וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעוף על המיליון" הוזמנה לעונה נוספת בטורקיה

28.3.2012 / 19:36

ערוץ TV-Star הטורקי הזמין עונה שנייה של השעשועון המצליח שהחל את דרכו בערוץ 10 ונמכר גם למדינות כמו ארה"ב וברזיל

נמשכת הצלחת "לעוף על המיליון" בחו"ל: ערוץ הטלוויזיה הטורקי "TV-Star" החליט לרכוש עונה נוספת של התכנית והזמין 26 פרקים נוספים של השעשועון, המשודר בטורקיה בשעות הפריים-טיים. מספר זהה של פרקים נמכרו לאחרונה גם לרשת טלוויזיה בברזיל. מאז פותח הפורמט על-ידי ערוץ 10 וחברת "יולי-אוגוסט", הוא נמכר גם לארצות הברית, צרפת, גרמניה, ספרד והונגריה.

"לעוף על המיליון" משווק בעולם באמצעות אבי ארמוזה וחברת "Armoza International Media" והפורמט שלו פותח על ידי עמית סטרטינר וליסה שילוח. בשנה שעברה הוא נמכר לרשת NBC האמריקאית שם הוא משודר תחת השם "Who's still standing. עשרה פרקים של השעשועון נמכרו לרשת, ובתקופה בה שודרה התכנית היא היתה בעלת הרייטינג הגבוה מבין תכניות הפריים טיים של הרשת. בישראל משודרת התכנית בערוץ 10 מזה העונה השלישית.

בחודש שעבר הוכרז פורמט "לעוף על המיליון" כמועמד לפרס שעשועון השנה בתחרות"Rose d'Or" (ורד הזהב), מהתחרויות היוקרתיות בתחום הבידור הטלוויזיוני. התחרות תיערך בתחילת חודש מאי ומשתתפות בה 36 תכניות בסך הכל. "לעוף על המיליון" מתחרה בקטגוריית השעשועון הטוב ביותר מול "דה קיוב" ו-"The Million Pound Drop Live", שתיהן תכניות בריטיות.

עוד מתמודדות בתחרות 'ורד הזהב' התכניות "מחוברות" של HOT, התכנית "מקום לדאגה" של ערוץ 10 המופצת בעולם תחת "תוכנית המערכונים העצובה בעולם" והסדרה "גבוה וגרינבאום" של זכיינית ערוץ 2 קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully