וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 28: שיר ראשון חדש לאפגן וויגז המאוחדים

23.5.2012 / 0:36

אפגן וויגז עם קאבר שותת דם, עוד שיר מתוך "Americana", האלבום החדש של ניל יאנג וקרייזי הורס ועוד: בלוג הרוקנרול בוער

"The Walkmen – "Love is Luck

The Walkmen. Mike Lawrie, GettyImages
מנצחים. הווקמן/GettyImages, Mike Lawrie

פחות אינטנסיביים, יותר מפוכחים, עוד יותר מזה ידידותיים, הווקמן סוף סוף חוזרים עם אלבומם השביעי בעשר שנים, ומדובר בחזרה שהיא ניצחון. הניו יורקים כבר שחררו להאזנה כמה שירים מהאלבום הזה בתקופה שקדמה ליציאתו הרשמית, את חלקם יכולתם לשמוע כאן, הנה עוד אחד שאני ממש אוהב, וגם "Heaven" כולו להאזנה. הוא מאד יפה.

"Fang Island – “Asunder

שיר השבוע שלי הוא הקטע הראשון מתוך האלבום החדש של הלהקה המצוינת מברוקלין. "Major", השני של השלישיה, יוצא בסוף יולי, וכדי לחמם את האווירה הם שולחים את הארבע וחצי דקות המעולות האלה, שאני שומע שוב ושוב.

תקשיבו ותורידו כאן:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"The Tallest Man On Earth - "1904

שני ברשימה הוא השיר החדש והיפהפה של כריסטיאן מטסון השבדי, מתוך האלבום השלישי שלו תחת השם "האיש הגבוה בעולם", "There's No Leaving Now", שייצא ביוני.

תורידו כאן

אפגן וויגז - "See and Don't See"

השיר הראשון של האפגן וויגז המאוחדים מזה חמש שנים הוא קאבר יפה לשיר של Marie "Queenie" Lyons מ-1970. גרג דולי לוקח את הביצוע הפאנקי במקור והופך אותו לקטע שותת דם משלו, כפי שניתן היה לצפות. ביוני הם פה, אם מישהו שכח.

אפגן וויגז יגיעו לשתי הופעות בישראל
”כשהפסקתי עם הסמים גיליתי אדם חדש”: גרג דולי בראיון

תורידו פה:

"Mystery Jets - "Greatest Hits

השיר החדש של הלונדונים הוא סוג של חידון הלוגואים, רק שבמקום לוגואים הם נותנים שמות של אלבומים ואתה נשאב למשחק מול עצמך שתכליתו חיבור שם האלבום לזמר/זמרת/להקה שחתומים עליו. הישגי בינוניים. הקטע לקוח מתוך אלבומם החדש והרביעי, "Radlands", שיצא לאחרונה, ועוסק בשאלה שמטרידה זוגות רבים: מי יקח איזה אלבום כשניפרד? השאלה הזאת היתה יותר הרת הגורל בעידן הפרה-איי-טיונז, אבל עדיין, חומר למחשבה.

"Jeff the Brotherhood – "Sixpack

קטע מצוין של הצמד מנאשוויל, מתוך אי.פי חדש בשם "Hypnotic Knights". על ההפקה דן אורבך מהבלאק קיז, ולי זה בעיקר מזכיר את וויזר.

"Reptar – "Age of Consent

(עוד) קאבר ממש לא רע לקלאסיקה של ניו אורדר, שמגיע אליכם בחסות שם חדש ומדובר בעולם האינדי – רפטר – רביעיה מאת'נס, ג'ורג'יה, שלאחרונה הוציאה את אלבום הבכורה החביב שלה, "Body Faucet".

תקשיבו ותורידו פה:

"Yeasayer - “Henrietta

קטע חדש ולא רע של ההרכב מברוקלין, שצפוי להוציא השנה את אלבומו השלישי, שבתקווה יהיה בליגה של "Odd Blood" מ-2010.

ניל יאנג וקרייזי הורס - "Clementine"

עוד שיר מתוך "Americana" האלבום החדש של ניל יאנג וקרייזי הורס, שייצא ביוני. יאנג והחברים חוזרים עם ביצועים דיסטורשניים לקלאסיקות פולק אמריקאיות, והנה הגרסה שלהם ל-"Clementine" האלמותי מסוף שנות השמונים של המאה ה-19.

ריאן אדמס - "Mother"

"Mother" של גלן דנציג הוא שיר שאהוב עלי במיוחד. הוא היה אמור לככב בקרוב בפינה "פצצה מהעבר", אבל ריאן אדמס חובב הקאברים הקדים אותי ותרם ביצוע רגוע משלו. הנה היא, וגם המקור מ-1988.

"Florence & the Machine & Cold War Kids – "Hospital Beds

וידיעה שהגיעה זה עתה: אי שם בפסטיבל קואוצ'לה 2010, מאחורי הקלעים וגם על הבמה, פלורנס וולש וניית'ן ווילט מ-cold war kids חברו יחד לביצוע הלהיט מ-2007 של הלהקה מקליפורניה. החומר המשובח הודלף עכשיו, והוא עובד יפה.

"Dry The River – "Climax

מחבב את הקאבר הזה של האנגלים ללהיט של אשר. כלומר, מישהו צריך היה לעשות את זה.

מיק ג'אגר, הפו פייטרז וארקייד פייר

כלומר וואו וזה. תכנית סיום העונה של "סאטרדיי נייט לייב" כללה לא מעט שיגועים, ביניהם הביצועים האלה של מיק ג'אגר ופו פייטרז לשתי הקלאסיקות של הסטונז, וגם גרסאות הקריוקי של ארקייד פייר לעוד שתי קלאסיקות של הלהקה, שהוקדשו לחברת התכנית העוזבת קריסטין וויג וקיבלו חיזוק מכל הקאסט, סטיב מרטין וג'ון האם.

“(19th Nervous Breakdown” & “It’s Only Rock ‘n Roll (But I Like It"

“She’s A Rainbow” & “Ruby Tuesday”

פצצה מהעבר

בכל פעם שאני חושב שכבר סיימתי עם ארגז הוואן היט וונדרז, הוא מושך אותי חזרה פנימה ומזכיר לי שעוד נכונה לי רשימה ארוכה של שירים שהעדפתי להדחיק. למשל "In the Meantime" של ספייסהוג האנגלים שהבליחו איפשהו באמצע הניינטיז, הביאו את הקטע הבלתי נלאה הזה ופחות או יותר זחלו בחזרה למקום שממנו הם באו. עשור אחר כך סולן הלהקה רויסטון לנגדון איכשהו שכנע את ליב טיילר להתחתן איתו ולעשות לו ילד. הם כבר לא יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully