וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 23: הצצה ל-MTV אנפלאגד של פלורנס אנד דה מאשין

4.4.2012 / 7:24

הבלוג של מני אבירם עם פלורנס וולש וג'וש הום בקאבר לג'וני קאש, שיר חדש מהאופרה של דיימון אלברן וקורס מזורז של 8 דקות במה זה רוקנרול

"Japandroids - "The House That Heaven Built

תואר שיר השבוע הולך לסינגל החדש של הצמד הקנדי, מתוך אלבומם השני, "Celebration Rock", שייצא ביוני. מישהו כבר הגדיר את השיר הזה בתור "ההולד סטדי פוגשים את הגאסלייט אנת'ם", ואני לא יכול לחשוב על הגדרה מדויקת יותר. עוד שיר שמומלץ לשמוע בלופ.

"Shearwater – "You As You Were

אני חושש שאם אעז לחפור עוד קצת על הלהקה שעד כה הכי עשתה לי את 2012 מישהו יעשה לי משהו רע. אבל מה לעשות שיש להם קליפ חדש באווירת "ארץ יצורי הפרא" לשיר הכי טוב מתוך "Animal Joy", האלבום האחרון שלהם. אפרופו לשמוע בלופ, זה השיר שטחנתי הלוך וטחון הכי הרבה השנה.

"The Men – "A Minor

נושפים בעורפה של שירווטר במאבק על לבי הם כמובן הגברים הניו יורקים, שאלבומם "Open Your Heart", יצא בחודש שעבר. הנה קטע שלא מופיע בו וצץ השבוע. קורס מזורז של שמונה דקות במה זה רוקנרול.

"Florence And The Machine & Josh Homme – "Jackson

קאבר יפה של פלורנס ואיש קווינז אוף דה סטון אייג' לשיר המצוין של ג'וני קאש, מתוך ה-MTV אנפלאגד שלה, שייצא בשבוע הבא.

"Alabama Shakes – "Hold On

אלבמה שייקס היא אחת מלהקות הבאזז של הרגע, אבל להבדיל מאחרות, לה באמת יש טוויסט: היא עושה רוקנרול מלא סול, ויש לה זמרת עם השורשים הנכונים והריאות המתאימות, בריטאני האוורד. אלבום הבכורה של ההרכב מ – ברור – אלבמה, "Boys & Girls", יוצא השבוע, ומי שרוצה סוג של לד זפלין פוגשת את קינגז אוף ליאון, ימצא כאן את מבוקשו. הנה שיר מייצג.

ואת כל האלבום תמצאו כאן

"Cavemen – "Thankful

עוד קליפ יפה שיצא השבוע הוא זה שמלווה את השיר היפה הזה, מתוך אלבום הבכורה של הברוקלינאים, "Coco Beware", מהשנה שעברה. מעורר געגועים לאנדרטייקר.

דיימון אלברן - “The Marvelous Dream"

שיר חדש של מלך פרויקטי הצד דיימון אלברן, מתוך פסקול האופרה שהוא כתב, "Dr. Dee". אני לא יודע מה אני מרגיש כלפי זה שהוא כתב אופרה, אבל אם נניח לרגע לדאחקות, אלברן אמר שהאלבום הזה, שייצא במאי, הוא אלבום הסולו האמיתי הראשון שלו, והשיר הזה יפה. נחכה ונראה מה עוד יהיה לו להציע שם, ובינתיים קבלו את הקליפ שעיתון "הסאן" קרא לו "ככל הנראה הקליפ הכי משעמם בכל הזמנים".

"The Dandy Warhols – “Sad Vacation

שיר חדש גם לדנדי וורהולז, שדי שכחתי מקיומם. השיר הזה לא לגמרי משכנע אותי שהייתי צריך לזכור, אבל חסד נעורים וזה. החודש ייצא אלבומם התשיעי, "This Machine" , ונראה מה עוד יש לקורטני טיילור-טיילור לתת.

"Maximo Park - "The National Health

היו כמה רגעים ב-2005, אחרי שיצא אלבום הבכורה שלהם, שמקסימו פארק האנגלים סומנו בתור הדבר הבא. שנאמר: אז סומנו. מאז היו עוד שני אלבומים, אבל שום דבר לכתוב עליו הביתה, לניוקאסל. ביוני הם מנסים שוב, וזה שיר הנושא של האלבום. לא רע לסוגו.

"Pulled Apart By Horses - "Wolf Hand

הסינגל החדש של המטאליסטים מלידס מקבל קליפ באווירת עשה זאת בעצמך שמתלבש עליו בול. למי שפספס, האלבום השני שלהם, "Tough Love", יצא בתחילת השנה ולגמרי שווה גיחה.

"Screaming Females – “Expire

אלבום חדש לשלישיה מניו ג'רזי, "Ugly" שמו, ייצא החודש בהפקת סטיב אלביני. הנה דוגמית, שכמו לא מעט מוזיקה לאחרונה, מזכירה בעיקר את רוק הגיטרות שעשו בניינטיז.

" Maps & Atlases - "Fever

שיר שני של ההרכב משיקגו, שאלבומו השני,"Beware & Be Grateful", יוצא החודש. יש כאן עם מה לעבוד. שימו לב לתיפוף.

" Daniel Rossen – "Silent Song

איש גריזלי בר דניאל רוזן הוציא לאחרונה אי.פי בכורה יפה של פולק עדין ומדויק "Silent Hour/Golden Mile" שמו, ושווה להקדיש לו זמן. הנה אחת הסיבות.

פצצה מהעבר

בשבוע שעבר פורסם שסטיבן מלקמוס, אקס סולן פייבמנט, יופיע באוגוסט בישראל עם להקתו הנוכחית, הג'יקס. רצה הגורל, והחודש, 20 שנה אחורה, יצאה הבכורה של פייבמנט, "Chanted and Enchanted", ונכנסה להיסטוריה כאחד מהאלבומים הגדולים של שנות התשעים. הגדיל לעשות המגזין רולינג סטון, שבחר אותה במקום ה-134 ברשימת 500 האלבומים הגדולים בכל הזמנים. אני חושב שהנקודה ברורה. בואו נעשה כבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully