וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון אבוטבול לוהק ל-"NCIS לוס אנג'לס"

השחקן ממשיך לחגוג בהוליווד עם הופעה מפתיעה בפרק סיום העונה של הסדרה המצליחה בדמות הנבל, שמבטיח שיפתח גם את העונה הבאה

השחקן הישראלי אלון אבוטבול הוא במרכז תעלומת סוף העונה של פרק סיום הכפול של דרמת המתח המצליחה בארה"ב "NCIS: לוס אנג'לס", כך נודע עם סיום העונה השלישית של הסדרה. במסגרת העלילה נמצאים צמד החוקרים הסמויים קאלן והאנה (כריס אודונל ו-LL קול ג'יי) במרדף אחר "הזיקית", דמות הנבל בגילומו של כריסטופר למברט, כאשר הם מצליחים לאתר תמונה אווירית שלו יחד עם דמות חשודה בעל זהות שאינה ידועה, אותו "איש מיסתורין" מגלם אבוטבול. שמו של השחקן כבר דלף לאינטרנט בימים האחרונים, עם פרסום פרטים חלקים על אודות פרק סיום העונה אך ללא הסבר לקשר שלו וכיצד הוא יופיע בפרק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההפתעה. אבוטבול, בריבוע מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורך רגעי המתח של סוף הפרק מנסים חוקרי היחידה לפענח מי עוד מאחורי אותה דמות של אבוטבול באמצעות רשתות חברתיות ומגלים תמונות אקראיות שבו הוא נראה ביתר בירור ברקע, כאשר אותן תמונות נלקחות ליתר חקירה סביב זהותו. לבסוף הוא מזוהה בתור נאסים ואזירי, אזרח איראני אשר לפי דיווחים מקורב למודיעין האירני. התעלומה מגיעה לשיא (זהירות ספוילר) כאשר החוקרים מגלים את הקשר לכאורה בין השניים, כאשר הם לוכדים את "הזיקית" ובסופו של דבר קאלן (אודונל) יורה בו למוות ממרחק קצר.

דמותו של למברט הצרפתי, הזכור מסרטים כמו "איש הנצח" ו"מורטל קומבט", הצטרפה לסדרה לתפקיד אורח חוזר כבר בשבוע שעבר, כאשר התעלומה המלאה מאחורי זהותו של אלון אבוטבול והקשר שלו לקונספירציות הפליליות של אותו טרוריסט בשם "הזיקית" עתידות לקבל תשובה רק בעונה הרביעית של הסדרה, אשר תשוב למסכי הטלוויזיה באמריקה רק בחודש ספטמבר. אבוטבול צפוי לקחת חלק גם בפתיחת העונה הבאה, אם כי פרטי זהות דמותו והיקף השתתפותו בעלילה העתידית עדיין נותרים חסויים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סחטיין. אבוטבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוהי אינה הפעם הראשונה בה אלון אבוטבול, או שמא תמונה של דמותו, היא במרכז עלילה מסתורית שתופסת תאוצה ברשת. אך לפני מספר חודשים, תמונה חצי מטושטשת בדמותו שימשה בתור יריית הפתיחה של מסע יחסי הציבור הויראליים של סרט באטמן הקרוב "עלייתו של האביר האפל", בו הוא משתתף. לפי הפרטים שדלפו עד כה לאינטרנט, אבוטבול מגלם מדען רוסי בשם ד"ר לאוניד פאבל. הסרט ייצא לבתי הקולנוע לקראת סוף חודש יולי.

אבוטבול, המתגורר בלוס אנג'לס כבר למעלה משנתיים, כבר הספיק להופיע בתפקידי אורח במספר תכניות דרמה מובילות בארה"ב, בהן "המנטליסט", "פרינג'", "קאסל" וכן בגרסת המקור של "NCIS" בשנת 2010. גרסת הספין אוף של הדרמה המצליחה, "NCIS: לוס אנג'לס", זכתה לשחזר את נתוני הצפייה של סדרת האם ובשלוש שנות שידוריה בארה"ב אף מדורגת לצידה באופן קבוע ברשימת עשר הסדרות הנצפות ביותר בארה"ב, על פי מדד נילסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully