וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": סער שיינפיין ניסה לסחוט אותנו

עינב שיף

6.3.2012 / 23:23

במהלך חסר תקדים, הקריא ארז טל הודעה בה נאמר שמתמודד "האח הגדול" לשעבר הכפיש את הזכיינית קשת לשווא לאחר שדרש ממנה כסף ולא נענה. שיינפיין סירב להגיב

הזכיינית קשת האשימה את סער שיינפיין, מתמודד "האח הגדול" לשעבר בהכפשה ובנסיון סחיטה. זאת, לאחר ששיינפיין התראיין לידיעות אחרונות והאשים את "האח הגדול" כי שיחק במוחם של הדיירים על ידי מתן תרופות פסיכיאטריות, שלדבריו גרמו לו "לא לעזוב את הבית ולהתאהב באיילה", כך לדברי שיינפיין, שניהל רומן עם איילה רשף.

כך, בסיום משדר ההדחה של "האח הגדול" הערב (שלישי), הקריא ארז טל הודעה חסרת תקדים, בה נטען כי שיינפיין הכפיש את שם הזכיינית, לאחר שמשא ומתן בין הזכיינית לבין שיינפיין על עבודה עבורו הגיע למבוי סתום. לדברי הזכיינית, שיינפיין איים כי יחשוף את נושא הכדורים הפסיכיאטריים בתקשורת, אם דרישותיו לא ייענו.

"בכל עונה מתוך מקצועיות ואחריות לשלומם של הדיירים, מעמידה ההפקה לרשותם ליווי רפואי בכל התחומים, במידת הצורך, לרבות בתחום הפסיכולוגי והפסיכיאטרי", נאמר בתוכנית. "הטיפול ניתן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים באופן דיסקרטי ואישי. כך אנחנו נוהגים בכל העונות, מהעונה הראשונה ועד היום. מאחורי הסיפור שהתפרסם הבוקר, עומד לצערנו, דייר שיצא מאוכזב מהבית, אחרי שלא זכה בגמר לפני כשנתיים. במהלך השנתיים האחרונות היה הדייר בקשר עם ההפקה, וביחסי עבודה, אבל כנראה שהקשר הזה לא הניב את התוצאות אותן ציפה הדייר הזה להשיג. לפני כשבועיים הוא פנה אל ההפקה בדרישה לשלם לו סכום של 2.5 מיליון שקלים. הוא איים כי יפנה לתקשורת ויכפיש את ההפקה, אם לא ישולם לו הסכום הזה תוך 72 שעות".

"לכאורה ברגע הזה, היינו אמורים לכעוס, אבל צר לנו", נמשך המכתב. "צר לנו שכך הוא בחר לפעול, צר לנו שגופים אחרים בעלי אינטרסים מנסים לפגוע בתוכנית הזו. ההאשמות שפורסמו היום, הן חסרות כל שחר, והן יעברו לטיפול במישור המשפטי. שלומם של הדיירים בבית "האח הגדול", יקר לנו מאוד. אנחנו משקיעים את מרב האמצעים והמאמצים כדי שכך יהיה. חשוב לנו שאתם הצופים תדעו את האמת".

לאחר הקראת ההודעה, שינתה קשת את לוח המשדרים והקרינה בשידור חוזר סרט שערך גואל פינטו, מתמודד שהשתתף ב"האח הגדול" בעונה של שיינפיין. בסרט עסק פינטו באופן פומבי בנושא הכדורים הפסיכיאטריים ואף ראיין בנושא את מי שהיה פסיכיאטר התוכנית, ד"ר אילן רבינוביץ'. פינטו אף התראיין בנושא למוסף הארץ לפני זמן רב.

סער שיינפיין סירב להגיב לדברים בשיחה עם וואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully