וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעוף על המיליון" מועמדת לפרס ורד הזהב

28.2.2012 / 16:49

השעשועון של ערוץ 10 ויולי-אוגוסט הפקות, שכבר הופק בארה"ב, זוכה למועמדות מכובדת בפרס היוקרתי לצד שני שעשועונים בריטיים

השעשועון "לעוף על המיליון", בפיתוח של ערוץ 10 ויולי אוגוסט הפקות הוכרז לפני שעה קלה כמועמד לשעשועון השנה בתחרות "Rose d'Or" (ורד הזהב), מהיוקרתיות בתחום הבידור הטלוויזיוני. בתחרות יתמודד "לעוף על המיליון" מול שני שעשועונים בריטים: "אל תפיל את המיליון" ו"דה קיוב".

הפורמט של "לעוף על המיליון" (אותו מנחה בישראל ירון ברובינסקי) נמכר לשידור בשנה שעברה לרשת NBC האמריקאית שם הוא משודר תחת השם "Who's still standing", וזוכה בה להצלחה רבה. 10 פרקים של השעשועון נמכרו, ובתקופה בה שודרה הייתה התכנית בעלת הרייטינג הגבוה מבין תכניות הפריים טיים של הרשת. בישראל משודרת התכנית בערוץ 10 מזה העונה השלישית, ומלבד בארצות הברית היא משודרת גם בספרד ובהונגריה.

הפורמט של השעשועון פותח בערוץ 10 בשיתוף עם חברת ההפקה יולי-אוגוסט, והוא משווק בעולם באמצעות אבי ארמוזה וחברת "Armoza International Media". את הפורמט פיתחו עמית סטרטינר וליסה שילוח.

"זו גאווה גדולה מאוד, ואנחנו שמחים על כל הוקרה שאנחנו זוכים לה", אמרה שילוח לוואלה! ברנז'ה מיד לאחר ההכרזה על המועמדים לפרס."אנחנו שמחים על ההצלחה של הפורמט ברחבי העולם, ולמדינות בהן הוא משודר הצטרפו רק לאחרונה גם צרפת וגרמניה. זו שמחה כפולה".

מערוץ 10 נמסר: "המועמדות הזו לפרס מצטרפת להצלחה בשידורים בישראל ולהצלחה במכירת הפורמט לשידור במספר רב של מדינות ובראשן ארה"ב, ספרד, טורקיה, ברגיל והונגריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully