וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל סרטי הסטודנטים בתל אביב יוצא לדרך

רוני אפרת

13.3.2012 / 12:25

סרטים בכיכובם של מיכאל אלוני, ליאור אשכנזי, שלמה בראבא ועוד יהיו בין 38 סרטי התחרות בפסטיל הסטודנטים המסורתי

38 סרטי סטודנטים עתידים להתחרות בתחרות הישראלית של פסטיבל סרטי הסטודנטים מיסודו של החוג לקולנוע באוניברסיטת ת"א, מספר שיא מתוך 14 שנות פעילות. הפסטיבל, שיתקיים בין התאריכים 2-9 ביוני בסינמטק תל אביב המחודש, מהווה את הבמה המרכזית להצגת קולנוע צעיר ומציג אותו לתעשייה העולמית, בעוד התחרות הישראלית מציגה את הכישרונות העולים בדור העתיד של הקולנוע הישראלי.

לפסטיבל הוגשו למעלה משמונים הצעות, כאשר המכללה האקדמית ספיר, בצלאל, מנשר ואוניברסיטת תל אביב מובילות את הרשימה עם חמישה סרטים כל אחת – המקסימום האפשרי. חבר שופטים, שיורכב מאנשי תעשייה מהארץ ומהעולם, יבחר את הסרטים המצטיינים בשש קטגוריות שונות. בעבור חלקם, זוהי אינה פעם ראשונה בפסטיבל סרטים, ורבים התמודדו בפסטיבלים בארץ ובעולם, ואף גרפו פרסים.

בסרטים המתחרים, לוקחים חלק שחקנים מובילים התומכים בדור הצעיר של יוצרי הקולנוע הישראלי, ביניהם ליאור אשכנזי שמשתתף בסרטו של ארז אבני מהמכללה למנהל, ריקי בליך ושירה קצנלבוגן שמשתתפות בסרטה של עדיה אמרי אור מאוניברסיטת ת"א, שלמה בראבא שמשתתף בסרטה של סיון מור מבית ברל ומיכאל אלוני בסרטו של אלירן אליה מקאמרה אובסקורה. בנוסף לסרטים העלילתיים יתחרו ארבעה סרטים דוקומנטריים, חמישה סרטי אנימציה, ולראשונה בתחרות גם שני סרטי דוקו-אנימציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully