וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין אג"מ משטרת תל אביב: "רוג'ר ווטרס יגיע לישראל ב-2012"

20.3.2012 / 14:53

בסיכום השנה של מחוז תל אביב, הכריז קצין המשטרה הבכיר כי ווטרס צפוי להגיע לישראל במהלך השנה. הפרדוקס: ווטרס הודיע כי יחרים את ישראל בגלל הכיבוש

קצין האג"מ של מחוז תל אביב במשטרה הודיע היום (רביעי) כי רוג'ר ווטרס צפוי להגיע לישראל במהלך 2012. להודעה זו אין כל סימוכין מטעם גורם הפקה רשמי בישראל, אולם על פי המשטרה, מדובר באחד האירועים הגדולים ב-2012 להם המשטרה נערכת.

מדובר בהודעה פרדוקסלית ביחס להצהרותיו השונות של ווטרס בשנים האחרונות: סולן פינק פלויד לשעבר אמר כי יחרים את ישראל בגלל הכיבוש ויחסה לפלסטינים ואף דיבר במילים חריפות מאוד נגד הממשלה הישראלית: "החרים הוא כלי פוליטי לגיטימי לחלוטין, לא אלים שבו משתמשים עכשיו, והאלמנטים הימניים בממשלה הישראלית ובכנסת מנסים להפוך אותו לבלתי חוקי", אמר ווטרס. "מוזר. אני מקווה שתהיה תגובת נגד גדולה בכל מקום ויותר ויותר בעלי דעות ברחבי העולם יפנו נגד הימין וההתנחלויות".

ווטרס הופיע בישראל לפני שש שנים, באירוע מיוחד שנערך בכפר נווה שלום שליד ירושלים. ווטרס ביצע את כל שירי "Dark Side of The Moon" של פינק פלויד ושירים נוספים ממהלך הקריירה שלו, באירוע שהוקדש למאמצי השלום בין יהודים וערבים. לפני שלוש שנים ביקר ווטרס בבית הספר סם שפיגל בירושלים, כאורחו של מנהל בית הספר, רנן שור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully