבר התייבשנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיבוקי שלכם חזק מספיק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקונטרול בנווה אילן פתחו שמפניה: סוף סוף השמאלניות של סער מעצבנת מישהו שהוא לא טוקבקיסט. סוף סוף ריב פוליטי שלא מסתיים במשפט: "אוקיי, אני מכבד את דעתך, רוצה מסאז' מפנק?". צבי, שלא כמו ערן, לא מתבלבל מעיניו היפות של סער, הוא אפילו לא מתבלבל מהעובדה שסער חובש אוזניים של ארנב למרבה ה-WTF. הוא בא להעיף אותו לעזה יותר מהר מאשר מאוורר מעיף חבילת קלפים על ערסית צורחת "אבל רגע".

ואיך הוא עושה את זה? באמצעות משפטים מופלאים כמו "הייתי שולל לך את האזרחות", "רק כלפיך אני פאשיסט" (המקבילה הלוגית ל"רק כלפי כושים אני גזעני"), ו"אתה לקחת את הרוסי הזה, את ערן שהוא רוסי, והפכת אותו להיות בדיוק כמוך". ואם סער היה הלום לשמע הפנינים, ולא יכול להגיב מלבד "כשתחזור בך ממה שאמרת נוכל לדבר" ("טוב, מחר אחזור ונוכל לדבר", התבלבל צבי), אז מי אני שאצליח לגייס כוחות לפענח את האג'נדה המרהיבה הזאת. עכשיו הזוגיות של סער וערן תצטרך לעמוד במבחן. נקווה שהחיבוקי שלהם מספיק חזק בשביל זה.

הקומדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזרחית של כבוד. אביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאנה ואביבית מתכננות אמבוש חיזורי על צבי. אביבית אפילו הורידה את הז'קט ופיהקה בחושניות "הו, חם לי!". גרררר. כשיאנה תפיל בטעות את העיפרון שלה ("הו, מוטב שאתכופף לעברו לאט לאט!") נדע שהמשחק התחיל באמת. נחכה לראות למי מהן ייתן צבי אזרחות, וכמה פעמים.

ייסורי וולטר הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להעמיד את איתם להדחה? מה השלב הבא? להצביע לחד"ש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, הבלתי ייאמן קרה: איתם הועמד להדחה. פעמיים. אביבית ויעל תקעו יתד חלוצי על אדמה לא מיושבת, ואז קפצו לתוכה ושיפדו עליה את המעיים: הצופים לא ישכחו להן את זה. אם הייתי צבי הייתי שולל להן את האזרחות.

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבינה את הפרינציפ. שרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מה אמרת, שאני הכי חתיך בעולם?" (קותי מתקשה להאמין למשמע אוזניו, בעיקר כי יאנה לא באמת אמרה את זה)

"אני רק תחת. אם אין לה תחת הכול שווה לתחת" (צבי פורש את משנתו הרומנטית)
"אני אוהב ציצי" (קותי תורם לדיון אבחנה מפתיעה)

"שומו שמיים, חי חדקי" (עינב בביטויים אסליים נפוצים)

"כשאתה מפנה למישהו אצבע אחת, הארבע האחרות מופנות אליך" (לירון בשעת חינוך)

"היא באה מקולקלת" (צבי מאבחן את לירון)

"אתן שתי מפגרות" (כמו שעון מקולקל, גם סופי מדייקת פעמיים בעונה)

"הוא עשה קידוש בנוסח עדות מאדים" (קותי עם הסיבה הצבעונית השבועית להדחת ערן)

"ממש לא כיף פה כמו שחשבתי" (שרי מסכמת את הפרק)

ויורם זק היה אומר

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully