וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP", "מאסטר שף ילדים" ועוד: מה לראות בטלוויזיה בקיץ

רוני אפרת

12.4.2012 / 12:22

מ"הישרדות VIP" ועד "כוכב נולד", מ"ניו יורק" ועד ריאליטי עם קובי פרץ ועומר אדם: תיכף תיגמר העונה המתה בטלוויזיה והקיץ יתחיל - וזה שמחכה לכם שם על המסך

"אחרי החגים", מבטיחה הקלישאה הישראלית, ובשנים האחרונות הטלוויזיה המקומית מתיישרת: גם הפעם, מערב הפסח ועד מוצאי יום העצמאות, אין שום דבר חדש לראות בטלוויזיה הישראלית מלבד סרטי דוקו זנוחים, משדרי התרמה מאולתרים וסחיטת מיץ אחרונה מלימון "האח הגדול" או "The Voice'. הערוצים המסחריים וגם חברות הכבלים והלוויין מנצלות את הזמן לאגור כוחות לעונה החמה שמתחילה עם שוך עשן המנגלים, שם אפשר לגלות סדרות מקור חדשות, סרטי דוקו מעניינים וכמובן, ביחס הולם לגובה הרייטינג: תוכניות ריאליטי לרוב. לקראת תום עונת המלפפונים, וואלה! תרבות עושה לכם סדר בלוח המשדרים של האביב-קיץ. כדאי לדעת שבישראל כמו בישראל, כל התוכניות והתאריכים הם בעירבון מוגבל, כשהזכייניות מקפידות לשמור על ערפל המועד המדויק של עליית הסדרות (בניגוד לנהוג בארה"ב, למשל), כדי שהמתחרים לא יכוונו את לוח המשדרים שלהם לפיהם.

קשת: "מאסטר שף" לילדים, "נשואים פלוס" ו"כוכב נולד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדים, הם באים. שופטי "מאסטר שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקשת מתכוננים לעונה שאחרי "האח הגדול", עם רגל על הגז: כבר בשבוע הבא תחל "אלוף העברית", המיזם המשותף של קשת, "טדי הפקות" ומשרד החינוך, במטרה להחיות את לימודי השפה העברית בקרב בני נוער. היוזמה מתבססת על מסורת תחרות האיות הוותיקה בארה"ב, המתמקדת באיות נכון של מילים מורכבות. בגרסא הישראלית יתמודדו תלמידים מכל רחבי הארץ בתחרויות איות ותחביר, וכן בתחרויות שייבחנו את עושר השפה והשימוש הנכון בה.

ב-22 באפריל תחל "מאסטר שף" שתוקדש לילדים בגילאי 10-14, שיידרשו לביצועים גבוהים ולא פחות תובעניים מבתוכנית המבוגרים. את יכולות הילדים ישפוט פאנל השופטים הקבוע של "מאסטר שף", בו יושבים מיכל אנסקי, חיים כהן, אייל שני ויונתן רושפלד. כמו כן, "כוכב נולד" תשוב למסך עם השופטים החדשים, משה פרץ וגידי גוב, שיצטרפו לוותיקים - צדי צרפתי, צביקה הדר ומירי מסיקה.

יצחק קדמן לוואלה! תרבות: "ילדים בריאליטי זה דבר מגונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו הביאו גרסה לבאק. "נשואים פלוס", הגרסא הישראלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי סדרות קומיות יעלו גם הן אחרי החגים בקשת: "נשואים פלוס", הגרסא הישראלית לסדרה המיתולוגית על משפחת באנדי תעלה ב-6 במאי. בסדרה מככבים ליאור אשכנזי כאל באנדי, דורית בר אור בתפקיד אשתו פגי, נועה וולמן בתפקיד קלי ואלון סנדלר בתפקיד באד. שלומי קוריאט ותמר קינן יגלמו את השכנים סטיב ומארסי. בנוסף, תעלה הסדרה הקומית "יום האם", שנכתבה על ידי המאיירת והסופרת דניאלה לונדון דקל, בכיכובם של קרן מור, דרור קרן, אורלי זילברשץ ועוד.

כמו כן, ימשיכו בקשת תוכניות הדגל "ארץ נהדרת ו"עובדה" ולצידן תוכנית הלייט נייט "איזה יום" בהובלת עידו רוזנבלום, שי גולדשטיין, אבי נוסבאום ודודו ארז.

ערוץ 10: "הישרדות", "היפה והחנון" והיורו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סומכים עליהם. "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 10 יתאושש מלוח שהתבסס על שידורים חוזרים בתקופת סכנת הסגירה ויעבור למארג של תוכניות ריאליטי ומה שביניהן, כשבתווך צפוי יעקב אילון לסיים את תפקידו במהדורת החדשות ואילו עמנואל רוזן יחל בהנחיית מהדורת סוף השבוע של הערוץ.

ההפצצה תחל בראשית חודש מאי, אז צפויים לעלות השעשועון "משחק החתונה עם טל ואביעד", בהנחיית טל ברמן ואביעד קיסוס, בו יחליף זוג ביום חתונתו את ההכנות המסורתיות בביצוע משימות אתגריות ובאפשרות לזכות בכיסוי כל הוצאות החתונה. בהמשך תעלה "הישרדות VIP" המדוברת עם אושרי כהן, איתי תורג'מן, אנה ארונוב, מייקל לואיס, נטלי דדון, יוליה פלוטקין, ענת הראל, הראל מויאל ועוד. באמצע החודש תעלה העונה השלישית של "היפה והחנון", שצפויה להכיל טוויסטים רבים וחדשים.

לפני שלושתן, ב-22 באפריל, תעלה סדרה דוקומנטרית של אמנון לוי על עולמו של הציבור החרדי. ערוץ 10 אף הזמין פרקים נוספים של "פנים אמיתיות" של לוי, שזכתה לרייטינג נאה בחודשים האחרונים. כמו כן, ערוץ 10 רכש לשידור כמה ממשחקי היורו שיחל בחודש יוני, בהם חצאי הגמר והגמר.

אמנון לוי: למה עשיתי סרט על נערה עם 30 זהויות

רשת: "רוקדים עם כוכבים", ליאור סושרד ואלי יצפאן

אלי יצפאן. אביב חופי
הולך לקרוא מחשבות. אלי יצפאן/אביב חופי

בתחילת מאי תעלה ברשת העונה השביעית של התוכנית "רוקדים עם כוכבים", הפעם עם שלמה בראבא, אילנית, שלמה לחיאני, אביהו שבת וכן המנחים חדשים, גיא זו-ארץ וככל הנראה ירדן הראל. העונה השישית של "משפחה חורגת" עם אלון גל תעלה גם היא במהלך חודש מאי, יחד עם "משאבת הכסף", שעשועון חדש בו מתמודדים על מיליון שקלים, בהנחיית ליאור סושרד.

לפני כן, ספיישל מיוחד על גזענות יעלה ב-19 באפריל ויחל את העונה וביום העצמאות יוביל אלי יצפאן את המשדר המרכזי, רגע לפני שהוא חוזר עם תוכנית חדשה בזכיינית, "מי יפיל את המאסטר" לצד קורא המחשבות מקס מייבן. השנה תשדר רשת את משחק גמר ליגת האלופות ב-19 במאי.

ערוץ 1: ריאליטי אוכל ואולימפיאדה

בגזרת הערוץ הראשון עתידה לעלות בתחילת חודש מאי תוכנית הריאליטי המשעשעת "בואו לאכול איתי", המבוססת על פורמט בריטי מצליח המשודר ברחבי העולם. מדובר בתוכנית יומית שתתפרש על גבי עשרה שבועות. בכל שבוע ייקחו חלק חמישה מתמודדים שונים, ובכל יום אחד מהם יארח את הארבעה האחרים. ב-27 ביולי הקרוב תחל האולימפיאדה, שתשודר באופן בלעדי בערוץ 1, ותלווה בתוכנית סיכום יומית, מגזינים ועוד.

HOT: דנה מודן, קובי פרץ ו"מחוברים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזו תמונה מעולה. שלמה בראבא ב"המגיפה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אננדה", קומדיית פשע רומנטית שכתבה דנה מודן שגם מככבת בה תפתח את העונה של HOT ב-28 באפריל.

בקיץ תיחנך גם עונה חדשה ל"מחוברים", בהשתתפות העיתונאים חנוך דאום וגדעון לוי, הדי ג'יי סקאזי (אשר סויסה), השחקן והיוצר ג'ייסון דנינו הולט והקומיקאי אמירם טובים. גם עונה שנייה ל"ילדי ראש הממשלה" תעלה באותה תקופה, ולאחריה גם "המגיפה" (HOT3), סדרה דרמטית מאת ימי ויסלר (הבילויים, יוצר ובמאי "מקום לדאגה") המגוללת את סיפורה של מגיפה מסתורHת שפורצת במגדל יוקרתי לעשירים, בכיכובם של שלמה בראבא, דבלה גליקמן, מנשה נוי, תיקי דיין, דביר בנדק, עידית טפרסון, אלון נוימן ועוד.

בתחום הריאליטי, תעלה עונה שלישית לסדרה "TLV-עושים את תל אביב", וכן דוקו-ריאליטי בשם "הסוכנים", העוקב מקרוב אחר ארבעה סוכני צמרת ואמניהם בעולם הזמר המזרחי: קובי פרץ ושרית בירן, עומר אדם ואסף אטדגי, ג'ולייטה וגלעד מסאמי, וגיא יהוד (זמר חדש) וסוכנו שלום דדוש. הריאליטי תופס טוויסט מעניין לאחר שפרץ ובירן נפרדו, ג'ולייטה ומסאמי הסתכסכו עד כדי איומים על הגעה לבית המשפט ואילו אטדגי ואדם היו מעורבים בפרשת מרגול.

HOT תחנוך גם עונה שנייה ל"פרויקט הירוק", תוכנית המערכונים מהקיץ שעבר בהשתתפות קובי מימון, מיכל גבריאלוב, עידו מוסרי ואחרים, תעלה במהלך הקיץ.

yes: אושרי כהן, יובל סמו ושלום מיכאלשווילי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא לרסס. יובל סמו ב"זנזורי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ניו יורק", סדרת דרמה חדשה של yes תעלה ב-20 במאי ותשודר בכל ערב. אושרי כהן, יובל שרף, איתי תורג'מן, עידו ברטל, מירב פלדמן, אורי פפר, זהר ליבה, גולן אזולאי ועוד מגוללים את סיפורם של צעירים ישראלים, עובדים לא חוקיים בניו יורק.

ב-11 ביוני תעלה גם הסדרה "זנזורי", דרמה קומית בכיכובם של יובל סמו, עירית קפלן, דני גבע ועוד. לאחריה, ב-17 ביולי, תעלה המיני סדרת "שביתה", של רני בלייר וענת אסולין בכיכובו של שלום מיכאלשווילי. ב-8 באוגוסט תצטרף אליה עונה שנייה ל"טקסי דרייבר", הדרמה הקומית של היוצר יובל סגל בהפקה משותפת עם רשת.

בערוץ yes דוקו במשבצת הדוקו הישראלי בימי רביעי בשעה 22:00, יעלו החל מסוף מאי סרטים המתמודדים בפסטיבל דוקאביב 2012, כמו "לשוב בחזרה" של אבידע לבני, "גברים בלתי נראים" של יריב מוזר שמתמודד גם בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה בתל אביב, "רפי בוקאי, אבא שלי" של גיא בוקאי, "סינמה ג'נין" של מרכוס ווטר, וכן "תעודת גמר" – פרויקט משותף של yes דוקו וקרן גשר לקולנוע, לסרטי ביכורים של יוצרים צעירים.

סרטים דוקומנטריים נוספים בבכורה הם "גן עדן" של רן טל ("ילדי השמש" ו"כרמל"), "האהרונסונים" של ניר טויב ("החווה הסינית – רשומון", "ממלכת הסוד"), "המפיק" של מירי פרלמן, המגולל את חייו של שלמה צח, האיש שאחראי לעשרות להיטים ולהצלחות ענק בפופ הישראלי, "כבוד השגריר" של יונתן פז, העוסק במסעו של שגריר ישראל בקמרון מיקי ארבל, "חדר חושך" של נדב שירמן ("מרגל השמפניה"), ועוד.

ערוץ 8 של HOT: תולדות הפריים טיים נחשפים

רגע לפני שהוא מחליף ידיים, ערוץ 8 מבית נגה תקשורת יתגאה בסדרה "אתם שם בבית" (5 במאי), סדרת דוקו חדשה אודות הפריים טיים הישראלי ותולדותיו, המבטיחה מרואיינים נדירים וכמה קטעי ארכיון חשובים.

כמו כן יוקרנו הסרטים הישראליים "ימי הזהר" (9 ביוני), "יום אחד אחרי השלום" (16 ביוני), "פודרה" (23 ביוני), ו"כל הבקרים שמחים" (30 ביוני). במהלך חודש מאי תעלה עונה שנייה ל"אינדי סיטי", סדרת הקליפים המבריקה ללהקות אינדי המצולמת בוואן-שוט.

ערוץ 8 חוגג 20: מיטב היצירות, מ"ואלס עם באשיר" ועד "תל אביב יפו"

ערוץ הילדים: יגאל שילון, "הפיג'מות" ורוגל אלפר

יגאל שילון. אביב חופי
חוזר למתוח. יגאל שילון/אביב חופי

בערוץ הילדים יעלו התכניות "סתאאאם" (29 באפריל), תוכנית מתיחות חדשה, שיצר ופיתח יגאל שילון, בהובלתו של מנחה ערוץ הילדים וכוכב "הפיג'מות", עודד פז; עונה חדשה של "ממצחיק" (30 באפריל) בהנחייתם של דנה פרידר ועודד פז; עונה 19 של "ששטוס" (1 במאי); תוכנית התרבות החדשה "למה ככה" (3 במאי) בהנחייתו של העיתונאי ואיש התקשורת רוגל אלפר; וכן פרקים חדשים של "אליפים" (6 במאי) לצופי yes.

בערוץ לוגי יתקיימו ספיישלים לכבוד חג השבועות, הכוללים את "בית ספר למוסיקה עולים כיתה" (26 במאי), תוכנית מיוחדת לשבועות, שתעסוק בהתחלות חדשות, "על הדרך" (6 באפריל) עם כוכבי "מבצע קיפוד" שנפגשים מחוץ למסגרת המוכרת ויוצאים למסע ברחבי ישראל בעקבות החג, וכן עונה שלישית ל"בית ספר למכשפים" בכיכובו של עידו מוסרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully