וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטופים" העונה השנייה: "אנחנו נותנים לאסי כהן סיבה טובה להיות טרוריסט"

רוני אפרת

18.5.2012 / 14:40

במפגש עם המפיק של "Homeland", סיפר יוצר "חטופים" גידי רף על העונה השנייה של המקור הישראלי ועל ההבדלים בינה לבין הגרסה האמריקאית המצליחה

בכנס שהתקיים הבוקר (שישי) במרכז רבין בתל אביב, ערכה "קשת" מפגש בין בכירי חברת ההפקה "Showtime" שהפיקה את "Homeland", הגרסה האמריקאית ל"חטופים" הישראלית, לבין יוצר ובמאי סדרת המקור, גידי רף.

הווארד גורדון, מפיק "הומלנד", סיפר כי הרעיון המשותף לשתי התוכניות הוא החיילים החוזרים מן המלחמה."אנחנו צריכים למצוא הווה שמתקשר לכל התרבויות, וכך נולדו הדמויות שלנו. זה היה רעיון מפחיד ומרגש גם יחד, לקחת את הנושא הזה מן התרבות הישראלית ולהפוך אותו לגלובלי".

כשנשאל גידי רף לגבי העונה השנייה של "חטופים" העומדת בפתח, אמר כי "היא תהיה גדולה, אני מאד גאה בה". בעונה הקרובה הופכת דמותו של השחקן אסי כהן למוסלמית: "אסי נראה יהודי נורא ומשחק ערבי", מתלוצץ רף, "אני חושב שעצם העובדה שאנחנו נותנים לאסי סיבה טובה להיות טרוריסט, בוחנת את הגבולות. בסופו של דבר, אני שם את הדמויות האלה בידיים טובות". לגבי העונה השנייה של "הומלנד", אומר גורדון: "עוד נראה. אפילו גלעד שליט אמר שהוא מעריץ שלה ואוהב את הדמויות".

מפגש בהשתתפות יוצרי Homeland ובכירי Showtime. נמרוד סונדרס
"אני שם את הדמויות בידיים טובות". גידי רף/נמרוד סונדרס

באשר לדמויות ב"הומלנד", הודה גורדון לרף על שהציב בסיס איתן לשתי הסדרות. "לא חשבתי שאני הולך יותר מידי רחוק עם הדמויות", אמר גורדון, "העבודה שלנו היא בעיקר לראות איך זה יעבוד עבור הטלוויזיה האמריקאית. מהו מחיר הקונפליקט".

דיין שאלה את השניים על הדמויות הנשיות בסדרות השונות. "בפיילוט שלנו הנשים היו הרבה יותר במאבק", אמר גורדון, "כרגע עידנו אותן: הן חכמות יותר, עדינות יותר, נאבקות פחות". לפי רף, "הנשים האלה מייצגות את הדבר הראשון שאוכלוסייה שלמה שואלת כאשר ישנם חטופים - מה קורה למשפחה, לילדים. הנשים האלה מייצגות הכל. יש משהו בנוכחות שלהן".

אבי ניר: ”הכותב הישראלי והאמביציה האמריקאית יוצרים מצוינות”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully