וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפורלה: חברי האנסמבל בוחרים את הקטעים שהכי מצחיקים אותם

16.4.2012 / 15:24

רגע לפני שהם מעלים את המופע החדש שלהם "התקפת לב", חברי אנסמבל ציפורלה משתפים אתכם בקטעים שקורעים אותם מצחוק - מלול, דרך החמישייה הקאמרית ועד ללונלי איילנד

שבע שנים אחרי שנפגשו במסדרונות בית הספר למשחק של ניסן נתיב בתל אביב, לחברי אנסמבל ציפורלה עדיין לא נמאס האחד מהשני. במקביל לקריירות המשחק העצמאיות שמפתח כל אחד ואחת בחבורה הכשרונית, הם ממשיכים לרוץ עם מופע המערכונים הראשון שלהם, "עקיצה טבעית", שכבר הפך לקאלט בחוגים מסוימים ומעלים גם את המופע המוזיקלי "דרך חגב" המבוסס על ספר ילדים שמגולל את סיפורם של חרקים המתמודדים עם החיים.

ועם זה לא מספיק, רגע אחרי שחזרו מסיבוב הופעות באוסטרליה הם משיקים מופע חדש, "התקפת לב" שמו. לדבריהם, המופע שמורכב מ-20 קטעים תיארטליים, "מאפשר לקהל להציץ פנימה אל החדרים הפנימיים שבלב". המערכונים במופע החדש, כמו בשני קודמיו, הם פרי עטם של חברי הקבוצה, אשר מביימים וגם משחקים בהם.

לקראת המופע החדש וההצצה שלו לחדרי הלב שלנו ביקשנו מחברי האנסמבל לספק לנו הצצה למה שבאמת גורם להם להתגלגל מצחוק. הנה התוצאות:

"לה מרמור"/ לול - גל פרידמן

"חבורת לול עבורי היא השראה בכל פעם שאני קצת לא. קבוצה של אנשים שיש להם טימטום, סקס, רצינות, מחשבה, הומור, תשוקה, חברות - כל הדברים שיש ביצירה טובה"

"Motherlover"/ לונלי איילנד עם ג'סטין טימברלייק - אפרת אביב

"הקטע הזה אומנם ישן ודי טחון, אבל בחרתי בו כי יש בו את השילוב המנצח של הומור טיפה רע, כאילו בדיחה נמוכה, ובניגוד הוא מבוצע בכזאת רצינות וכישרון שזה הופך אותו למעולה. אה, ואפשר כמובן גם להוסיף את ג'סטין טיברלייק למשוואה"

"מגדלור" / החמישיה הקאמרית - עמרי דורון

"זה אחד המערכונים הכי טובים של החמישיה לפי דעתי. במערכון אחד גם מתבטאת הישראליות בתמציתה וגם עוקץ אותך מבפנים שלא לדבר על מצחיק בטירוף. מתגעגע אליהם"

Lie Detector - בן פרי

"בחרתי במערכון כי הוא פשוט מצחיק. הוא פשוט ומצחיק. בעיניי, החכמה בקומדיה זה לנסות לשלב בין השניים כך שזה לא יראה מתאמץ אלא פשוט ומצחיק"

"אילת"/ אלי יצפאן - דודו גולן

"אני מחובר למערכונים מהמופע של אלי יצפאן ומאיר סוויסה כי אני חושב שהם מייצגים את החלק המעניין והמצחיק בעם שלנו -המראה של איך אנחנו נראים כשאנחנו בנופש; אפשר לזהות אותנו הישראלים בבית מלון רק לפי הצלחת שלנו או פשוט לראות את כולם עומדים במטוס כאילו זה היה אוטובוס. הרצון הזה להספיק הכל ולא לוותר על שום טיול שיוצא מהמלון משאיר אותך עם תחושה ש'ניצלת' את הדייל כמו שצריך, רק אחר כך אתה מגיע למין"

דיבוב לתוכנית דת - דאנה איבגי

"אחת התופעות המטומטמות והנהדרות ביותר. זה הרס לי את הדימוי העצמי של בחורה מתוחכמת אבל אני חייבת להודות שזה ממש ממש מצחיק אותי"

שולה נמירוביץ' נמיר/ "אחד העם 1"- תומר נהיר פטלוק

"אם הייתי יכול הייתי פורס בפניכם את כל קטעי הווידאו של שולה נמירוביץ' נמיר - דמות פרי דמיונה של יעל פוליאקוב מהתוכנית 'אחד העם 1'. אם תאהבו את הווידאו הזה אני ממליץ לכם מאוד לחפש אותה ברשת. השילוב של תיחכום והתנשאות עם בורות מודעת ומשחק מצוין, ומאוד מודע לעצמו, זה מה שעושה את הדמות הזאת והתכנים שלה לכל כך מצחיקים בעיניי, על כל נושא שהיא לא תדבר עליו. להביא את הביקורת ממקום הפוך, כאילו בפנים, יש בזה משהו גאוני בעיניי. זה בהחלט וידאו שאני חוזר אליו כל פעם כשאני צריך לעלות לעצמי מחדש חיוך על הפנים. תהנו"

Russian Singer Eduard Khil Dub - תמרה קליינגון

"הקליפ שבחרתי הוא דיבוב מצחיק על השיר המפורסם של אדוארד חיל מתקופת ברית המועצות. השיר המקורי נקרא 'כמה טוב לחזור הביתה' והוא זיכה את מבצעו בהמון פרסים ותהילה. אין בשיר המקורי אף מילה חוץ מ'טרולולו', מכיוון שבאותה תקופה הייתה צנזורה מאוד קשה. כשהקליפ עם השיר 'טרולולו' עלה לאינטרט תוך כמה ימים כבר נרשמו לו מיליוני צפיות וכמובן צצו לו גם מלא פרודיות וזאת האהובה עלי"

"Mahna Mahna"/ החבובות - לוטוס אתרוג

"לכבוד הכתבה פשפשתי במעמקי זיכרון היוטיוב שלי. בחרתי בווידאו קצר של המאפטס, התוכנית הראשונה שצחקתי ממנה בילדות, וגם היום. משהו בפשטות, בנאיביות, בעולם הזה של בובות שמנסות לעשות מופע על במה ונופלות ומצליחות מזכיר לי קצת את החיים שלי עכשיו. לילדים וגם לילדים גדולים, בהנאה"

הבכורה למופע "התקפת לב" תתקיים ב-28 באפריל בשעה 21:00 בצוותא 3 בתל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • ציפורלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully