וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקן איידול" כבר לא מובילה: עוברת מסך

28.2.2012 / 7:06

"אמריקן איידול" מתרסקת ברייטינג, מפיק "הישרדות" החשוד ברצח אשתו מדבר ומת'יו פרי מגיע ל"האישה הטובה": השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "אמריקן איידול" כבר לא מספר 1

רק בשבוע שעבר סיפר רנדי ג'קסון, שופט "אמריקן איידול", בראיון לוואלה! תרבות כי נתוני הרייטינג לא ממש מזיזים לו, כי למרות הכל, עדיין מדובר בתוכנית מספר 1 בארה"ב. אז זהו, שלא: השבוע, באופן תקדימי, ירדה "איידול" בנתוני הרייטינג והפסידה את המקום הראשון הקבוע בטבלאות לחנונים מ"המפץ הגדול".

"איידול" רשמה לזכותה 15.4 מיליון צופים בליל חמישי האחרון לעומת "המפץ הגדול" שנצפתה על ידי 16.11 מיליון אמריקאים. מדובר בירידה של 14% ברייטינג של "איידול" לעומת השבוע שעבר ובירידה של לא פחות מ-39% ברייטינג בממוצע שנתי.

לתכנית לא היו חיים קלים בשנה האחרונה עם עלייתן של שתי מתחרות משמעותיות: "The Voice" שהצליחה לגרוף נתוני רייטינג מרשימים עם עליית העונה השנייה, ו"אקס פקטור" שכבר בעונתה הראשונה הפכה לשם דבר בתחום.

אבל זה מוקדם מידי להספיד את ריאליטי השירה הוותיק. הנתונים הנמוכים השבוע נובעים, בין היתר, גם מהשלב בו נמצאת התכנית (השבוע הוכרזה הנבחרת הראשונית של 24 מתמודדים) בו בדרך כלל נתוני הרייטינג נמצאים בירידה והם עולים עם המעבר לתכניות האולפן. גם לשעות האור המתארכות יש יד בכך, כיוון שנתוני הרייטינג יורדים ככל שהן מתרבות. בנוסף, למרות הנתונים הנמוכים, "איידול" היא עדיין אחת מהתוכניות הכי נצפות בארה"ב. ועם זאת, התקשורת האמריקאית עסקה בנושא בהרחבה בשבוע האחרון, כי בכל זאת - "אמריקן איידול" מתרסקת ברייטינג, אירוע שלא קורה כל יום.

המיותר: מפיק הישרדות החשוד ברצח אשתו מדבר לראשונה

"נראה שכולם כבר החליטו מזמן שאני הרגתי את אשתי" – כך אמר השבוע ברוס ברספורד רדמן, מי שהיה ממפיקי הריאליטי "הישרדות" בעבר, בראיון לתכנית "48Hour mystery" של רשת CBS שהוקדשה לפרשה שמסעירה כבר שנתיים את עולם הבידור האמריקאי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תחילת הפרשה באפריל 2010. גופתה של מוניקה בורגוס, אשתו של רדמן נמצאה בתוך פתח ביוב בעיר קנקון שבמקסיקו כשהיא עירומה ועליה סימני אלימות קשים. המשטרה המקומית סברה כי בני הזוג, ששהו באותו הזמן בחופשה בעיר, נקלעו למריבה אלימה במיוחד שהסתיימה בכך שרדמן רצח באכזריות את אשתו והשליך את גופתה.

רדמן, תושב ארה"ב, הוסגר לפני כחודשיים למקסיקו על מנת למצות את החקירה, ובראיון ראשון מהכלא ששודר ביום שבת הוא ממשיך להכחיש את מעורבותו בפרשה. לטענתו, הוא הגיש למשטרה ראיות שמזכות אותו מהרצח, אולם הוא עדיין ייאלץ לעמוד למשפט. אם יורשע, הוא צפוי לרצות כ-40 שנות מאסר בכלא המקומי. "לכל מי שמאמין שאתה חף מפשע עד שהוכחה אשמתך, תסתכלו בראיות", אמר רדמן, "או במקרה הזה, היעדרן המוחלט של ראיות".

הביזאר: שפים נזרקים לג'ונגל בריאליטי חדש

מה קורה כשמערבבים בין "הישרדות", "טופ שף" וקצת מ"המירוץ למיליון"? התשובה: "No Kitchen Required" – ריאליטי חדש של רשת BBC America שבמסגרתו נזרקים שלושה שפים מיומנים לאמצע הג'ונגל ונדרשים לבשל מנות מקומיות.

השלושה, שפים המתמחים בבישול גורמה, מוגבלים בזמן, נאלצים לצוד, לדוג ולבשל מנות מהמטבח המקומי ללא כל סיוע של תנור, גז או אפילו צלחות. הם מונחתים במסוק בלב הג'ונגל כשבידיהם סכין מצ'טה ענקית והוראה אחת – הרשימו את התושבים המקומיים במאכלים כמיטב המסורת המקומית.
בפרק הראשון שישודר ב-3 באפריל נוחתים השלושה בבליז, ומתבקשים לבשל מאכלים שאפיינו את אנשי תרבות המאיה הקדומה.

ליהוק שיחוק: מת'יו פרי מגיע ל"האישה הטובה"

ג'וליאנה מרגוליס ומת'יו פרי. GettyImages
תראו מי חברים עכשיו. ג'וליאנה מרגוליס ומתיו פרי./GettyImages

גם השבוע הוצפנו בליהוקים לוהטים לסדרות חדשות וישנות כאחד. הנה כמה מהם:

-מת'יו פרי מגיע ל"האישה הטובה". כוכב "חברים" לשעבר (וסדרות כושלות אחרות) יגלם את מייק, "עורך דין מקסים במיוחד משיקגו", שעובד על תיק רצח בו מעורבת גם הדמות המרכזית בסדרה אלישיה פלוריק (ג'וליאנה מרגוליס).

-מייקל צ'יקליס ("המגן") ודניס קוויד יככבו בדרמה החדשה של רשת CBS שעיקרה סיפורו של ראלף לאמב – קאובוי רודאו שהפך לשריף מקומי. קוויד יגלם את לאמב עצמו בעוד שצ'יקליס יגלם ראש מאפייה מקומית שמסתבך עם החוק.

-מירה סורבינו נמצאת במגעים להוביל את הדרמה החדשה של ג'רי ברוקהיימר, "Trooper".

-בריטני סנואו מצטרפת ל-"1600 penn", דרמה חדשה שעוקבת אחר המשפחה הנשיאותית בארה"ב. סנואו תגלם את בתו הבכורה והפרפקציוניסטית של נשיא ארה"ב.

לינק לעת צרה: עזרו ליצור סדרת רשת של "Inspector spacetime"

טרוי בארנס ועבד נאדיר מתוך "קומיוניטי". imdb
מתוך "קומיוניטי"/imdb

הסדרה הבריטית המומצאת "Inspector spacetime" נכנסה לחיינו במסגרת פרק מוצלח במיוחד של הסדרה "קומיוניטי", בה מחפש עבאד אחר התמכרות טלוויזיונית חדשה ומוצא את הסדרה, שבמרכזה בלש ועוזרו שנעים במרחבי הזמן ופותרים תעלומות.

עכשיו, מנסים מעריצי "קומיוניטי" להפוך את הסדרה-שבתוך-הסדרה לסדרת רשת. את החלום הזה מוביל לא אחר מאשר מי ששיחק את הבלש החוקר בעצמו – טראוויס ריצ'י. ריצ'י, מפיק סדרות רשת מדופלם בעצמו, מזמין את מעריצי הסדרה לתרום כסף ורעיונות בלינק הזה ובכך להפוך את החלום למציאות.

הקטע שעשה לנו את השבוע:

השבוע האחרון היה לא קל למנחה תכנית הסאטירה סטיבן קולבר. באופן חריג במיוחד, נאלץ קולבר לבטל שתי תכניות של "דו"ח קולבר" היומית בשל מה שהוגדר כ"מצב חירום אישי". מאוחר יותר התברר כי אמו בת ה-91 של קולבר ככל הנראה אושפזה בבית החולים בשל מחלה קשה.

כאשר חזר קולבר השבוע הוא לא פירט במדויק את הסיבה להיעדרו ורק אמר בסיום התוכנית: "ככל הנראה ללדת 11 ילדים הופך אותך לקשוח במיוחד. מוקדש בחשאיות לאישה מקסימה". בקטע הזה הוא כבר במצב רוח טוב יותר, ואפילו שר אופרה, עם לא אחר מאשר פלסידו דומינגו.

גם לכם יש סרטון שעשה לכם את השבוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully