וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 19: פלורנס וולש ודה הורורז מפתיעים

7.3.2012 / 7:32

קורט קוביין א-קפלה,"Born To Die" של לנה דל ריי מקבל חיים חדשים, נואל גאלאגר אלקטרוני וברוס ספרינגסטין צוחק על עצמו, בעזרתו האדיבה של ג'ימי פאלון. בלוג הרוקנרול

את הבלוג השבוע תכננתי לפתוח עם Ceremony והאלבום החדש שלהם, אבל אז הגיע הדבר הבא:

כן, ג'ימי פאלון בתפקיד ניל יאנג, ברוס ספרינגסטין בתפקיד עצמו, גרסת האייטיז, ושניהם יחד עושים את "Sexy and I Know It". מה יש לומר. היהלום הזה היה שיאו של השבוע השלם שהקדיש פאלון לבוס לכבוד צאת אלבומו החדש, "Wrecking Ball", וכלל ביצועים של אמנים אחרים, אלביס קוסטלו וג'ון לג'נד למשל, לשירים של ספרינגסטין, וגם הופעות של האיש עצמו. הנה שתיים מהן. ניפגש, אם ירצה השם, בפריז ביולי.

ברוס ספרינגסטין באלבום ”Wrecking Ball”: המצפון החשוב בעולם

"Wrecking Ball"

כולל חיזוק של טום מורלו:

"Death to My Hometown"

"Ceremony – "Zoo

הלאה. אחרי שחפרתי בשבועות האחרונים על Ceremony, הרכב ה-Pאנק המצוין מקליפורניה, השבוע יצא סוף סוף האלבום החדש שלהם, "Zoo", ומדובר בפצצה. אל תיבהלו מהמילה Pאנק. סרמוני אמנם לא שוכחים מאיפה הם באים ולמה הם הרימו גיטרה בפעם הראשונה, אבל גם הם הבינו כנראה שחבל לכלוא את עצמך בגטו מוזיקלי עם גדרות גבוהים, ולעזאזל עם הטהרנים. קהיליית ה-Pאנק הוציאה דין רודף על גרין דיי אחרי שהם החליטו להרחיב את גבולות הגדרות הז'אנר, ולמרות שהמקרה הזה לא ממש דומה – סרמוני לא תהפוך לאחת מהלהקות הגדולות בעולם – אפשר להניח שגם חבריה הבינו שאף אחד עוד לא מת מקריצונת למיינסטרים. "Zoo" מלא ברוקנרול אגרסיבי, אנרגטי, לא משויף מדי, ובעיקר כן. הוא מרגיש מפעם, במובן הטוב של המילה, קצת Wire, קצת PIL, זה לא יכול להיות רע. הנה "Community Service".

"Sun Kill Moon – "Sunshine in Chicago

מרק קוזלק, לשעבר הסולן של Red House Painters והיום השם מאחורי Sun Kil Moon, מוציא אלבום חדש בסוף מאי, "Among the Leaves" שמו ואיתו הוא אמור להגיע לישראל, כפי שפורסם באתר זה. זה השיר הראשון שיצא מתוכו, והוא יפה ומאד מודע לעצמו, תקשיבו למילים.

וכאן תמצאו עוד שיר, "Song Number 8".

" Girls - "My Ma

איזה כיף, קליפ חדש לאחד השירים הקסומים מתוך אחד האלבומים האהובים עלי מהשנה שעברה, "Father, Son, Holy Ghost" של הצמד מסן פרנסיסקו.

בון איבר - "Towers"

עוד קליפ חדש, הפעם של בון איבר, כי עברו שבועיים מאז שהזכרתי את שמו. והפעם הבמאי האוסטרלי נביל אלדרקין, שגם חתום על הקליפ היפהפה של "Holocene", מביא את סיפורו של איש זקן מהיער לאוקיינוס, שם מחכה מגדל מסתורי. הסוף עצוב.

(The Horrors – "Still Life" (feat. Florence and The Machine

בשבוע שעבר נערך טקס פרסי מגזין המוזיקה NME, בערב שחגג בעיקר את הסחורה המשובחת שיש לבריטניה להציע. ומעשה שהיה כך היה: דה הורורז לקחו הביתה את תואר האלבום טוב ביותר על "Skying", פלורנס וולש צירפה לרזומה את תואר אמנית הסולו של השנה וגם את פרס שיר השנה על "Shake It Out", ואז הצטרפה להרכב העגמומיקו בביצוע שלהם לאחד הקטעים הטובים מהאלבום שאכן היה מהבולטים ב-2011. שיתוף הפעולה הזה עובד.

"Noel Gallagher's High Flying Birds - "Shoot A Hole Into The Sun

נואל גאלאגר, שבאותו מעמד הוכתר בתואר "גאון אלוהי", כבוד שבשנה שעברה הלך לדייב גרוהל, הוציא השבוע את הקטע הראשון משיתוף הפעולה שלו עם Amorphous Androgynous, גרסה נוכחית של הצמד הלונדוני האלקטרוני The Future Sound Of London. לא ברור מתי נקבל אלבום מלא מהחומר הזה, בינתיים מה שיש זה שמונה דקות של עיבוד טריפי משהו ל-"If I Had a Gun" מאלבום האחרון של גאלאגר.

"The Drums - "I Don't Want To Go Alone

הבי-סייד של "Days", הסינגל החדש של הברוקלינאים, הוא קטע אייטיזי ממש יפה. מפתיע.

"The Ting Tings – "Born to Die

הספורט הבינלאומי החדש הוא לעשות קאברים ללנה דל ריי, ולמה שהטינג טינגז לא ישתתפו? הנה הגרסה שלהם ללהיט ההוא, מעורבבת עם חתיכות של "F.E.A.R" של איאן בראון ושל "(First of the Year (Equinox" של סקרילקס.

קורט קוביין - "Smells Like Teen Spirit"

רגע לפני סיום, בונוס מצמרר: ערוץ השירה של קורט קוביין מהשיר ההוא, שמוכיח איזה זמר מדהים הוא היה.

פצצה מהעבר

לא בדיוק רוקנרול, אבל House Of Pain היו הכי רוקנרול שהיפ הופ יכול להיות. השנה ימלאו עשרים שנה לאלבום הראשון והסופר-מצליח שלהם, שנשא את שמם וכלל כמובן את אחד מהבומבות הכי גדולות (ונטחנות) של הז'אנר ובכלל – "Jump Around". אבל השיר שלהם שהכי טחנתי בעצמי הוא הרמיקס המופתי של בוץ' ויג (ההוא שישב ליד קוביין כשהקליט את הקולות של "Smells" ושאר השירים ב"נברמיינד") ל-"Shamrocks and Shenanigans".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully