וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 17: בלר חוזרים בשיר חדש, כריס קורנל קורע את וויטני יוסטון

22.2.2012 / 7:52

בלוג הרוקנרול של מני אבירם מוריד את הכובע בפני מחנה בלר, מתענג על הקאבר של כריס קורנל לוויטני יוסטון ומתפנק לסיום ב-25 דקות מרגשות של בון איבר

חיים מודרנים

דיימון אלברן מלהקת בלר. Dave Hogan, GettyImages
כשצריך לפרגן, מפרגנים. דיימון אלברן בטקס הבריטס אמש/GettyImages, Dave Hogan

מעולם לא הסתרתי את העובדה שתמיד הייתי במחנה אואזיס, אויב מר של ידידיי במחנה בלר. עם השנים רוח הקרב שככה, אבל עדיין – אני הרבה יותר גאלאגר מאלברן. אין לי כוח לכל הפרויקטים שלו, וגם לא אליו. ובכל זאת, כשיש סיבה לפרגן, למה לא.

"Under The Westway", השיר החדש של בלר המאוחדים, שביצעו בראשון בערב אלברן וגרהאם קוקסון, הוא ממש יפה. אחכה לעוד חומרים חדשים כדי לשקול אם לחזור לשולחן הדיונים בכל הקשור לסוגיה הרת הגורל ההיא.

"The Men – "Ex-Dream

אחד השירים הכי טובים של השנה עד כה, וסביר להניח שלא יהיו רבים שיתעלו עליו, אם בכלל, הוא "Open Your Heart", שכבר כיכב פה. עכשיו הגברים הניו יורקים מוציאים עד קטע מתוך האלבום החדש שלהם שיוצא במרץ, שגם לו יקראו "Open Your Heart"; למרות שרובו של השיר אינסטרומנטלי, כמה שניות החסד שבהן שומעים את ניק צ'יריקוזי (Chiericozzi) מסמנות שצפוי לנו חתיכת אירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"Ceremony – "Hysteria" / “World Blue

עוד להקה שמסמנת ש-2012 תהיה שנת התחלה מחדש בכל הקשור לרוקנרול שנותן בראש היא סרמוני. הלהקה, שמגיעה מקליפורניה, תוציא במרץ את "Zoo", אלבומה הרביעי והראשון בלייבל מטדור. הנה שני קטעים מתוכו.

"Shearwater – "Breaking the Yearlings

קליפ רשמי ראשון שיוצא מתוך האלבום המבריק של שירווטר, "Animal Joy", שאותו כבר פיברטתי פה. מעט קריפי.

"The Cribs – "Chi-Town

השלישיה האנגלית, כבר לא עם ג'וני מאר, מכינה את הקרקע לקראת "In the Belly of the Brazen Bull", אלבומה החמישי והראשון מאז 2009. על ההפקה הופקד מפיק העל דייב פרידמן וגם סטיב אלביני בסביבה. בלון הניסוי הראשון שהועלה לאוויר הוא הסינגל המאוד ראמונזי הזה. אני מאד מחבב אותו.

"Black Mountain – “Mary Lou

לא מעט מחבריי ישמחו לדעת שבאפריל נוחת סרט גלישה (גלים, לא אינטרנט) חדש בשם "Year Zero". אני יותר שמח לגלות שמי שתפרה לו את הפסקול היא להקת הרוק המוצלחת מקנדה בלאק מאונטיין. הנה אחד הקטעים מתוכו, שמונה דקות של ריפים קלאסיים.

"The Drums – "Days

קליפ חדש לשיר לא רע בכלל מתוך האלבום האחרון של הברוקלינאים, "Portamento", שיוצא עכשיו כסינגל. פעם הם היו הבטחה גדולה.

"The Mountain Goats – "The Smokey Life

עוד קאבר מפרויקט "Old Ideas With New Friends" שמוקדש ללאונרד כהן. הפעם ג'ון דרניאל הולך על השיר מתוך "Recent Songs", האלבום של כהן מ-1979.

"The Gaslight Anthem - "Baba O'Riley

הלהקה החביבה עלי מניו ג'רזי מבצעת לא פעם בהופעות שלה קאבר לשיר הזה של The Who, שגם פרל ג'אם השתעשעו איתו לא מעט. עכשיו הם העלו ליוטיוב סוג של קליפ רשמי.

כריס קורנל – "I Will Always Love You"

ועוד קצת וויטני יוסטון. בשבוע שעבר השתתף כריס קורנל בעצרת תמיכה באובמה והפתיע עם קאבר מצוין ללהיט הכי גדול של וויטני, שאיכשהו הופך בפיו לשיר שיכול היה להיות באלבום של טמפל אוף דה דוג ואף אחד לא היה מביע התנגדות.

בון איבר - "4AD Session"

ולסיום, אירוע בלתי נשכח - בון איבר, פרק האיחוד: 25 דקות של הופעה קסומה ומיוחדת שהקליט לאחרונה ג'סטין ורנון.

רשימת השירים:
1. Hinnom, TX
2. Wash
3. I Can't Make You Love Me
4. Babys
5. Beth/Rest

"בון איבר": ראיון עם ג'סטין ורנון, המוזיקאי הגדול של השנה החולפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully