וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסל רוז: "אל תכניסו אותי להיכל התהילה של הרוקנרול"

12.4.2012 / 2:13

ערב הטקס החגיגי בו אמורה גאנז אנ' רוזס להיכנס להיכל התהילה, הודיע הסולן כי לא יגיע לאירוע וכי הוא מוותר על הכבוד

טקס הכניסה להיכל הרוקנרול מהווה את פסגת הקריירה עבור כל מוזיקאי כמעט, אבל אקסל רוז הוא לא כל מוזיקאי: סולן גאנז אנ' רוזס פרסם מכתב פומבי למנהלי היכל התהילה בו דרש כי לא יכניסו אותו להיכל והצהיר כי אין בכוונתו להגיע לאירוע שייערך בשבת.

"בכבוד רב אני מבטל את קבלתי כחבר בהיכל התהילה של הרוקנרול", כתב רוז. "אני דורש בתוקף כי לא יכניסו אותי בהיעדרי ובבקשה דעו כי אף אחד לא מורשה או יורשה לקבל את הכנסתי או לדבר בשמי - לא חברי להקה לשעבר, לא נציגי חברות התקליטים וגם לא אנשי היכל התהילה. כמו כן, אין להכליל אותי כחלק מכניסה כלשהי של גאנז אנ' רוזס".

רוז גם הגיב לשמועות הרבות שצצו מאז פורסם דבר הכנסת הלהקה להיכל, לפיהן צפוי איחוד כלשהו של חברי הלהקה המקוריים על במת הטקס. "אמרתי בפומבי מה שנראה כיותר מברור: שום דבר לא השתנה".

בהמשך הסביר רוז כי "מאז פרסום הידיעה ניסינו לבדוק כל דרך פיתרון אפשרי, אבל עם כל השיקולים הכלולים, נראה שזה מצב אבוד לפחות בשבילי".

עם זאת, לאירוע צפוי להגיע דאף מקגאן וייתכן שגם סלאש, שניהם בליין אפ המפורסם של גאנז אנ' רוזס. הלהקה ממשיכה להופיע תחת שם המותג כשרק אקסל רוז מההרכב המקורי נמצא בה והיא אף צפויים להגיע לישראל ביולי.

  • עוד באותו נושא:
  • אקסל רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully