וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

22.3.2012 / 7:36

"משחקי הרעב" מגיע לבתי הקולנוע ומאיים לרסק את הקופות בכל העולם, "מחוברים לחיים" עולה לאקרנים אחרי שכבר עשה זאת באירופה, וגם ג'ון האם וחברים נוספים פוקדים את המסכים

משחקי הרעב

הפרק הראשון בסדרת העיבודים לספריה המצליחים של סוזן קולינס, שהפכו לתופעת תרבות מיד לאחר יציאתם.

כזכור, "משחקי הרעב" מתרחש בדיסוטופיה, שהיא מעין הקצנה סאטירית של האקלים התרבותי העכשווי. עולם פוסט-אפוקליפטי זה מחולק ל-12 מחוזות, ומדי שנה הממשלה הטוטליטרית כופה על כל אחד מהם לשלוח לזרועותיה נציגים בגיל הנעורים. זאת, כדי לארגן משחק טלוויזיוני אכזרי, שבו כל אלה ייאלצו להילחם אחד בשני עד מוות להנאת הצופים ולרווחת האינטרסים של השלטונות.

מבין בני הנעורים הללו, בולטת במיוחד קטניס (ג'ניפר לורנס), המתגלה כמתמודדת המיוחדת והחזקה ביותר שאי פעם התחרתה במשחקים, דבר שעשוי להיות לו השלכות הרות גורל.


בימוי: גרי רוס. משחק: ג'ניפר לורנס, ליאם המסוורת, ג'וש הצ'רסון, לני קרביץ, דונלד סתרלנד, אליזבת בנקס, וודי הרלסון, סטנלי טוצ'י, ווס בנטלי, טובי ג'ונס (142 דקות).

דונלד סתרלנד בראיון בלעדי על "משחקי הרעב"
לני קרביץ בראיון בלעדי על "משחקי הרעב"
איפה ומתי רואים את "משחקי הרעב"?

מחוברים לחיים

קומדיה צרפתית שנרשמה כהצלחה הקולנועית הגדולה במדינה בשנת 2011, ובכלל אחד הלהיטים הצרפתיים הגדולים בכל הזמנים עם כמעט 20 מיליון צופים. הסרט סחף גם את פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של טוקיו, ונהנה מאהדת הקהל במדינות אחרות שבהן הוקרן.

"הסרט מתאר כיצד פיליפ (פרנסואה קלוזה), אריסטוקרט צרפתי שעבר תאונת רחיפה שגרמה לו לשיתוק, שוכר לו כעוזר את דריס (עומאר סי) - צעיר שחור עור מן הפרברים, ששוחרר לאחרונה ממאסר.

דומה כי פיליפ שוכר את שירותיו של האדם הכי פחות מתאים לתפקיד, וכי השניים לעולם לא יסתדרו. אך במפתיע, פורחת ביניהם חברות נפלאה.


בימוי: אוליבייה נקש, אריק טולדנו. משחק: עומאר סי, פרנסואה קלוזה (112 דקות).

איפה ומתי רואים את "מחוברים לחיים"?

"מחוברים לחיים": ראיון בלעדי עם במאי וכוכב הסרט

חברים עם ילדים

קומדיה עטורת כוכבים, העוסקת בשני חברים טובים המחליטים להביא יחדיו ילד לעולם, ובכל זאת לשמור על יחסים אפלטוניים. האם ישכילו לעשות זאת? כפי שסרטים רומנטיים רבים כבר לימדו אותנו בעבר, הניסיון לשלב בין סקס וקשר אפלטוני הוא אחד המכשולים הגדולים ביותר שיכולים לעמוד בפני הדמויות.

בצוות השחקנים של "חברים עם ילדים" אפשר למצוא לא פחות מארבעה שהופיעו גם ב"מסיבת רווקות", מן הקומדיות המצליחות של 2011 - ג'ון האם, כריס או'דואוד, מאיה רודולוף וקריסטן וויג. עוד מככבים בו מייגן פוקס הלוהטת, הזכורה מהופעתה בשני הפרקים הראשונים של "רובוטריקים", וגם ג'ניפר ווסטפלד, שלא רק משחקת כאן, אלא גם כתבה את התסריט וביימה.

בימוי: ג'ניפר ווסטפלד. משחק: אדם סקוט, ג'ניפר ווסטפלד, ג'ון האם, קריסטן וויג, מיה רודולף, מייגן פוקס, אדוארד ברנס (107 דקות).

איפה ומתי רואים את "חברים עם ילדים"?

שישה מיליון ואחד

סרט תעודה של היוצר הדוקומנטרי הוותיק דוד פישר ("רשימת אהבה"). הפעם, הוא יוצא עם משפחתו בעקבות היומן הסודי של אביו ניצול השואה.

בימוי: דוד פישר (93 דקות)

איפה ומתי רואים את "שישה מיליון ואחד"

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מפצח האגוזים

עיבוד נוסף ותלת-ממדי ליצירה הפולחנית של צ'ייקובסקי, שכבר זכתה בעבר לשלל גרסאות, כולל קולנועיות. הפעם, זוהי הפקה בריטית שאחראי לה הבמאי הרוסי הוותיק אנדריי קונצ'לובסקי.

הסרט יוצא בישראל בגרסה תלת-ממדית מדובבת, שלה תרמו את קולם דון לני גבאי ועידו מוסרי.

בימוי: אנדריי קונצ'לובסקי. משחק: אל פאנינג, ג'ון טורטורו, נתן ליין. דיבוב: עידו מוסרי, דון לני גבאי (110 דקות).

איפה ומתי רואים את "מפצח האגוזים"?

סטריטדאנס 2

הפרק השני בסדרת סרטי הריקודים הבריטית. הפעם, רקדן הרחוב אש יוצא למסע של גיוס רקדנים באירופה עם חברו החדש אדי. יחד הם מקווים להביס בתחרות ריקודי רחוב את קבוצת הרקדנים הטובה בעולם. בפריז אש פוגש באווה, רקדנית סלסה יפה, ומתאהב בה. האם האהבה החדשה תתן לו את הכוחות כדי לנצח בתחרות הגדולה?

בימוי: דיאנה פאסקוויני, מקס גיוואה. משחק: ג'ורג' סמפסון, פאלק הנטשל, סופיה בוטולה, טום קונטי (85 דקות).

איפה ומתי רואים את "סטריטדאנס 2"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully