וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": סער סקלי נחשף לפרשת הכדורים הפסיכיאטריים

עינב שיף

16.3.2012 / 11:27

מבוכה להפקת "האח הגדול": חבילה שהועברה לאחד המתמודדים נעטפה בעטיפת התחקיר של ידיעות אחרונות. "האח הגדול" לא מתכוון להעיף אותו: "זו לא הפעם הראשונה"

את פרשת "האח הגדול", במסגרתה האשים סער שיינפיין את הפקת התוכנית והפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' במספר האשמות חמורות, דיירי "האח הגדול" כמובן לא מכירים, שכן הם מנותקים מכל מגע עם העולם החיצון.

אלא שאמש (חמישי), נחשף אחד הדיירים, סער סקלי, לנעשה מבחוץ באמצעות חבילה שהעבירו לו בני משפחתו. במסגרת המשימה השבועית, נפגשו שלא בידיעתם המתמודדים עם בני משפחתם, שהעבירו להם חבילות. החבילה של סקלי נעטפה על ידי גזיר עיתון, שהוא בעצם מוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות ועליו השער המדובר עם הראיון של שיינפיין לעיתון.


פרשת "האח הגדול": כתב התביעה של סער שיינפיין נגד "האח הגדול"
פרשת "האח הגדול": קופרמן הפקות תובעים את שיינפיין
האם זה סוף דרכו של סער סקלי ב"האח הגדול"? ספרו לנו בפייסבוק

צפו בקטע:

מרגע שהדבר נתפס במצלמות ערוץ 20, נקרא סקלי על ידי "האח הגדול" לשים את החבילה בחדר "האח הגדול" ושידורי ערוץ 20 נקטעו ושבו לסדרם לאחר מכן ועתה הם פועלים כרגיל. לא ברור כיצד, אם בכלל, תנהג הפקת התוכנית כלפי סקלי, מהדיירים הבולטים בבית על רקע דעותיו הפוליטיות.

לאור תגובת הפקת "האח הגדול", עושה רושם כי סקלי לא עבר על חוקי הפורמט ואין כוונה להעיפו מהתוכנית. מהפקת "האח הגדול" נמסר באופן רשמי כי "במסגרת המשימה שהתקיימה השבוע, כל דייר קיבל מיקיריו חבילה עם מסר וחפצים אישיים. בחבילה שהעבירו חבריו של סער סקלי הוטמן גזיר עיתון מהימים האחרונים. על פי חוקי הפורמט על הדיירים להתנתק מהמתרחש מחוץ לבית. לכן, עם קבלתו התבקש סער להחזירו לאח הגדול".

"זוהי לא הפעם הראשונה שקרובי משפחה מנסים להעביר לדיירים בתוך הבית מסרים", הוסיפו בהפקת "האח הגדול". "זכור הניסיון מהעונה הראשונה של בן זוגה של רנין (הכוונה לרנין בולוס ולבן זוגה, תייסיר - ע.ש) להעביר מסרים מאחורי תמונה, מסוקים שמרחפים מדי עונה מעל הבית עם הודעות תמיכה ומסרים לדיירים ועוד".

"הפקת 'האח הגדול' מודעת לגעגועי המשפחות והחברים ומזכירה גם להם שהגמר הגדול מתקרב ובעוד שלושה שבועות יוכלו לחבק ולעדכן את הדיירים בכל מה שקרה בזמן ששהו בבית האח הגדול", סיכמה ההפקה. "את כל מה שקרה במשימת אבודים בשלג, כולל המסרים מהמשפחות תוכלו לראות במשדר המרכזי ביום ראשון".


*עדכון ראשון: 1:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully