וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 27: הרומן מהצד של דייב גאהן

16.5.2012 / 1:29

דייב גאהן מדפש מוד ברומן עם Soulsavers, הרכב שמתחיל ללהוט והצטרפות לחגיגות האליפות של מנצ'סטר סיטי. בלוג הרוקנרול בטירוף, ואתם?

"Soulsavers – "The Light the Dead See

הצמד האנגלי המעולה חוזר עם אלבום רביעי, "The Light the Dead See", והפעם, אחרי שכבר גייסו בעבר לעמדת הווקליסט את ג'וש היידן (Spain), ג'ייסון פירס, מייק פאטון וכמובן בעיקר את מרק לאנגן, הם מזמנים את איש דפש מוד דייב גאהן. גאהן כתב את המילים, ריץ' מאצ'ין ואיאן גלובר סיפקו את הרקע הגוספלי והבלוזי, והתוצאה היא אלבום ממש יפה עם לא מעט פיקים מרגשים. הנה הוא כולו להאזנה.

האזינו לאלבום במלואו כאן

הסינגל המרגש עם גאהן

"Reignwolf – "The Chain" / "In the Dark

תגידו שלום לשם חדש שממש עכשיו מתחיל ללהוט: ג'ורדן קוק, שקורא לעצמו Reignwolf. האיש עושה רוק מאוד בלוזי, או אולי זה בלוז מאוד רוקי, משפריץ מכישרון ומנוכחות, יודע לטפל בגיטרה, וגם מלהטט במלאכת השירה. רק הזקן הווירדי שלו קצת מפריע, אבל כנראה שרק לי, לא לו. יש שיגידו שהוא מזכיר קצת את הווייט סטרייפס בתחילת דרכם, ומהקטעים האלה אפשר להבין למה. הראשון הוא קאבר לקטע של פליטווד מק, השני אוריגינל שלו. סמנו לעצמכם.

"Halleluah The Hills – "Get me in A Room

תואר שיר השבוע שלי הולך לקטע המצוין הזה של ההרכב מבוסטון, שמוציא את אלבומו השלישי, "No One Knows What Happens Next" בשבוע הבא.

"DIIV – "Doused

ולמקום השני הגיע השיר הזה של הרכב הצד של איש ביץ' פוסילז, זאקרי קול סמית', קטע ניו ווייבי מצוין שלקוח מהאלבום החדש שלהם, "Oshin", שייצא ביוני. את השיר הקודם והמאוד שונה מהאלבום של הברוקלינאים, "How Long Have You Known", יכולתם לשמוע כאן לפני כמה שבועות, כשללהקה עוד קראו Dive. סמית' החליט לשנות את השם מתוך כבוד ללהקת האינדסטריאל הבלגית, גם היא Dive.

"Tiny Victories – “Mr. Bones

קצת הצדה מהרוקנרול הרגיל של קורדרוי, אבל עדיין שיר שאני אוהב, הוא הקטע החדש של הצמד הניו יורקי, שלקוח מהאי.פי שלהם "Those of us Still Alive". וגם הקליפ יפה.

"The Walkmen – "We Can't Be Beat

עוד שיר מהחדש של הניו יורקים, "Heaven", שיוצא בסוף החודש, והפעם הצצה לצד היותר רגוע שלהם. מרגש.

פו פייטרז - (Come Back" (Demo"

גרסה קצת אחרת לשיר שסוגר את האלבום הרביעי והסוער של הפו פייטרז, "One By One", שנחשפה השבוע. קצרה יותר, רוקנרולית יותר, נוצצת פחות.

"Iron & Wine - “One More Try

הקאבר הזה של איירון אנד וויין לאחד השירים היותר יפים של ג'ורג' מייקל אינו חדש, אבל רק עכשיו סם בים מוציא אותו באופן רשמי כסינגל, ולחלוטין עושה כבוד למקור.

"Oberhofer – "Runaway

גם בראד אוברהופר ולהקתו מבצעים את הלהיט של קניה ווסט כבר תקופה ארוכה, וגם הם רק עכשיו החליטו להיכנס לאולפן ולהפוך את זה לרשמי. זה כבר פחות בעוצמות של המקור, אבל עדיין לא רע. הקשיבו והורידו כאן.

"The Killers – "Go All the Way

עוד שני קאברים וסיימנו; הנה זה של הקילרז ללהיט של הראספבריז מ-1972. הוא לקוח מפסקול הסרט החדש של טים ברטון וג'וני דפ, "צללים אפלים".

"Pond – "Tears of a Clown

והנה פונד האוסטרלים, ש-2012 זו לגמרי השנה שלהם, בביצוע לקלאסיקת המוטאון של סמוקי רובינסון. חפשו את האלבום החדש שלהם, "Beard Wives Denim".

פצצה מהעבר

סלע המחלוקת היחיד בין האחים גאלאגר וביני תמיד היה הקבוצה שהם אוהדים, הקבוצה הלא נכונה של מנצ'סטר, כלומר לא היונייטד. עד השנה זה לא ממש הפריע, בכל זאת, לא היה שם את מי לספור, אבל כנראה שלפעמים נגמר הבית זונות. אז זה עלה לי בקיצור תוחלת החיים ביום ראשון, זה עולה לי בדם עכשיו, אבל אדם צריך לדעת לפרגן. הנה, הקדשה ממני לנואל וליאם. וזה היה אייטם שלם מבלי להזכיר את השם המפורש והארור, בכל זאת, יש גבול גם לפרגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully