וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: אביבית מביישת את עצמה

26.3.2012 / 1:08

פרשת תוספות השיער הראו שאין לאביבית גבול כשזה מגיע לפתטיות. בלוג "האח הגדול" השתעמם מעוד פרק שבו סער כמעט עורר מרד ותמיר מלמל "יה, הנה משהו" בדרך לזכייה

הזוג המוזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו, נחשו למי יש יותר סיכוי. תמיר וסער/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז זהו, יש לנו שניים בגמר: סער, הרדיקל הנועז שהתנגש ללא הרף עם אידיאולוגיית הצופים, ותמיר, החולמן המבולבל שהתנגש ללא הרף בדלתות זכוכית. האחד נלחם איכשהו במערכת, השני קרא בהתפעלות "יה! תראו, מערכת! איזה מהממת!" והתגלגל על הרצפה בצהלות "טי הי הי מערכת". האחד סיכן את שלום המדינה, השני סיכן בעיקר את עצמו כשאכל לבד עם מזלג. זוג מוזר.

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר למרוד, אבל מה עם הקירחת? סער סקלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובעוד תמיר מעמיד להדחה בחדר האח את "האח הגדול" עצמו, ואז מחייך וקורא "סתאאאאאם!" ונופל אחורה לתוך ערימת כלבלבים חמודים כשהוא מתפוצץ מצחוק על ההלצה, סער מתעקש שאפשר להכניע את השלטון: הוא רוצה שכולם יעברו על חוקי האח ויעמדו יחדיו להדחה, כמו האחים בדם שהם.

המשמעות של המרד הזה היא כבדה: כדי שהוא יצליח, על אביבית להפוך קירחת לחלוטין. כן, שמעתם אותי, לחלוטין. היא נכנסה לבית האח עם 170 יחידות של תוספות שיער (שזה כ-4,000 בבונים, למי שאינו בקיא במידות), ומאז 140 מהן אבדו, חלק שומשו כתבלינים לתבשילי הבית (עיקרית + תוספות) וחלק התגבשו לכדי ישות אורגנית עצמאית שברחה מבית האח כדי להיות רקדנית. וכעת, עם שיער טבעי ו-30 יחידות בלבד לראשה (=כ-2,600 צ'ינצי'לות), היא קירחת לגמרי וחייה נהרסו. כלומר, הם נהרסו כבר כמה פעמים בשבועות האחרונים אבל הפעם זה באמת טרגי. היא מדדה בחולשה אל חדר הכביסה, רגליה כושלות, עיניה דומעות, שיערותיה נושרות מאחוריה כחללי מלחמה. בחדר הכביסה היא מתחננת בפני סער שיחוס עליה. "אני כבר גמורה, כבר שבועיים אני בוכה", היא מחרחרת לרגליו, "אנא ממך, בקש מהאח הגדול תוספות שיער בשבילי. רחמים! תציל את הבן שלי, אני אעשה הכול! אשלם לך כגמולך כמה שתרצה כשנצא מכאן, רק תציל אותו!" חוץ מהעניין של הבן, נדמה לי שזכרתי את כל הטקסט.

אז סער חס. בכל זאת, האישה שלפניו כל כך קירחת עד שכשהיא עושה צמה נשאר לה צ'ופצ'יק קטן שלא נכנס, והבן שלה בשואה וכל זה. אבל האח הגדול יודע שזה הנשק הטוב שלו ביותר נגד מרד הדיירים, ומודיע: אם הם לא מעמידים להדחה זה את זה כמו שצריך, אין תוספות. אביבית תישאר קירחת לנצח נצחים ואנשים ברחוב יצחקו ויצביעו עליה ויגידו "תראו, הנה הדיירת הכי טובה שהיתה ב'אח הגדול', היא היתה ממש חכמה ובכלל לא פתטית, אבל היו לה רק 30 יחידות שיער אז אנחנו בזים לה". אחרי שהתברר שגם סיגריות לא יהיו אם המורדים לא יקפלו את השדרה, נחנק המרד למוות, וסער שוב נאלץ לחגוג את עצמאותו במוטו הקבוע של "לפחות ניסיתי". האח ניצח, האזרח נמעך, דבר לא השתנה. אבל בצמה של אביבית סוף סוף אין צ'ופצ'יק. היינו כחולמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יה, הנה קטע כמעט מעניין שההפקה חתכה כי בכל זאת, הוא עלול להיות מעניין! תמיר ואביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל כבד ירד על הבית אחרי הדחתו של ערן. הרגעים שאחרי הדחתו נראו כמו משדר של "חברים מספרים" ביום הזיכרון: תמיר קיפל את דגל ישראל על מיטתו של החייל שנלקח ממנו, עדת מקוננות התייפחה בחדר האח והעלתה זיכרונות מהרגעים היפים, סער ספד לרעו חרישית. גם אני בכיתי לתוך הכר עד שנרדמתי. אבל נרדמתי בעיקר כי בשלב הזה התחילה משימת משחק הזיכרון, המכונה גם "נדמה לנו שמתישהו היו פרקים יותר מעניינים, טוב אז נראה לכם קטעים מהם כי עכשיו די משעמם פה תכלס. מסך טאץ'". הדיירים התיישבו לראות יחד איתנו את הרגעים המשמעותיים ביותר בעונה. מי יכול לשכוח את הסצינה האלמותית ההיא, שירד שלג ותמיר יצא החוצה ואמר "יה, הנה שלג"? ומי לא יצטמרר למראה הסצינה של ברי ותמיר שרים במטבח, סצינה מטלטלת שאחרי שתמיר צפה בה הוא הימם אותנו בתגובה "אוי נו מה אני אגיד לך"?

ובכל זאת יצא משהו ממשימת הלקט: קצת אקשן. קצת, שלא יבהיל אתכם, בכל זאת התרגלתם לעימותים בסדר גודל של קותי מתעצבן שיאנה לובשת מכנסיים אדומים. דיירים שונים זוכים לצפות בקטעים שבהם אביבית הסיתה את קותי נגד יאנה, ביניהם משבר ה"יאנה מוסלמית, אני מתביישת בך". כולם בהלם, קותי מזכיר שהוא הגן על יאנה ואמר שהיא דווקא די יהודייה, וכמעט פורצת מריבה.

אמרתי כמעט, כי בכל זאת, אתם עדיין לא בשלים לאקשן אמיתי, התרגלתם לתככים בסדר גודל של קותי מעמיד את סער להדחה כי חושבים שהוא חכם. זה כמעט קורה: יאנה ממש פותחת את הפה שלה ומשהו תוקפני עומד לצאת ממנו, קותי נעמד בתנוחת "תיכף אני הולך להגיד משהו... רק רגע... חכו... זה עומד לקרות... אתם יכולים לשבת בינתיים יש פה מגזינים על השולחן בפינה", סער עושה פרצוף, אביבית דוחפת אוכל לפה. ואז הכול נרגע וכולם יושבים לראות את המסר של יוסי. את המשבר מסכמת לבסוף אביבית ב"אני סבלתי פי מיליון יותר ממנה". אוי נו מה אני אגיד לכם.

הקומדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אר יו פור ריל? אביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם טרם השתכנעתם, הרי שאחרי השיחה של אביבית עם הציפורים בגינה כבר אין ספק: היא בעצם נסיכת דיסני שתעתה החוצה מתוך הסרט שלה ונקלעה לעולמנו המר. "מה אתה מנסה להגיד לי, מר ציפור?" שאלה את ידידיה הפלאיים בעלי הכנף. לצערה, הציפורים עופפו מהעץ לפני שהספיקו להלביש אותה בגלימה ולאבק את המדפים לקול שירתה. נקווה בשבילה שבמבי לא ישכח לסמס לה.

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: נוסטרדמוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מי שכתב 'וגר זאב עם כבש' ידע שההורים של יאנה יתחתנו, וההורים של אביבית יתחתנו, ויוולדו להם יאנה ואביבית, ומישהו בהולנד ימציא את הפורמט של האח הגדול, ואז יאנה ואביבית ייפגשו, ואז המשפט הזה יקבל משמעות" (קותי מתכונן לגמר)

"וואי, מנגינה!" (תמיר, כרגיל, מתרגש)

"אתה לא חושש שכשתצא החוצה לא יסלחו לך על הדברים שאמרת?" (ברי, בקטע וידיאו, משחילה איום מרומז במסווה של שאלה לסער. הכתובת היתה על הקיר)

"כאילו מעניין אותה המולך" (יאנה על אביבית. לא, כי אותך)

"פופקורן. כי החיים זה סרט" (אביבית יוצאת בסלוגן למזון)

"אוף, לא כיף" (שרי מסכמת עונה)

ויורם זק היה אומר

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully