וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקת "האח הגדול" דורשת צו מניעה מפרסומי ידיעות אחרונות

15.3.2012 / 11:42

במסגרת תביעת חברת "קופרמן הפקות" נגד סער שיינפיין, דורשת החברה למנוע פרסומים נוספים בפרשה בעיתון

חברת "קופרמן הפקות", המפיקה עבור זכיינית ערוץ 2 קשת את התכנית "האח הגדול", הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל-אביב את כתב התביעה נגד סער שיינפיין, העומד על סך של שלושה מיליון שקלים – זאת בעקבות ראיון שהעניק לכתב ידיעות אחרונות רז שכניק ובו סיפר על הטיפול בכדורים פסיכיאטריים שניתן לו במהלך השתתפותו בעונה השנייה של התכנית.

שיינפיין עצמו מתעתד לתבוע מקשת סכום של 2.5 מיליון ש"ח בטענה שהטיפול שניתן לו ללא הסכמתו גרם לו נזק נפשי ותופעות לוואי קשות אשר בעקבותיהם סבל מתסמונת פוסט-טראומתית ולא היה מסוגל לשוב לעבודתו כעורך דין. לפי שיינפיין, נמסר לו כי מדובר היה בכדורי שינה וכי למעשה ניתן לו טיפול פסיכיאטרי רשלני וזדוני.

חברת קופרמן, בבעלותו של אלעד קופרמן, מבקשת מבית המשפט להוציא צו מניעה נגד כל שימוש נוסף בפרסומים בידיעות אחרונות, אותם קידם העיתון בשבועיים האחרונים, ולהימנע מלפרסם פרסומים נוספים בנושא התנהלותה של ההפקה כלפי המשתתפים בתכנית "האח הגדול".

בתביעה נטען כי סדרת הכתבות שפורסמה בעיתוני ואתרי קבוצת ידיעות, ולפיהן סיפקה ההפקה למתמודדים בתוכנית כדורים פסיכיאטריים, סיממה אותם והכווינה את התנהגותם, הן כוזבות ומגמתיות ונסמכו על דבריו של שיינפיין "אשר לאחר שהשתלבותו במדיה התקשורתית לאחר מכן (לאחר ההשתתפות בתכנית, ד.א.) לא השביעה את רצונו, בחר לחזור אל הבמה התקשורתית על ידי העלאת טענות כזב, אשר הוא יודע היטב שאין בהן ממש".

"התובעת מעמידה את נזקיה על סך של שלושה מיליון שקלים, וזאת בין היתר נוכח היקפם הנרחב של הפרסומים, חוסר תום לבו של הנתבע אשר מנהל קמפיין רחב היקף כנגד התובעת מתוך כוונה ברורה לפגוע בתובעת ולהוציא דיבתה וכל זאת תחת מסווה של חשיפת "האמת" והנעשה מאחורי הקלעים של "האח הגדול"", נכתב בכתב התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully