וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רשת ידעה על פרישת יובל דיין?

25.3.2012 / 14:30

הרשות תבדוק האם למרות שידעה על כוונת מתמודדת "The Voice" לפרוש, אפשרה רשת את תהליך ההצבעות ב-SMS. רשת בתגובה: "הוחלט להחזיר את הכסף"

האם זכיינית ערוץ 2 רשת ידעה כי המתמודדת יובל דיין צפויה לפרוש מהתכנית "The Voice" ובכל זאת אפשרה הצבעות של צופים באמצעות הודעות טקסט? הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, הגוף המפקח על שידורי רשת – תבצע בדיקה של הנושא.

אמש (שבת) הודיעה דיין בשידור חי כי היא מבקשת מהמנטור, שלומי שבת, להעביר את הניקוד שהיה אמור להעניק לה ממנה למתמודד שנגדה, צחי הלוי. שבת נענה לבקשה לאחר רגע דרמטי בתוכנית ודיין הודחה, בעקבות כך.

"יובל דיין, שהעפילה לשלב החצי גמר של 'The Voice', החליטה לפרוש בשלב זה מהתחרות", הודיעה רשת. "במהלך הימים האחרונים התלבטה קשות יובל יחד עם משפחתה ועם הפקת 'The Voice' באשר להמשך דרכה, זאת בשל רצונה להתרכז בשלב זה של חייה בלימודיה. ההחלטה הסופית והקשה של יובל ומשפחתה, שהתקבלה אתמול בערב במהלך התוכנית, נתמכת על-ידי רשת", נמסר.

את ההודעה על פרישת המתמודדת קיבלו הצופים רק לאחר שנערך שלב ההצבעה עבור המתמודדים. "איך נותנים לקהל בבית לסמס ולבזבז את כספו כשההפקה כבר יודעת שזה מה שהיא הולכת לעשות בסוף הערב?", כתבה אחת הצופות בעמוד הפייסבוק של התכנית. "רק בגלל זה אני לא אצפה ולא אסמס לתוכנית הזאת. המפיקים צריכים להבין שאנשים שמים את מיטב כספם וגם אם זה SMS אחד יש כאלה שלא היו שולחים אותו". צופים נוספים העלו תלונות דומות. ברשות השנייה אישרו כי יבחנו האם פרישתה של דיין היתה ידועה לזכיינית מראש.

מרשת נמסר בתגובה: "לפנים משורת הדין, רשת קיבלה החלטה לזכות בעלות SMS את כל הלקוחות אשר הצביעו עבור יובל דיין. יובל דיין הודיעה אמש במפתיע, במהלך השידור החי, על פרישתה מהתוכנית. הבדיקה באשר לזיכוי הלקוחות כרוכה בבירור טכני מול חברות הסלולר. עם התקבלו, יזוכו הלקוחות שסימסו ליובל דיין בגין הצבעות אלה".

"על אף הודעות כאלה ואחרות על ידי גורמים רגולטוריים כפי שנעשו היום, רשת לא קיבלה שום פניה בעניין זה וההחלטה בדבר זיכוי ההצבעות עבור יובל דיין התקבלה כבר אמש, כמחווה לקהל הצופים הנאמן של 'The Voice".

מהרשות השנייה נמסר: "הועברה פנייה רשמית לרשת על ידי סמנכ"ל הטלוויזיה ברשות, לקבלת הבהרות לגבי פרישתה של יובל דיין מהתכנית. בעקבות פניית הרשות התקבלה הודעה מרשת על זיכוי המצביעים בעלות של מסרון".

יובל דיין פרשה מ-"The Voice": מה משמעות המהלך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully