וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון: פורסמה ללא אישור תמונת גופתה של הזמרת

22.2.2012 / 22:15

הצהובון האמריקאי "The National Enquirer" פרסם על השער שלו את תמונת ארון הקבורה הפתוח של יוסטון. "היא נקברה בשמלה הסגולה האהובה עליה", דיווח

חוסר רגישות: הצהובון האמריקאי "The National Enquirer" פרסם על השער שלו ללא אישור את תמונת גופתה של הזמרת וויטני יוסטון. תחת הכותרת "התמונה האחרונה של וויטני", נראה ארון הקבורה של הזמרת ניצב פתוח בבית הלוויות בניו ג'רזי בו נערך טקס האשכבה. הצהובון מדווח כי יוסטון הונחה בארון זהב כשהיא לבושה בשמלה הסגולה "האהובה עליה" ועונדת תכשיטי יהלומים.

פרסום התמונה נעשה ללא אישור בני משפחתה של יוסטון וזכה בשל כך לביקורת מצד כלי תקשורת שונים כמו גם לתגובות נזעמות של מעריצים. כזכור, לפני מספר חודשים במהלך משפט רופאו של מייקל ג'קסון פורסמה גם כן תמונת גופתו של מלך הפופ. ואולם, אז היתה זו התביעה שחשפה את מצבו המזעזע של ג'קסון כחלק מההליך המשפטי וכעת מדובר בתמונה שצולמה ללא ידיעת המשפחה ופורסמה בשער המגזין.

יוסטון שהלכה לעולמה במפתיע לפני כשבוע וחצי בגיל 48 הובאה לקבורה ביום שבת האחרון. בטקס השתתפו מוזיקאים רבים שבאו לחלוק לה כבוד אחרון, בהם סטיבי וונדר ואלישיה קיז. השחקן קווין קוסטנר וקלייב דיוויס, המפיק המוזיקלי שגילה את יוסטון בצעירותה, היו בין הנואמים. ואולם גם טקס האשכבה לא עבר בשקט, כאשר בעלה לשעבר של יוסטון, בובי בראון, הגיע למקום וסולק כעבור זמן קצר בעקבות סכסוך עם בני המשפחה. היא נקברה לא הרחק מן המקום בו גדלה בניוארק שבניו ג'רזי, סמוך לקבר אביה.

וויטני יוסטון: פרסום התמונה מזעזע גם אתכם? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully