וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP": דורון ג'מצ'י חושב שהוא אלוהים

6.5.2012 / 1:17

בעוד בוקי נאה עסוק בעיקר בלדבר על פעילות המעיים שלו ומשה פרסטר מנצח אעלק תחרויות, הגיע ג'מצ'י עם חתיכת אגו כדי לקבל הדחה מוצדקת לפרצוף. הבלוג של רחלי רוטנר

בוקי, התרוקנת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיות פנימיות. בוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

נושא הפרק אתמול, בוודאי כבר הבנתם, היה חרבונים. בכל פעם שחברי השבט שוקעים בשיחת עומק, מתברר, מיד נדחק לפריים בוקי נאה וצווח בהתלהבות "זה מזכיר לי את השלשול שעשיתי אתמול!". בוקי פיתח לו סלנג ייחודי המאפשר להמיר כל נושא שבעולם לדימויי שלשולים בלבד. נסו, למשל, לתרגם מעברית לשפת השלשולים של בוקי את המשפט "ג'משי התחיל כבחור חזק ומוצק, אך לבסוף התגלה כטיפוס חלקלק ויצא מהמשחק במהירות בלתי צפויה אך בחתיכה אחת". פשוט וקל!

יש לך הוראות להרכבת אי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסוף נישאר עם הדור הצעיר והקלוקל. "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. אז אחרי שהעליב את בוקי, את נטלי ואת כל דור הצעירים הקלוקל שלנו - ג'מצ'י עזב. ומתברר שגם מייקלואיס לא חוזר, למרות שבני שבטו עדיין מהמהמים לעצמם טרוטי עיניים "הוא עוד ישוב, הוא עוד ישוב, זה מום קטן וזה עובר ולא חשוב". הסלבס היחידים שעוד איכשהו יכולים להרים ענף נלקחו מאיתנו, ובקצב הזה נישאר בסוף עם פרסטר נגד איתי שגב שיתעלפו בו זמנית מחוסר ברזל בדם. האחרון שיש לו דופק מנצח.

2. אפשר להפסיק להתפעל ממשתתפי "הישרדות" שמגיעים לאי שומם ובתוך כמה שעות מצליחים להפוך ערימת עצים רטובים פשוטה לערימת עצים רטובים עם גג: יש חוברת הוראות. "הנה, תראה מה כתוב פה בהוראות לבניית הסוכה", נפנף ג'מצ'י בחוברת איקאה שקיבל, יחד עם פטיש ומסמרים וממיר של yes. זה אי בודד זה? או שרק וי. איי.פיז מקבלים בונוסים? ואולי האתגר האמיתי הוא שיש חוברת הוראות אבל תמיד חסר בשקית בורג אחד קטן עם צ'ופציק כזה בצד שאי אפשר להשיג בשום מקום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מדיניות של אף שעל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבריאלי ובוקי מתמקחים. אתם לא רוצים לדעת על מה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. העולם הוא מקום מדהים. בצד אחד של האי, ענבל גבריאלי יוצאת במהירות של 8 קמ"ש לתוך הג'ונגל כדי לקושש מזון לגמרי מיוזמתה. באותו רגע, בצד השני של האי, יוצא בוקי נאה כדי לחרבן (שימו לב למוטיב החוזר של הפרק ותרומתו לעלילה) במהירות של 0.6 קמ"ש לאותו כיוון בדיוק. שני היריבים הוותיקים נפגשים באותה נקודה בג'ונגל שבה הוקמה סוכת משא ומתן לשני השבטים, ובה שק אורז, שאליו מגיעה גבריאלי קודם – כי היא זאת שצריכה להתמקח על אבן אש. האם יכולתם להעלות על דעתכם צירוף מקרים יותר מרגש מזה? האם אין בכך כדי להוכיח לכולנו שהקדוש ברוך הוא מכוון הכול מלמעלה?

אז הם מתמקחים על אורז. גבריאלי מנווטת את השיחה בערמומיות מבריקה, בוקי מהרהר בנפלאות השלשול, וכך יוצא שהוא חוזר לחבריו בלי אבן אש ועם כוס וחצי אורז בתוך הבאף שלו. אישית, הייתי מעדיפה לגווע ברעב מאשר לנשנש מתוך מרק הזיעה השוכן בתוך הבאף של בוקי, אבל הדאנגים רעבים והיו מוכנים גם ללקט אורגניזמים מתוך נחיריו. בוקי, במקום לטייח ולהגיד שזה כל האורז שהיה שם, ממהר לספר להם בגאווה שהוא הפסיד הכול, שבשבט טיניום מטגנים שניצל עם פירה ושהוא דפק הבוקר שלשול משהו פירסט קלאס. חברי דאנג מבינים שהם היו צריכים ללכת ל"רוקדים עם כוכבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרסטר בפרצוף של "מה טל פרידמן היה עושה?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. השבטים מוזמנים למשימת חסינות נוספת, בתקווה שהפעם אף אחד לא ישתמט. הטיניונים רוצים לשלוח את משה פרסטר כי די נו לא יפה, מגיע לו גם להשתתף, ואולי יתמזל מזלם וזו בדיוק תהיה משימה של יוגה וסטנדאפ כושל, וגבריאלי לא מוכנה שישלחו את "העלה הנידף הזה". גם אצל דאנג המצב לא נעים: בוקי מתעקש שהוא הבנאדם הכי יציב בשבט ומשתמש כבר ארבע פעמים בדימוי הזקנה במסדרון, ואולי יתמזל מזלם וזו בדיוק תהיה משימת שלשולים. לדאנגים לא נעים לשלוח במקומו את ג'מצ'י, החצי השני של צמד כוכבי "תאומים" עם ארנולד שוורצניגר ודני דה ויטו, אבל אין ברירה. בסוף, טים פרסטר מנצח את טים ג'מצ'י במשימת ה"משהו עם מקלות כי לא הספקנו לארגן משימת חסינות חלופית" ומוכיח שנחמד להיות חשוב, אבל יותר חשוב להיות נחמד.

5. הטיפ השבועי של בוקי: סובין, במידה מתונה.

מילה מהמודח:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפטן, מאהב אל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זו שערורייה שהדיחו אותי. אני הייתי קפטן של נבחרת ישראל 15 שנה, קפטן מכבי תל אביב 12 שנה. אני מנהיג, מאהב, אל, חבר. אני השמש הזורחת במזרח ושוקעת במערב. אתם כולכם רק עלים של דקל לנגב בהם את ישבני".

הציטוטים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוסט בבלוג בלי ביקיני? נראה לכם? "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמנו לב שזה אותו אי שהכרנו, רק חצוי. הבנו שזה בעצם חצוי, אבל אותו אי שאנחנו מכירים" (עזאם עזאם מצדיק את השם שלו)

"זה חלל מקסים!" (פרסטר מדחיק את העובדה שנפלו על אי מחורבן באמצעות שיטת הגייז)

"תגמור כבר, אתה מדבר שעה! כבר מחשיך!" (ג'מצ'י לבוקי)

"נסחטתי באיומים על ידי ענבל גבריאלי" (בוקי כותב פרומואים)

"חתיכת מניאק, הוא היה צריך לכתוב את האמת" (גבריאלי סוגרת חשבון עם כתב הפלילים של ידיעות)

"נסיכת האור, נסיכת האור, הוציאי ראשך מחלון המגדל האסור, אני איש הפלדה מארץ התיכונה, באתי להציל אותך" (פרסטר מדקלם מהצגת היחיד שעשה פעם, "בובי וגוגי: הפעלת ילדים בקומה השנייה של הקניון")

"שני טוסיקים היא הביאה לתכנית" (ג'מצ'י ממורמר על נטלי, לו הרשו לארוז רק טוסיק אחד)

"לפעמים גם קטנים ושמנים יכולים להביא הצלחות" (בוקי עם ססמת משרד החינוך לשנת התשע"ב)

"בוקי דמות בוטה, גסה, אפילו מגעילה. עולמו נסוב היום סביב זונות קוקסינלים, דאנג'ן וכדומה" (ג'מצ'י מקריא מהקומוניקט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully