וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ ושרית בירן נפרדים

פרץ, מבכירי הזמרים במוזיקה המזרחית ובירן, אשת יחסי הציבור הוותיקה שלו, סיכמו במשותף על הפסקת העבודה בסוף אפריל

שינוי דרמטי נוסף בקריירה של קובי פרץ: הזמר, שנפרד באחרונה ממנהלו האישי הוותיק, יוחאי יעיש, סיכם עם אשת יחסי הציבור הוותיקה שלו, מי שנחשבה לאשת אמונו הקרובה של פרץ על פרידה מוסכמת. לוואלה! תרבות נודע כי השניים סיכמו כי תאריך היעד לסיום העבודה הוא סוף החודש. בירן אישרה את הפרטים בשיחה עם וואלה! תרבות וציינה כי סיום היחסים נעשה ברוח טובה מאוד.


"לאחר למעלה מ-10 שנים אינטנסיביות ומרתקות של עבודה משותפת שהתפתחה גם לחברות יפה, החלטנו יחד וברוח טובה לסיים את ההתקשרות המקצועית בינינו החל מה-1 במאי", מסרו בירן ופרץ. קובי יוצא לדרך חדשה עם אלבום 10 מצוין ולקראת הופעות גדולות בקיץ, ולצידו מנהל אישי חדש ומנהל יח"צ חדש שטרם נקבע. אני מאחלת לו הצלחה רבה. קובי תמיד יהיה יקר לליבי ולעד יישאר חברי הטוב. בחודשים הקרובים גם אני אוכל להתפנות לנבחרת האמנים המיוצגים במשרד וכמובן אשמח לצרף אליהם כישרונות חדשים".

המהלך בא זמן קצר מאוד לאחר שפרץ ניסה לשוב למרכז הבמה לאחר מה שנחשבת לשנה הקשה בקריירה שלו. פרץ הוציא את האלבום "כתוב בשמיים", אלבומו העשירי שהגיע שלוש שנים אחרי צאת אלבומו האחרון. כמו כן, פרץ נסע ללוס אנג'לס להשתתף בריאליטי "חי בלה לה לנד".

את צאת האלבום ליווה מסע יחסי ציבור שכלל ראיונות שונים של פרץ, בהם התוודה על המשבר שעבר הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה האישית, לאחר שנפרד מאשתו ושב אליה. מאז, עזב כאמור את מנהלו האישי ופתח משרד הפקות משלו וצירף לצוות הניהול שלו את האמרגן מאיר נחמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully