וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "Think Like a Man" עדיין ראשון, "הנוקמים" מפציץ מעבר לים

29.4.2012 / 17:15

ארבעת הסרטים הטריים לא הצליחו להדיח את הקומדיה הצנועה מהצמרת בארצות הברית. ובינתיים בעולם: "הנוקמים" מסתמן כלהיט הגדול של הקיץ

ארבעה סרטים חדשים הגיעו בסוף השבוע האחרון לבתי הקולנוע בארצות הברית בתקווה לקחת את הכסף ולברוח רגע לפני ש"הנוקמים" מגיע לאקרנים באמריקה ומשאיר לכולם פירורים, אך אף אחד מהם לא הצליח במשימתו הצנועה.

מבין ארבעת מפחי הנפש, זה המאכזב ביותר היה "The Five Year Engagement", שיתוף הפעולה החדש של המפיק ג'אד אפאטו, הבמאי ניקולס סטולר והכוכב ג'ייסון סיגל, שכבר יצרו יחדיו את הלהיט "קח את זה כמו גבר". הפעם, הם הציגו את סיפור מערכת היחסים עתירת העליות והירידות של זוג מאורס (סיגל ואמילי בלנט), ובמקרה זה הקהל הפנה להם כתף קרה, והסרט הסתפק במקום השלישי ובהכנסות של 11.0 מיליון דולר.

זה נבע כתוצאה מן הדיבור השלילי סביב הסרט לפני צאתו, שהתפתח לכדי ביקורות בינוניות ותגובות פושרות של הקהל, וכן מן הירידה הכללית בקרנו של ז'אנר הקומדיה הרומנטית. בשל כישלון "The Five Year Engagement" לכבוש את הצמרת, זו נשארה שבוע שני ברציפות בחזקתו של "Think Like a Man" – הסרט האפרו-אמריקאי דל התקציב, שלהפתעת כולם ליקט כבר כ-60 מיליון דולר.

מתוך הסרט The Five Year Engagement. imdb
מי הרג את הקומדיה הרומנטית? מתוך "The Five Year Engagement"/imdb

מוצר נוסף עתיר שמות גדולים שהגיע למסכים הוא קומדיית האנימציה הבריטית "פיראטים!", מבית היוצר של אולפני ארדמן ועם קולותיהם של יו גרנט, מרטין פרימן ואחרים. באי הבריטי כל אלה הספיקו כדי למשוך את הקהל, אך בארצות הברית זה כבר סיפור אחר, וכמו במקרה של "שירות המתנות החשאי של ארתור" לפני כחצי שנה, שוב הוכיח כי מה שמתאים לילדים בלונדון לא בהכרח מגרה את אלה באלבמה. כתוצאה מכך, הסרט הסתפק במקום השני עם 11.5 מיליון דולר.

בשלהי הטבלה אפשר למצוא שני סרטים טריים נוספים: "קוד שמור", מותחן הפעולה השנתי של ג'ייסון סטיית'ם, השתחל למקום השישי עם הכנסות של 7.7 מיליון דולר; "The Raven", מותחן האימה שבו מגלם ג'ון קיוזאק את אדגר אלן פו, מדורג מקום אחד תחתיו עם 7.5 מיליון דולר. בדומה ל"The Five Year Engagement", שני אלה הגיעו לאקרנים בפרופיל נמוך מלכתחילה שירד עוד יותר לאור הביקורות ותגובות הקהל, אך ביתר שאת. כמו כן, כמו כל הסרטים השבוע, הם סבלו מכך שהקהל נשאר בבית ושמר אנרגיות וכסף לאירוע הקולנועי הענק שפוקד אותו בשבוע הבא – הפצת "הנוקמים".

תמונות מהסרט הנוקמים.
באטמן, לפניך, בכל המובנים. מתוך "הנוקמים"

עד ש"הנוקמים" יגיע לארצות הברית (ושבוע לאחר מכן לישראל), הוא הופץ ב-41 טריטוריות מחוץ לה, ועשה זאת בהצלחה רבה. עד כה, אסופת גיבורי-העל אגרה כ-180 מיליון דולר, וזאת אף שטרם הוקרנה בשווקים הגדולים באמת, למשל רוסיה וסין. התגובות לסרט מפרגנות בלשון המעטה, וכרגע התחזיות כלפיו אופטימיות להחריד – יש אף המהמרים כי הוא יציב רף בלתי עביר לפרק החדש של "באטמן", יכניס מעל מיליארד דולר ויתגלה כלהיט הגדול של הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully