וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן זהבי סיבך את רדיו ללא הפסקה

29.2.2012 / 17:30

דברים בוטים שאמר זהבי למאזין חרדי הביאו לפתיחת הליך הפרה נגד הרדיו, מה שעשוי לגרור לקנס כספי לתחנה. זהבי עצמו התנצל על דבריו

רדיו ללא הפסקה שוב מסתבך בגלל התבטאויות שדרניו: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בעקבות הראיון שערך בשבוע שעבר נתן זהבי עם מאזין חרדי במהלכו תקף אותו בשפה בוטה, החליטה היום (חמישי) הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו המפקחת על שידורי הרדיו האזורי – לפתוח בהליך הפרה לתחנה בסיומו עלולה התחנה לספוג קנס כספי.

יצוין כי לפני שנתיים היו אלה התבטאויותיו של גבי גזית נגד האוכלוסייה החרדית שהביאו את הרשות לפתוח בהליך הפרה מול הרדיו. גזית אמר אז כי החרדים הם "עלוקות", "תולעים", "מצחינים" והוסיף: "הייתי משלח אותם לאחיהם הפרימיטיביים בברוקלין". הרשות השנייה קנסה אז את רדיו ללא הפסקה בסכום של 30 אלף שקל, והכסף הופנה להפקת תשדירים לקידום הסובלנות ששודרו בתחנות הרדיו האזורי.

בתוכנית של נתן זהבי, אשר שודרה בשבוע שעבר, עלה לשידור מאזין חרדי שביקש להגיב על דיון קודם בסוגיית חילונים-דתיים. "ברור שכל הכסף ילך לחרדים, כתוב במפורש שצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים", אמר המאזין. "מי זה האחרים? זה הרשעים שלא שומרים תורה ומצוות. לא מבין מה לא מובן פה".

כאשר החרדי הסביר כי השואה קרתה בשל "רצונו של אלוהים שלא יצמח דור של כופרים", איבד זהבי את סבלנותו. "שהאלוהים שלך יכה אותך במכת בכורות, שעשרה עובדים זרים יאנסו אותך. חלאת המין האנושי, יהודי מצחין וחסר בושה... לשלוח אליך כיתת יורים בשם הקדוש ברוך-הוא". יצוין כי בשידור העוקב התנצל זהבי על הדברים.

מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, איל פאר, מסר לוואלה! ברנז'ה כי "בעקבות השידור בחר נתן זהבי להתנצל ועשה זאת על דעת עצמו ומיוזמתו".

מהרשות השנייה אישרו כי נפתח לתחנה הליך הפרה. "התקבלו פניות ציבור ברשות ואצל נציב פניות הציבור בעקבות דבריו של מר נתן זהבי בשידור והרשות פתחה בהליך הפרה לתחנה", מסרו ברשות.

"המנחה מצא לנכון להתנצל על כך שהשתמש בשפה בלתי נאותה באופן התבטאותו בשידור כלפי המאזין. יש לציין שעל אף שדבריו של המאזין היו מקוממים נדרש איפוק ותגובה ראויה מצד המנחה", תגובת הרשות השנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • נתן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully