וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אנדרסון קופר מעיף אורחת מהתוכנית שלו

23.5.2012 / 19:30

קופר הזמין לתוכניתו "אנדרסון" אם, המעודדת את בנותיה לבצע ניתוחים פלסטיים לאחר שהשקיעה בעצמה חצי מיליון דולר בניתוחים אלו. "את אדם איום ונורא", אמר לה קופר

רגע לא שגרתי בטלוויזיה האמריקאית: העיתונאי הנחשב אנדרסון קופר העיף מרואיינת מתוכנית האירוח שלו לאחר שענתה על מספר שאלות באופן שהוציא את קופר מכליו. קופר הזמין לתוכנית את שרה בורג', המכנה את עצמה "הבארבי האנושית": בורג' השקיעה 500 אלף דולר בניתוחים פלסטיים עבורה ולא רק - היא ציידה את בתה בת ה-7 בוואוצ'ר להשתלת סיליקון בחזה ואת בתה הטינאייג'רית היא מעודדת להשתיל בוטוקס. קופר הצליח לראיין אותה כמה דקות, לפני שהתפרץ.

"אני חושב שאת אדם איום ונורא ואין לי רצון לדבר איתך יותר", אמר קופר, שזו הפעם הראשונה שאירוע כזה מתרחש בתוכנית שלו. "אני מנסה להיות מנומס לכל האורחים שלי, אבל את איומה ונוראה". "זה בסדר", השיבה לו בורג' - ויצאה מהמקום. לאחר התוכנית הסביר קופר מדוע התנהג כך: "אני מנסה לכבד את האורחים, אבל אם אתה רוצה להביא מישהו, צריך שהוא יתקשר בכנות והרגשתי שזה יחסי ציבור בשבילה - ואני מתחרט שבכלל הזמנתי אותה מראש ואני מצטער שככה זה הסתיים", אמר קופר בווידאו שניתן לראות כאן. "לעודד את הבת שלך לבצע ניתוחים פלסטיים - את זה אני לא מבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully