וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה של אייל גולן - המוסד החדש בתרבות הישראלית

22.4.2012 / 8:24

מעמדו האיקוני של אייל גולן בתרבות הישראלית הפך גם את בנות זוגו, כרגע זו הדוגמנית רוסלנה, למוסד בפני עצמן בדיל משתלם לכל הצדדים. זה לא אישי, הטור של רחלי רוטנר

כל אחד רוצה להיות זמר. אם לא זמר, אז שחקן. אם לא שחקן, אז פליט ריאליטי. אם לא פליט ריאליטי, אז חברה של אייל גולן. ממילא כולם ייפגשו בסוף בהשקה של דיאדורה ויגידו היי גיא, אז מה זה משנה מה יהיה כתוב להם בטאגליין.

מאז ומתמיד למשבצת "החברה-של" היה מעמד מכובד בהיררכיית הפפארצי. הקדנציה שלה מתחילה בדרך כלל בכותרות שזועקות "מי היא הנערה המסתורית?", ממשיכה לקמפיין ופינה בתוכנית בוקר ומסתיימת בראיון מריר שבו היא מאווררת את כל הטינופת על האקס כדי לקדם ספר ילדים שהוציאה. עולם הרכילות מת על "חברות-של", כי זה טראש נקי, בלי אמנות, בלי כישרון, בלי מוסר השכל, סלב נטו עם חיי מדף קצרים שעשויים מאנקדוטות. וגם אנחנו אוהבים אותן, כי בעולמנו המעפן זה הסיפור הכי קרוב שנקבל לבת איכרים שהתחתנה עם נסיך, והורידה חולצה בקמפיין לבושם.

אייל גולן. אביב חופי
בתמונה: אייל גולן וחברה של אייל גולן. לא להתבלבל עם "חברה של"/אביב חופי

אייל גולן, כך נראה, בדרך להפוך את משבצת "החברה של" הספציפית שלו, למותג. יש סתם "חברה של", ויש "חברה של אייל גולן", ואין להתבלבל ביניהן. אחרי שהיה נשוי למלכת יופי, אין טעם לרדת ברמה, רק בגיל: קודם הוא ייבא לנו את טאטום מירנדה, דוגמנית צעירה ולוהטת, ועכשיו הוא עם רוסלנה רודינה, דוגמנית צעירה ולוהטת, וכשהיא תתחיל להזדקן לתוך גיל 24 וייתכן שגולן ירצה להמשיך הלאה, הבאה בתור לא תהיה שיננית בת 41 מנתניה. וכך, משבצת היפיפייה עם השם האקזוטי תמשיך להתמלא מחדש למענו, למענן, למען כולנו.

כמו שכוכבי רוק נדרשים למות מהר כדי לתת כבוד למקצוע שלהם, אמני פופ מחוייבים לאורח חיים מסוים ואקססוריז נלווים: לוק מתוקתק, מכונית מרגשת, בחורה יפה כדי לתת למעריצים על מה לחלום. מוסד "החברה של אייל גולן" הוא חלק מדרישות המקצוע, וגולן, הוא באנקר של 15 שנה בסעיף "עושה הכל כמו שצריך". זה לא רק בגלל שלפעמים בא לו סטייק ולפעמים פיתה עם שוקולד: כך הוא חייב לחיות. כי הוא אייל גולן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: לא שיננית. רוסלנה רודינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיל הזה, בל נטעה, משתלם לכולם. כי להיות במשבצת "החברה של אייל גולן" זה לטבול דוך בתוך מעיין התהילה, בלי להצטרך לחצוב אותו. בן רגע את מושא תשוקת צלמי הפפארצי, הסוכן שלך ממיין הצעות לקמפיינים ואת עושה פרצוף מהורהר על השער של "לאישה" מעל כיתוב שמסתיים במילים "ואף מילה על החבר אייל גולן". וכולה החזקת לו את היד במסיבה. אחר כך הוא יחליף דגם ואת תמשיכי בחייך כדי להגיש את הפינה ההיא ולכתוב את ספר הילדים ההוא, אבל את הפוש הראשון לתודעה כבר קיבלת. למעשה, אורכן הקצר של הרומנים בחיי גולן הן סוג של פילנתרופיה: למה להעניק חיי נצח לבחורה אחת, אם אפשר להעניק תהילה ברוטציה? הרי יש מספיק אייל גולן לכולן.

רחלי רוטנר מטפלת בציון ברוך
וגם בעידו רוזנבלום
אייל גולן מגיב על הפרידה של אלירז ואילנית
החברה של אייל גולן: מעניין או משעמם? דברו איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully